На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
5 400 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Ідентифікаційний номер | UA-2024-05-31-006025-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 11 липня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 11 липня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 14 липня, 00:00 |
Дата останніх змін | 22 серпня, 15:24 |
Очікувана вартість закупівлі | 5 400 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 15 липня, 12:34 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 27 000.00 UAH з ПДВ |
---|
Розроблення та проведення комунікаційної кампанії з метою формування знання про євроінтеграційні кроки та здобутки України за час повномасштабного вторгнення Російської Федерації в Україну серед громадян держав-членів Європейського Союзу, а також серед громадян України, шляхом адаптації і поширення аудіовізуальної продукції через мережу Інтернет1 послуга Адреса поставки: 01001, Україна, м. Київ, Київ, Прорізна,2, Хрещатик, 26 Строк: до 30.11.2024 14:49 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 79340000-9, Рекламні та маркетингові послуги |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 42352250 |
---|---|
Поштова адреса | 04053, Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ ВОЗНЕСЕНСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 14, офіс 16/42 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Лілія Вашатко |
Телефон | +380508085738 |
Ел. пошта | opylypchuk@i.ua |
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Пунктом 1 Розділу 3 тендерної документації встановлено вимогу, що «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме: інформація та документи, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним вимогам встановленим у Додатку № 1 до тендерної документації; інформація про підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 Особливостей у відповідності до вимог визначених у Додатку № 2 до тендерної документації; інформація та документів, які визначені у Додатку № 3 до тендерної документації та підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі; довідки із зазначенням інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю; листом-згодою відповідно до вимог Додатку № 5 до тендерної документації; документи, які підтверджують повноваження особи на підписання тендерної пропозиції, якщо підписантом тендерної пропозиціє є не керівник учасника У разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання; інші документів та / або інформації визначені тендерною документацією та додатками……………. Додатком 3 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні, кількісні характеристики та технічна специфікація предмета закупівлі» «Розроблення та проведення комунікаційної кампанії з метою формування знання про євроінтеграційні кроки та здобутки України за час повномасштабного вторгнення Російської Федерації в Україну серед громадян держав-членів Європейського Союзу, а також серед громадян України, шляхом адаптації і поширення аудіовізуальної продукції через мережу Інтернет» встановлено вимоги щодо виконання комунікаційної кампанії: Географія та цільові аудиторії: громадяни 4-х європейських держав-членів ЄС, громадяни України. На етапі підготовки пропозиції учасники тендеру мають використовувати наступне визначення цільової/вих аудиторій/рії, вказане нижче. Перед етапом реалізації Замовник залишає за собою право уточнити/змінити цільову аудиторію в разі необхідності. Визначені країни ЄС: Німеччина, Франція, Австрія, Бельгія. Україна. Цільові аудиторії громадян у кожній з 4-х країн ЄС: 1. Політики та публічні службовці, таргетинг за геолокацією ключових адміністративних будівель кожної зазначеної країни та інституцій ЄС. 2. Представники ключових аналітичних центрів та громадських організацій суспільно-політичного спрямування у кожній зазначеній країні. Перелік аналітичних центрів та громадських організацій має підготувати Виконавець та погодити із Замовником. 3. Редактори та журналісти провідних медіа зазначених країн (DerSpiegel, DieZeit, LeMonde, LeFigaro тощо). Перелік медіа має підготувати Виконавець та погодити із Замовником. 