На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
22 330.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Процедура закупівлі – відкриті торги, проводиться відповідно до «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178. Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства Ціна тендерної пропозиції не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. Критеріями оцінки є ціна. Питома вага критерію становить 100%. Ціна тендерної пропозиції – ціна пропозиції без урахування ПДВ. У разі, якщо учасником - переможцем процедури закупівлі є учасник – платник ПДВ, при укладанні договору про закупівлю сума ПДВ буде додаватися до ціни пропозиції без врахування ПДВ відповідно до законодавства України. Інша інформація зазначена у тендерній документації.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-05-30-010542-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 5 червня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 5 червня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 8 червня, 11:00 |
Дата останніх змін | 18 червня, 00:01 |
Очікувана вартість закупівлі | 22 330.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 111.65 UAH без ПДВ |
---|
Послуги з технічного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій. Строк надання послуг: сім місяців з моменту підписання Договору Код послуги, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі ДК 021:2015: 50316000-3 Технічне обслуговування і ремонт пристроїв для друку квитків.8 штука Адреса поставки: Україна, Львівська область, Послуги надаються за адресами місцезнаходження РРО м. Львів, м. Дрогобич, м. Червоноград, м. Старий Самбір, смт. Жмирка. Строк: до 24.01.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50310000-1, Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки |
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Керуючись «Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості), розглянувши тендерну пропозицію учасника ПП "АБАК", встановлено наступне: Відповідно до вимог тендерної документації, встановлених замовником у пункті 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції», розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та у розділі ІІІ «Інші документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції» Додатку 1 «Інформація та документи, які подаються учасником процедури закупівлі», учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати, зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Технічна специфікація) відповідно до Додатку 5 до тендерної документації. Додаток 5 тендерної документації містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Технічна специфікація), та вимогу, що у разі згоди з умовами Технічної специфікації, Учасник торгів підписує даний документ і скріплює печаткою. Для учасників, які здійснюють свою діяльність без печатки згідно з чинним законодавством, вимагається лише підпис. У складі тендерної пропозиції ПП "АБАК" міститься, зокрема, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація) ( файл 2 tex xarakter.PDF ). Разом з тим, вищезазначений документ наданий учасником не містить інформації щодо місця надання послуг, строку надання послуг, та загальних технічних вимоги до предмету закупівлі. Таким чином, надана ПП "АБАК" технічна специфікація не відповідає умовам Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Технічна специфікація) Додатку 5 тендерної документації. Отже, тендерна пропозиція ПП "АБАК" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а тому підлягає відхиленню відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Прийнято рішення відхилити тендерну пропозицію ПП "АБАК" на закупівлю: ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги з технічного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій) відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей та до пункту 4 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, оскільки тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Відповідно до підпункту 1 пункту 51 Особливостей, відкриті торги автоматично відміняються електронною системою закупівель у разі відхилення всіх тендерних пропозицій (у тому числі, якщо була подана одна тендерна пропозиція, яка відхилена замовником) згідно з Особливостями.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Керуючись «Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості), розглянувши тендерну пропозицію учасника ПП "АБАК", встановлено наступне: Відповідно до вимог тендерної документації, встановлених замовником у пункті 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції», розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та у розділі ІІІ «Інші документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції» Додатку 1 «Інформація та документи, які подаються учасником процедури закупівлі», учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати, зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Технічна специфікація) відповідно до Додатку 5 до тендерної документації. Додаток 5 тендерної документації містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Технічна специфікація), та вимогу, що у разі згоди з умовами Технічної специфікації, Учасник торгів підписує даний документ і скріплює печаткою. Для учасників, які здійснюють свою діяльність без печатки згідно з чинним законодавством, вимагається лише підпис. У складі тендерної пропозиції ПП "АБАК" міститься, зокрема, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація) ( файл 2 tex xarakter.PDF ). Разом з тим, вищезазначений документ наданий учасником не містить інформації щодо місця надання послуг, строку надання послуг, та загальних технічних вимоги до предмету закупівлі. Таким чином, надана ПП "АБАК" технічна специфікація не відповідає умовам Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Технічна специфікація) Додатку 5 тендерної документації. Отже, тендерна пропозиція ПП "АБАК" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а тому підлягає відхиленню відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Прийнято рішення відхилити тендерну пропозицію ПП "АБАК" на закупівлю: ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги з технічного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій) відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей та до пункту 4 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, оскільки тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Відповідно до підпункту 1 пункту 51 Особливостей, відкриті торги автоматично відміняються електронною системою закупівель у разі відхилення всіх тендерних пропозицій (у тому числі, якщо була подана одна тендерна пропозиція, яка відхилена замовником) згідно з Особливостями.
Код ЄДРПОУ | 25548495 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Аронов Сергій Борисович |
Телефон | +380676744024 |
Ел. пошта | info@abak.com.ua |
Для платників ПДВ: Замовник здійснює оплату на 45-ий календарний день з дати реєстрації Виконавцем складеної відповідно до Податкового кодексу України податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. У випадку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування Виконавця, розрахунок здійснюється на 45-ий календарний день з дня отримання Замовником від Виконавця копії рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування. Оплата здійснюється за умови наявності належним чином оформленого та підписаного Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг та виставленого на оплату рахунку. Якщо дата оплати припадає на вихідний день, оплата здійснюється на наступний робочий день після вихідного. Для неплатників ПДВ: Замовник здійснює оплату на 45-ий календарний день з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг та виставленого на оплату рахунку. Якщо дата оплати припадає на вихідний день, оплата здійснюється на наступний робочий день після вихідного.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40081195 |
Поштова адреса | 79007, Україна, Львівська область, Львів, вул. Гоголя, буд. 1 |
Ім'я |
Скробач О. М. |
Телефон | 0322263022 |
Ел. пошта | tender@railway.lviv.ua |