На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
525 233.00 UAH
Замовник
Комунальна установа «Одеський міський центр реінтеграції осіб без визначеного місця проживання»
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Закупівля не відбулась
Ідентифікаційний номер | UA-2024-05-20-012049-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 25 травня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 25 травня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 28 травня, 00:01 |
Дата останніх змін | 16 червня, 00:01 |
Очікувана вартість закупівлі | 525 233.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 29 травня, 13:34 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 5 252.33 UAH з ПДВ |
---|
Ікра кабачкова1450 кілограм Адреса поставки: 65033, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Ціолковського, 1 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15330000-0, Оброблені фрукти та овочі |
Квасоля консервована натуральна біла1458 кілограм Адреса поставки: 65033, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Ціолковського, 1 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15330000-0, Оброблені фрукти та овочі |
Консервований горошок150 кілограм Адреса поставки: 65033, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Ціолковського, 1 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15330000-0, Оброблені фрукти та овочі |
Томати с зеленню консервовані864 кілограм Адреса поставки: 65033, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Ціолковського, 1 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15330000-0, Оброблені фрукти та овочі |
Огірки с зеленню консервовані660 кілограм Адреса поставки: 65033, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Ціолковського, 1 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15330000-0, Оброблені фрукти та овочі |
Лєчо консервоване432 кілограм Адреса поставки: 65033, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Ціолковського, 1 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15330000-0, Оброблені фрукти та овочі |
Томатна паста 25%589 кілограм Адреса поставки: 65033, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Ціолковського, 1 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15330000-0, Оброблені фрукти та овочі |
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Відповідно до пункту 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характери-стики предмета закупівлі…» розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» документації Учасник процедури закупівлі повинен надати у складі пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність пропозиції Учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, встановленим Замовником. Детальна інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, зокрема відповідне технічне завдання, розміщені в Додатку № 2 до тендерної документації. У Додатку№ 2 до тен-дерної документації визначено опис усіх необхідних характеристик предмета закупівлі, що закуповуються, у тому числі технічні, якісні та кількісні характеристики. Зазначені характеристики можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва. Додатком №2 до тендерної документації передбачено вимоги щодо необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, зокрема: - в п. 3 Ікра кабачкова - оцінка якості за ТУ У 46.72.064-95, - в п. 6 Лєчо консервоване - оцінка якості за ДСТУ 3751:2015. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено недоліки. Учасник у складі тендерної пропозиції надав наступну Декларацію виробника(посвідчення про якість) №0000849 від 27 травня 2024р., де зазначено : - в п.3 Ікра з кабачків - оцінка якості ДСТУ 3797-98, - в п. 7 Лєчо консервоване - оцінка якості – ДСТУ 4636:2006. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена Учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Відповідно до пункту 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характери-стики предмета закупівлі…» розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» документації Учасник процедури закупівлі повинен надати у складі пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність пропозиції Учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, встановленим Замовником. Детальна інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, зокрема відповідне технічне завдання, розміщені в Додатку № 2 до тендерної документації. У Додатку№ 2 до тен-дерної документації визначено опис усіх необхідних характеристик предмета закупівлі, що закуповуються, у тому числі технічні, якісні та кількісні характеристики. Зазначені характеристики можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва. Додатком №2 до тендерної документації передбачено вимоги щодо необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, зокрема: - в п. 3 Ікра кабачкова - оцінка якості за ТУ У 46.72.064-95, - в п. 6 Лєчо консервоване - оцінка якості за ДСТУ 3751:2015. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено недоліки. Учасник у складі тендерної пропозиції надав наступну Декларацію виробника(посвідчення про якість) №0000849 від 27 травня 2024р., де зазначено : - в п.3 Ікра з кабачків - оцінка якості ДСТУ 3797-98, - в п. 7 Лєчо консервоване - оцінка якості – ДСТУ 4636:2006. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена Учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Код ЄДРПОУ | 01733288 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, Рівненська область, Рівне |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Анненков Микола Федорович |
Телефон | +380362640347 |
Ел. пошта | pskrzvzk1@ukr.net |
Не надав документи по ст.17. Не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону. є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176);. не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей;
Згідно розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації: п.5.5. Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей, а саме: Документ, що підтверджує відсутність підстави, визначеної підпунктом 3, 5, 6, 12 пункту 47 Особливостей. Переможець ФОП ШВЕЦЬ Лідія Олександрівна, ІПН 2423202244, таких докумен-тів не надала. Враховуючи викладене згідно абзацу 2 підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
Згідно розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації: п.5.5. Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей, а саме: Документ, що підтверджує відсутність підстави, визначеної підпунктом 3, 5, 6, 12 пункту 47 Особливостей. Переможець ФОП ШВЕЦЬ Лідія Олександрівна, ІПН 2423202244, таких докумен-тів не надала. Враховуючи викладене згідно абзацу 2 підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель.
Код ЄДРПОУ | 2423202244 |
---|---|
Поштова адреса | 65121, Україна, Одеська область, Одеса, м. Одеса, вул. Маршала Жукова, буд. 10 корп. 5, кв. 112 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Швець Лідія Олександрівна |
Телефон | +380973433090 |
Ел. пошта | stol_zakazov_floks-v@ukr.net |
субпідрядник відсутній
Покупець здійснює оплату за поставлений товар в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Продавця. Розрахунки за поставлений товар здійснюється протягом 60 банківських днів шляхом оплати Замовником фактично поставлених товарів на підставі видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок здійснюється протягом 10(десяти) банківських днів з дати отри-мання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 60 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальна установа «Одеський міський центр реінтеграції осіб без визначеного місця проживання» |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 26044590 |
Поштова адреса | 65013, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Балтська дорога, буд. 2 |
Ім'я |
Світлана КОРОЛЬОВА |
Телефон | +380487053216 |
Ел. пошта | 2bomj.centr@ukr.net |