4. Читачі медіа із списку п.5. 5. Громадяни вказаних країн 18+ з інтересами: політика, Європейський Союз, Україна, безпека, міжнародні відносини. 6. Представники середнього і великого бізнесу. 7. Економічні експерти………………. …. Завдання Виконавцю щодо обсягу надання Послуг з адаптації і просування відеосюжетів 1. Адаптація 8 наданих документальних сюжетів "Євроінтеграція під час війни": 1.1. Дозйомка до двох спікерів у відеосюжет "Енергетичний безвіз" і його фінальне монтування (бриф надається Замовником). 1.2. Перевірка перекладу роликів англійською мовою. 1.3. Озвучення роликів англійською мовою із залученням носія мови. 1.4. Переклад роликів французькою мовою із залученням носія мови. 1.5. Створення субтитрів французькою мовою. 1.6. Адаптація графіки роликів французькою мовою. 1.7. Озвучення роликів французькою мовою із залученням носія мови. 1.8.До кожного рекламного просування Виконавець має підготувати текстову підводку відповідною мовою і погодити її із Замовником. Технічні вимоги до відео: MP4, H.264, 1920x1080 пікселів (Full HD), 16:9, не менше 3500 кбіт/с для 1080p. Термін фази адаптації і узгодження готового контенту (відеосюжетів) із Замовником: серпень-вересень 2024 року, (але не пізніше 06 вересня 2024 року). Послуги з адаптації 8-ми наданих документальних відеосюжетів, згідно з пунктами 1.1-1.8 мають становити не більше 10% від загальної вартості послуги «Розроблення та проведення комунікаційної кампанії з метою формування знання про євроінтеграційні кроки та здобутки України за час повномасштабного вторгнення Російської Федерації в Україну серед громадян держав-членів Європейського Союзу, а також серед громадян України, шляхом адаптації і поширення аудіовізуальної продукції через мережу Інтернет». 2. Просування (поширення) адаптованих відеосюжетів у соціальних мережах: 2.1. Просування 8-ми відеосюжетів у 4-х країнах ЄС (Німеччина, Австрія - англійською мовою, Франція, Бельгія - французькою мовою) у мережі Facebook. Вартість має становити не менше 80% загального бюджету кампанії на просування. 2.2. Просування 8-ми відеосюжетів в Україні у мережі Facebook - не менше 65% від рекламного бюджету просування по Україні, і Youtube - не більше 35% від рекламного бюджету просування по Україні, з рівномірним розподілом бюджету на кожну з визначених трьох цільових аудиторій. Вартість має становити не більше 20% загального бюджету кампанії на просування. 2.3. Виконавець має підготувати деталізований медіаплан кампанії по кожному відеосюжету з прогнозованим KPI в розрізі кожної країни окремо та з прогнозованими узагальненими показниками по кампанії в цілому, погодити і затвердити його письмово у Замовника. 2.4. Всі адаптовані інформаційні продукти (відеосюжети) і медіаплан їхнього просування затверджуються Замовником перед початком фази поширення (просування). 2.5. Фаза поширення має тривати не менше, ніж протягом 55 днів з урахуванням ефективного розподілу ресурсів та флайтів для досягнення заданих кількісних показників ефективності кампанії протягом вересня-листопада 2024 року……………. …………… У пропозиції Учасник повинен запропонувати план витрат (плановий кошторис), з описом підходу до механіки втілення такої кампанії за кордоном і в Україні та підхід до таргетингу і просуванню з наведеними плановими кількісними та якісними показниками щодо забезпечення проведення Кампанії. Загальні вимоги щодо кількісних і якісних показників послуги, що надається Виконавцем 1. Загальні вимоги щодо якості рекламного розміщення оцінюються Замовником відповідно до даних системи аналітики Meta (Facebook) AdsManager та GoogleAdsManager. Виконавець за запитом (усним, письмовим, електронною поштою) Замовника має надати доступ до системи аналітики в будь-який момент під час виконання послуг. Виконавець має відстежувати якість цільових показників та дотримуватися наступних мінімально встановлених вимог: ● Покази (impressions) не менше ніж, млн: ● Німеччина: 8,8 ● Австрія: 1,1 ● Франція: 14,7 ● Бельгія: 2,8 ● Україна: 3,4 ● Загалом: 30,8 ● Охоплення (reach), не менше, ніж: ● Німеччина 4,4 млн, з них не менш ніж 553 900 унікальних охоплень кожного ролика ● Австрія: 0,5 млн, з них не менш ніж 69 230 унікальних охоплень кожного ролика ● Франція: 7,3 млн, з них не менш ніж 920 090 унікальних охоплень кожного ролика ● Бельгія: 1,4 млн, з них не менш ніж 180 010 унікальних охоплень кожного ролика ● Україна: 1,4 млн, з них не менш ніж 51 540 унікальних охоплень кожного ролика ● Загалом: 15,0 млн Учасником ТОВ «ФРЕНДС ОФ БРЕНДС» у складі тендерної пропозиції надано інформацію та / або документи, які не відповідають умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та не є невідповідностями у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, а саме: Пропозиції учасника, що є і описом підходу до механіки втілення такої кампанії за кордоном і в Україні та підхід до таргетингу і просуванню з наведеними плановими кількісними та якісними показниками щодо забезпечення проведення Кампанії та одночасно планом витрат, не відповідає вимогам технічного завдання додатка 3 до тендерної документації в частині: - неврахування вимоги підпункту 4 розділу Цільові аудиторії громадян у кожній з 4-х країн ЄС, а саме Читачі медіа із списку п.5; - невідповідності вимогам п.2.1 п.2 «Просування 8-ми відеосюжетів у 4-х країнах ЄС (Німеччина, Австрія - англійською мовою, Франція, Бельгія - французькою мовою) у мережі Facebook. Вартість має становити не менше 80% загального бюджету кампанії на просування». Учасник зазначив просування рекламної кампанії у Facebook та You Tube; - невиконання вимог щодо кількісних і якісних показників послуги, а саме показник Охоплення по Франції: необхідно 7,3 млн, з них не менш ніж 920 090 унікальних охоплень кожного ролика, учасник зазначив 7 012 987 та 876 623 унікальних охоплень кожного ролика; показник Покази по Франції: необхідно 14,7 млн., учасник зазначив 14,02 млн. Також учасник на Просування 8-ми відеосюжетів в Україні визначив загальний бюджет у сумі 566 094,00 грн.,в т.ч. у мережі Facebook – 354 320,00, що становить 62,5% від рекламного бюджету просування по Україні, що не відповідає вимогам пп 2.2. п 2 додатка 3 до тендерної документації. Абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Керуючись абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію ТОВ «ФРЕНДС ОФ БРЕНДС».
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
Пунктом 1 Розділу 3 тендерної документації встановлено вимогу, що «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме: інформація та документи, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним вимогам встановленим у Додатку № 1 до тендерної документації; інформація про підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 Особливостей у відповідності до вимог визначених у Додатку № 2 до тендерної документації; інформація та документів, які визначені у Додатку № 3 до тендерної документації та підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі; довідки із зазначенням інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю; листом-згодою відповідно до вимог Додатку № 5 до тендерної документації; документи, які підтверджують повноваження особи на підписання тендерної пропозиції, якщо підписантом тендерної пропозиціє є не керівник учасника У разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання; інші документів та / або інформації визначені тендерною документацією та додатками……………. Додатком 3 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні, кількісні характеристики та технічна специфікація предмета закупівлі» «Розроблення та проведення комунікаційної кампанії з метою формування знання про євроінтеграційні кроки та здобутки України за час повномасштабного вторгнення Російської Федерації в Україну серед громадян держав-членів Європейського Союзу, а також серед громадян України, шляхом адаптації і поширення аудіовізуальної продукції через мережу Інтернет» встановлено вимоги щодо виконання комунікаційної кампанії: Географія та цільові аудиторії: громадяни 4-х європейських держав-членів ЄС, громадяни України. На етапі підготовки пропозиції учасники тендеру мають використовувати наступне