На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Опис закупівлі: 1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: товари. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Мережеве обладнання за кодом ДК 021:2015 - 32420000-3 Мережеве обладнання. 7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: 11 шт. 8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 65481, Одеська область, м. Южне, вул. Берегова, буд. 11, склад ПФ ДП "АМПУ" (адміністрації МП Південний). 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: 10 (десять) робочих днів від дати заявки-рознарядки на поставку конкретної партії товару, до 31.12.2024 р. 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 170 889,44 грн. без ПДВ / 205 067,33 грн. з ПДВ. 11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29.05.2024 о 12-00 год. 12. Умови оплати: Адміністрація здійснює розрахунки за фактично поставлений Товар на підставі підписаних Сторонами видаткових накладних протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання видаткових накладних на підставі виставленого Постачальником рахунку (зазначається, якщо Постачальник не є платником ПДВ). Оплата за фактично поставлений Товар здійснюється протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання видаткових накладних на підставі виставленого Постачальником рахунку та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних. У разі відсутності належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання видаткових накладних, оплата здійснюється протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого Постачальником рахунку (зазначається, якщо Постачальник є платником ПДВ). 13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника, одночасно документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Переклад повинен бути виконаний офіційним перекладачем та/або завірений нотаріально відповідно до чинного законодавства. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. 14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 2 %. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-05-21-003054-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 26 травня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 26 травня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 29 травня, 12:00 |
Дата останніх змін | 20 червня, 13:44 |
Очікувана вартість закупівлі | 170 889.44 UAH без ПДВ |
---|---|
Аукціон | 30 травня, 13:51 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 3 417.79 UAH без ПДВ |
---|
Мережевий комутатор тип 14 штука Адреса поставки: 65481, Україна, Одеська область, Южне, вул. Берегова, буд. 11, склад ПФ ДП "АМПУ" (адміністрації МП Південний) Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 32422000-7, Мережеві компоненти |
Мережевий комутатор тип 24 штука Адреса поставки: 65481, Україна, Одеська область, Южне, вул. Берегова, буд. 11, склад ПФ ДП "АМПУ" (адміністрації МП Південний) Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 32422000-7, Мережеві компоненти |
Мережевий комутатор тип 33 штука Адреса поставки: 65481, Україна, Одеська область, Южне, вул. Берегова, буд. 11, склад ПФ ДП "АМПУ" (адміністрації МП Південний) Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 32422000-7, Мережеві компоненти |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 39616589 |
---|---|
Поштова адреса | 01133, Україна, м. Київ, місто Київ, ВУЛИЦЯ ЄВГЕНА КОНОВАЛЬЦЯ, будинок 29 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Віктор Коверза |
Телефон | +380969342483 |
Ел. пошта | tender@megatech.ua |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 31091208 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | doc@it-integrator.ua |
Телефон | 380445380069 |
Ел. пошта | DOC@IT-INTEGRATOR.UA |
не плануємо залучати
Адміністрація здійснює розрахунки за фактично поставлений Товар на підставі підписаних Сторонами видаткових накладних протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання видаткових накладних на підставі виставленого Постачальником рахунку (зазначається, якщо Постачальник не є платником ПДВ). Оплата за фактично поставлений Товар здійснюється протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання видаткових накладних на підставі виставленого Постачальником рахунку та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних. У разі відсутності належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання видаткових накладних, оплата здійснюється протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого Постачальником рахунку (зазначається, якщо Постачальник є платником ПДВ).
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38728549 |
Поштова адреса | 65481, Україна, Одеська область, Южне, Україна, 65481, Одеська обл., місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11 |
Ім'я |
Верстак Тетяна Віталіївна |
Телефон | 380487381765 |
Ел. пошта | Tetiana.Verstak@pf.uspa.gov.ua |