На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 438 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Відмінена закупівля
Скасовано
9 вересня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Дата скасування відміни: 9 вересня, 00:00
Опис
ПРОТОКОЛ № 83 уповноваженої особи Державної служби морського і внутрішнього водного транспорту та судноплавства України «29» серпня 2024 р. м. Київ Щодо прийняття рішення уповноваженою особою Порядок денний: 1. Про відміну відкритих торгів у зв’язку із скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів/робіт/послуг. 2. Про оприлюднення інформації в електронній системі закупівель про відміну відкритих торгів. Під час розгляду першого питання порядку денного: За рішенням уповноваженої особи від 21 травня 2024 №44 оголошено проведення відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань (Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань впровадження Системи управління інформаційною безпекою (СУІБ), а саме з адаптації вимог та процесів системи управління інформаційною безпекою до наявних умов функціонування), унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-05-21-012613-a (далі — Закупівля). Зміни у фінансуванні замовника унеможливлюють закупівлю консультаційних послуг з питань систем та з технічних питань (Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань впровадження Системи управління інформаційною безпекою (СУІБ), а саме з адаптації вимог та процесів системи управління інформаційною безпекою до наявних умов функціонування) у зв’язку із скороченням видатків на проведення цієї закупівлі. Відповідно до підпункту 3 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг. Підставою для прийняття рішення про відміну є довідка про зміни до кошторису та довідка про зміни до плану асигнувань (за винятком надання кредитів з бюджету) загального фонду бюджету на 2024 рік Державної служби морського і внутрішнього водного транспорту та судноплавства України за КВК 310 «Міністерство розвитку громад, територій та інфраструктури України», КПКВК 3103010 «Керівництво та управління у сферах морського та річкового транспорту». З огляду на зазначене, на виконання вимог підпункту 3 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги, унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-05-21-012613-a, у зв’язку із скороченням видатків на здійснення закупівлі товарів/робіт/послуг. Під час розгляду другого питання порядку денного: На виконання вимог пункту 50 Особливостей у разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення. ВИРІШИЛА: 1. Відмінити відкриті торги за предметом закупівлі консультаційних послуг з питань систем та з технічних питань (Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань впровадження Системи управління інформаційною безпекою (СУІБ), а саме з адаптації вимог та процесів системи управління інформаційною безпекою до наявних умов функціонування), унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-05-21-012613-a, на підставі підпункту 3 пункту 50 Особливостей. 2. Забезпечити оприлюднення в електронній системі закупівель інформації про підстави прийняття рішення про відміну відкритих торгів відповідно до пункту 50 Особливостей. Уповноважена особа Олександр ЛЕБЕДЄВ
Ідентифікаційний номер | UA-2024-05-21-012613-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 26 травня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 26 травня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 29 травня, 00:00 |
Дата останніх змін | 9 вересня, 00:00 |
Очікувана вартість закупівлі | 2 438 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 29 травня, 11:08 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 12 190.00 UAH з ПДВ |
---|
Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань впровадження Системи управління інформаційною безпекою (СУІБ), а саме з адаптації вимог та процесів системи управління інформаційною безпекою до наявних умов функціонування1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 72220000-3, Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 35829688 |
---|---|
Поштова адреса | 03124, Україна, м. Київ, м.Київ, Вул. Волноваська, будинок 10/14 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Зоряна Лозович |
Телефон | +380977499323 |
Ел. пошта | service_bid@issp.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 44367473 |
---|---|
Поштова адреса | 04050, Україна, Київська область, Київ, 04050, місто Київ, вул.Глибочицька, будинок 17Б, офіс 402 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Ясинська Людмила Віталіївна |
Телефон | 380673723955 |
Ел. пошта | sale@eska.global |
Не передбачається залучення
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 31091208 |
---|---|
Поштова адреса | 04080, Україна, Київська область, Київ, вул. Костянтинівська, 73, м. Київ, 04080, Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | doc@it-integrator.ua |
Телефон | 380445380069 |
Ел. пошта | DOC@IT-INTEGRATOR.UA |
Оплата за фактично надані та прийняті Послуги здійснюється шляхом перерахування Замовником коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) банківських днів з дня підписання Сторонами відповідного Акта приймання-передачі послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ДЕРЖАВНА СЛУЖБА МОРСЬКОГО І ВНУТРІШНЬОГО ВОДНОГО ТРАНСПОРТУ ТА СУДНОПЛАВСТВА УКРАЇНИ (АДМІНІСТРАЦІЯ СУДНОПЛАВСТВА) |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 41886120 |
Поштова адреса | 01135, Україна, Київська область, Київ, проспект Перемоги, будинок 14 |
Ім'я |
Лебедєв Олександр |
Телефон | 380674437602 |
Ел. пошта | olebediev@marad.gov.ua |