визначення цільової/вих аудиторій/рії, вказане нижче. Перед етапом реалізації Замовник залишає за собою право уточнити/змінити цільову аудиторію в разі необхідності. Визначені країни ЄС: Німеччина, Франція, Австрія, Бельгія. Україна. Цільові аудиторії громадян у кожній з 4-х країн ЄС: 1. Політики та публічні службовці, таргетинг за геолокацією ключових адміністративних будівель кожної зазначеної країни та інституцій ЄС. 2. Представники ключових аналітичних центрів та громадських організацій суспільно-політичного спрямування у кожній зазначеній країні. Перелік аналітичних центрів та громадських організацій має підготувати Виконавець та погодити із Замовником. 3. Редактори та журналісти провідних медіа зазначених країн (DerSpiegel, DieZeit, LeMonde, LeFigaro тощо). Перелік медіа має підготувати Виконавець та погодити із Замовником. 4. Читачі медіа із списку п.5. 5. Громадяни вказаних країн 18+ з інтересами: політика, Європейський Союз, Україна, безпека, міжнародні відносини. 6. Представники середнього і великого бізнесу. 7. Економічні експерти………………. …. Завдання Виконавцю щодо обсягу надання Послуг з адаптації і просування відеосюжетів 1. Адаптація 8 наданих документальних сюжетів "Євроінтеграція під час війни": 1.1. Дозйомка до двох спікерів у відеосюжет "Енергетичний безвіз" і його фінальне монтування (бриф надається Замовником). 1.2. Перевірка перекладу роликів англійською мовою. 1.3. Озвучення роликів англійською мовою із залученням носія мови. 1.4. Переклад роликів французькою мовою із залученням носія мови. 1.5. Створення субтитрів французькою мовою. 1.6. Адаптація графіки роликів французькою мовою. 1.7. Озвучення роликів французькою мовою із залученням носія мови. 1.8.До кожного рекламного просування Виконавець має підготувати текстову підводку відповідною мовою і погодити її із Замовником. Технічні вимоги до відео: MP4, H.264, 1920x1080 пікселів (Full HD), 16:9, не менше 3500 кбіт/с для 1080p. Термін фази адаптації і узгодження готового контенту (відеосюжетів) із Замовником: серпень-вересень 2024 року, (але не пізніше 06 вересня 2024 року). Послуги з адаптації 8-ми наданих документальних відеосюжетів, згідно з пунктами 1.1-1.8 мають становити не більше 10% від загальної вартості послуги «Розроблення та проведення комунікаційної кампанії з метою формування знання про євроінтеграційні кроки та здобутки України за час повномасштабного вторгнення Російської Федерації в Україну серед громадян держав-членів Європейського Союзу, а також серед громадян України, шляхом адаптації і поширення аудіовізуальної продукції через мережу Інтернет». 2. Просування (поширення) адаптованих відеосюжетів у соціальних мережах: 2.1. Просування 8-ми відеосюжетів у 4-х країнах ЄС (Німеччина, Австрія - англійською мовою, Франція, Бельгія - французькою мовою) у мережі Facebook. Вартість має становити не менше 80% загального бюджету кампанії на просування. 2.2. Просування 8-ми відеосюжетів в Україні у мережі Facebook - не менше 65% від рекламного бюджету просування по Україні, і Youtube - не більше 35% від рекламного бюджету просування по Україні, з рівномірним розподілом бюджету на кожну з визначених трьох цільових аудиторій. Вартість має становити не більше 20% загального бюджету кампанії на просування. 2.3. Виконавець має підготувати деталізований медіаплан кампанії по кожному відеосюжету з прогнозованим KPI в розрізі кожної країни окремо та з прогнозованими узагальненими показниками по кампанії в цілому, погодити і затвердити його письмово у Замовника. 2.4. Всі адаптовані інформаційні продукти (відеосюжети) і медіаплан їхнього просування затверджуються Замовником перед початком фази поширення (просування). 