На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
375 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Відмінена закупівля
Скасовано
26 серпня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата скасування відміни: 26 серпня, 00:00
Опис
Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Опис порушень вимог законодавства у сферу публічних закупівель, які н можливо усунути, наведений в рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №12666-р/пк-пз від 24.07.2024, а саме: «Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу, 01.07.2024 Замовником було скасовано рішення про відхилення Пропозиції ТОВ "РІВНЕСТАНДАРТ" та оприлюднено вимогу про усунення невідповідностей: "Під час розгляду пропозиції учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІВНЕСТАНДАРТ" (38888641) було виявлено наступні невідповідності: Перелік виявлених невідповідностей: В наданих сферах уповноваження відсутня інформація, зокрема, про найменування категорій (груп) таких засобів вимірювальної техніки, як ультразвукові діагностичні апарати(з датчиками лінійних вимірів), офтальмометр, денситометр. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до вимог Додатку 3 тендерної документації Учасник повинен надати інформацію (документи) про субпідрядника на повірку денситометра, офтальмометра та ультразвукових діагностичних апаратів, а саме: - договір, свідоцтво про уповноваження, лист-згоду щодо надання послуг та довідку щодо наявності кваліфікованого персоналу та матеріально-технічної бази. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 6 - договір, свідоцтво про уповноваження, лист-згоду щодо надання послуг та довідку щодо наявності кваліфікованого персоналу та матеріально-технічної бази". Переможцем на вимогу Замовника було завантажено лист-пояснення від 02.07.2024 №1797Т, відповідно до якого: "На Вашу вимогу про усунення порушення повідомляємо, що Додаток 3 тендерної документації не містить вимоги до Учасника надати інформацію (документи) про субпідрядника на повірку денситометра, офтальмометра та ультразвукових діагностичних апаратів, а саме: договір, свідоцтво про уповноваження, лист-згоду щодо надання послуг та довідку щодо наявності кваліфікованого персоналу та матеріально-технічної бази. ТОВ "РІВНЕСТАНДАРТ" у повній мірі виконано вимоги, встановлені додатком 3 до тендерної документації, зокрема Учасником у складі тендерної пропозиції надано копії свідоцтв про уповноваження на проведення повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології. Сфера уповноваження та Галузь уповноваження (додатки до свідоцтва про уповноваження) відповідають діапазонам технічної документації на ЗВТ. У свідоцтвах про уповноваження зазначені категорії засобів вимірювальної техніки, повірку яких має право проводити уповноважена організація. Враховуючи вказане, виконати Вашу вимогу про усунення порушення не має можливості у зв’язку з відсутністю такого порушення". Замовник не довів та документально не підтвердив, що Переможцем для надання послуг, що є предметом закупівлі за Процедурою, залучено субпідрядника. Замовник не повинен був звертатись до Переможця на підставі вимог пункту 43 Особливостей щодо наведених вище документів. Разом з тим, у наданих Переможцем сферах уповноваження відсутня інформація, зокрема, про найменування категорій (груп) таких засобів вимірювальної техніки, як ультразвукові діагностичні апарати саме (з датчиками лінійних вимірів), офтальмометр, денситометр. Відповідно до частини двадцять другої статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. Слід зазначити, що Замовник не розміщував повідомлення з вимогою про усунення саме наведених вище невідповідностей в документах Переможця, чим не виконав рішення Комісії від 20.06.2024 № 10760-р/пк-пз у порушення вимог частини двадцять другої статті 18 Закону. Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах Пропозиції зазначеного учасника, визначених пунктом 43 Особливостей. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних 7 пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище документах та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону. Враховуючи інформацію, наведену в мотивувальній частині рішення, Замовник порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону. Не виконавши рішення Комісії від 20.06.2024 № 10760-р/пк-пз, Замовник порушив вимоги частини двадцять другої статті 18 Закону.» З огляду на неможливість усунення виявлених порушень є підстави для відміни тендеру. Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей у разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-05-22-010374-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 27 травня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 27 травня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 30 травня, 12:00 |
Дата останніх змін | 26 серпня, 00:00 |
Очікувана вартість закупівлі | 375 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 31 травня, 12:38 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 3 750.00 UAH з ПДВ |
---|
Послуги з технічного огляду та випробувань (послуги з повірки(калібрування) засобів вимірювальної техніки)343 одиниця Адреса поставки: 03115, Україна, м. Київ, вулиця Відпочинку, будинок 11 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 71630000-3, Послуги з технічного огляду та випробовувань |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 38888641 |
---|---|
Поштова адреса | 33028, Україна, Рівненська область, місто Рівне, ВУЛИЦЯ КНЯЗЯ ВОЛОДИМИРА, будинок 28Б, офіс 32 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Тетяна Савчук |
Телефон | +380362460340 |
Ел. пошта | tender.rivnestandart@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 02568182 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Володимир |
Телефон | 5263689 |
Ел. пошта | terminal@ukrcsm.kiev.ua |
субпідрядні організації не залучатимуться
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №5" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 00185028 |
Поштова адреса | 03115, Україна, Київська область, Київ, вулиця Відпочинку, будинок 11 |
Ім'я |
Казека Віталій Григорович |
Телефон | 380444508255,380444507708 |
Ел. пошта | tenderkmkl5@gmail.com |