На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
352 450.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Відмінена закупівля
Скасовано
8 червня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата скасування відміни: 8 червня, 00:01
Опис
Під час проведення Закупівлі встановлено такі порушення: не враховано зміни № 131 від 9 лютого 2024 року про доповнення Особливостей Додатком 2 до особливостей «Перелік продуктів харчування,закупівля яких здійснюється замовниками з використанням електронного каталогу».
Ідентифікаційний номер | UA-2024-05-27-003451-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 1 червня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 1 червня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 4 червня, 00:00 |
Дата останніх змін | 8 червня, 00:01 |
Очікувана вартість закупівлі | 352 450.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 762.25 UAH з ПДВ |
---|
Картопля7810 кілограм Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03212100-1, Картопля |
Розрахунки за поставлений Товар здійснюються після його фактичного отримання відповідно до умов взятого бюджетного зобов’язання згідно ст. 49 Бюджетного кодексу України за наявності фінансування протягом 15 робочих днів на умовах можливості відстрочки платежу до 60 календарних днів.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Управління освіти виконавчого комітету Фастівської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02143844 |
Поштова адреса | 08500, Україна, Київська область, Фастів, пл. Соборна, 1 |
Ім'я |
Гандзюк Галина Олександрівна |
Телефон | 380456561354 |
Ел. пошта | galinagandzyuk27@gmail.com |