2.5. Фаза поширення має тривати не менше, ніж протягом 55 днів з урахуванням ефективного розподілу ресурсів та флайтів для досягнення заданих кількісних показників ефективності кампанії протягом вересня-листопада 2024 року……………. …………… У пропозиції Учасник повинен запропонувати план витрат (плановий кошторис), з описом підходу до механіки втілення такої кампанії за кордоном і в Україні та підхід до таргетингу і просуванню з наведеними плановими кількісними та якісними показниками щодо забезпечення проведення Кампанії. Загальні вимоги щодо кількісних і якісних показників послуги, що надається Виконавцем 1. Загальні вимоги щодо якості рекламного розміщення оцінюються Замовником відповідно до даних системи аналітики Meta (Facebook) AdsManager та GoogleAdsManager. Виконавець за запитом (усним, письмовим, електронною поштою) Замовника має надати доступ до системи аналітики в будь-який момент під час виконання послуг. Виконавець має відстежувати якість цільових показників та дотримуватися наступних мінімально встановлених вимог: ● Покази (impressions) не менше ніж, млн: ● Німеччина: 8,8 ● Австрія: 1,1 ● Франція: 14,7 ● Бельгія: 2,8 ● Україна: 3,4 ● Загалом: 30,8 ● Охоплення (reach), не менше, ніж: ● Німеччина 4,4 млн, з них не менш ніж 553 900 унікальних охоплень кожного ролика ● Австрія: 0,5 млн, з них не менш ніж 69 230 унікальних охоплень кожного ролика ● Франція: 7,3 млн, з них не менш ніж 920 090 унікальних охоплень кожного ролика ● Бельгія: 1,4 млн, з них не менш ніж 180 010 унікальних охоплень кожного ролика ● Україна: 1,4 млн, з них не менш ніж 51 540 унікальних охоплень кожного ролика ● Загалом: 15,0 млн Учасником ТОВ «ФРЕНДС ОФ БРЕНДС» у складі тендерної пропозиції надано інформацію та / або документи, які не відповідають умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та не є невідповідностями у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, а саме: Пропозиції учасника, що є і описом підходу до механіки втілення такої кампанії за кордоном і в Україні та підхід до таргетингу і просуванню з наведеними плановими кількісними та якісними показниками щодо забезпечення проведення Кампанії та одночасно планом витрат, не відповідає вимогам технічного завдання додатка 3 до тендерної документації в частині: - неврахування вимоги підпункту 4 розділу Цільові аудиторії громадян у кожній з 4-х країн ЄС, а саме Читачі медіа із списку п.5; - невідповідності вимогам п.2.1 п.2 «Просування 8-ми відеосюжетів у 4-х країнах ЄС (Німеччина, Австрія - англійською мовою, Франція, Бельгія - французькою мовою) у мережі Facebook. Вартість має становити не менше 80% загального бюджету кампанії на просування». Учасник зазначив просування рекламної кампанії у Facebook та You Tube; - невиконання вимог щодо кількісних і якісних показників послуги, а саме показник Охоплення по Франції: необхідно 7,3 млн, з них не менш ніж 920 090 унікальних охоплень кожного ролика, учасник зазначив 7 012 987 та 876 623 унікальних охоплень кожного ролика; показник Покази по Франції: необхідно 14,7 млн., учасник зазначив 14,02 млн. Також учасник на Просування 8-ми відеосюжетів в Україні визначив загальний бюджет у сумі 566 094,00 грн.,в т.ч. у мережі Facebook – 354 320,00, що становить 62,5% від рекламного бюджету просування по Україні, що не відповідає вимогам пп 2.2. п 2 додатка 3 до тендерної документації. Абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Керуючись абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію ТОВ «ФРЕНДС ОФ БРЕНДС».
Код ЄДРПОУ | 42772981 |
---|---|
Поштова адреса | 08300, Україна, Київська область, місто Бориспіль, вулиця Свободи, будинок 24 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Різниченко Ольга Олександрівна |
Телефон | +380937688083 |
Ел. пошта | gm.malysh@gmail.com |
ФОП СПРІНСЬКИЙ РОСТИСЛАВ ВАЛЕРІЙОВИЧ
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 41544263 |
---|---|
Поштова адреса | 01001, Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ ХРЕЩАТИК, будинок 27 А, офіс 28 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Михайло Пересунько |
Телефон | +380677982303,+380682789617,+380442358233 |
Ел. пошта | mihalaka@ukr.net |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Державний комітет телебачення і радіомовлення України |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 00013936 |
Поштова адреса | 01001, Україна, Київська область, Київ, вул.Прорізна, 2 |
Ім'я |
Мураховська Анжела Анатоліївна (Murahovska Angela ) |
Телефон | +380442795958 |
Ел. пошта | Angela@comin.gov.ua |