На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 785 289.62 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. Лот №1, Лот №2, Лот №3, Лот №4, Лот №5, Лот №6, Лот №7, Лот №8,Лот №9 - 1 (одна) послуга - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2018 року (до 31.12.2018)
Ідентифікаційний номер | UA-2018-06-13-000411-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 22 червня, 15:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 28 червня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 2 липня, 15:00 |
Дата останніх змін | 21 липня, 00:02 |
Очікувана вартість закупівлі | 130 453.20 UAH з ПДВ |
---|
Мінімальний крок пониження | 1 200.00 UAH з ПДВ |
---|
Послуги з проведення профмедоглядів працівників1 послуга Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2018 00:12 Код ДК 021:2015: 85110000-3, Послуги лікувальних закладів та супутні послуги |
Очікувана вартість закупівлі | 299 997.96 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 3 липня, 15:52 Переглянути |
Мінімальний крок пониження | 2 904.00 UAH з ПДВ |
---|
Послуги з проведення профмедоглядів працівників1 послуга Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2018 00:12 Код ДК 021:2015: 85110000-3, Послуги лікувальних закладів та супутні послуги |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 13366010 |
---|---|
Поштова адреса | 45002, Україна, Волинська область, місто Ковель, вул.Богдана Хмельницького, б.17 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Маковецький Адам Степанович |
Телефон | +380978910772 |
Ел. пошта | zirochka.ir@yandex.ua |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 01982940 |
---|---|
Поштова адреса | 45000, Україна, Волинська область, м.Ковель, ВУЛИЦЯ ОЛЕНИ ПЧІЛКИ, будинок 4 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Тетяна Шахова |
Телефон | +380958419632 |
Ел. пошта | mtmo_postachal6nyk@ukr.net |
Очікувана вартість закупівлі | 576 237.12 UAH з ПДВ |
---|
Мінімальний крок пониження | 5 760.00 UAH з ПДВ |
---|
Послуги з проведення профмедоглядів працівників1 послуга Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2018 00:12 Код ДК 021:2015: 85110000-3, Послуги лікувальних закладів та супутні послуги |
Очікувана вартість закупівлі | 257 904.42 UAH з ПДВ |
---|
Мінімальний крок пониження | 2 520.00 UAH з ПДВ |
---|
Послуги з проведення профмедоглядів працівників1 послуга Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2018 00:12 Код ДК 021:2015: 85110000-3, Послуги лікувальних закладів та супутні послуги |
Очікувана вартість закупівлі | 25 348.62 UAH з ПДВ |
---|
Мінімальний крок пониження | 240.00 UAH з ПДВ |
---|
Послуги з проведення профмедоглядів працівників1 послуга Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2018 00:12 Код ДК 021:2015: 85110000-3, Послуги лікувальних закладів та супутні послуги |
Очікувана вартість закупівлі | 21 556.92 UAH з ПДВ |
---|
Мінімальний крок пониження | 210.00 UAH з ПДВ |
---|
Послуги з проведення профмедоглядів працівників1 послуга Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2018 00:12 Код ДК 021:2015: 85110000-3, Послуги лікувальних закладів та супутні послуги |
Очікувана вартість закупівлі | 28 262.40 UAH з ПДВ |
---|
Мінімальний крок пониження | 270.00 UAH з ПДВ |
---|
Послуги з проведення профмедоглядів працівників1 послуга Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2018 00:12 Код ДК 021:2015: 85110000-3, Послуги лікувальних закладів та супутні послуги |
Очікувана вартість закупівлі | 403 030.74 UAH з ПДВ |
---|
Мінімальний крок пониження | 4 020.00 UAH з ПДВ |
---|
Послуги з проведення профмедоглядів працівників1 послуга Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2018 00:12 Код ДК 021:2015: 85110000-3, Послуги лікувальних закладів та супутні послуги |
Очікувана вартість закупівлі | 42 498.24 UAH з ПДВ |
---|
Мінімальний крок пониження | 420.00 UAH з ПДВ |
---|
Послуги з проведення профмедоглядів працівників1 послуга Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2018 00:12 Код ДК 021:2015: 85110000-3, Послуги лікувальних закладів та супутні послуги |
Назва організації | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 41022900 |
Поштова адреса | 01032, Україна, Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А |
Ім'я |
Відділ матеріально технічного забезпечення |
Телефон | +380443097509;+380443097518 |
Ел. пошта | pk_tend@uz.gov.ua |