На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
55 948.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Строк поставки ТОВАРУ – протягом 12 календарних днів з дати надання письмової рознарядки ПОКУПЦЕМ. Для платників ПДВ: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної, оформленої відповідно до вимог законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору. Для неплатників ПДВ: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору.
Причина відміни: Подання для участі в тендері менше необхідної кількості тендерних пропозицій
Ідентифікаційний номер | UA-2024-06-04-002214-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 55 948.00 UAH без ПДВ |
Подача пропозицій | до 10 червня, 10:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 10 червня, 10:00 |
Мило тверде, господарське, від 120 г, неупаковане9850 штука Адреса поставки: 65012, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Пантелеймонівська, будинок 17-А Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33710000-0, Парфуми, засоби гігієни та презервативи Профіль: Мило тверде, господарське, від 120 г, неупаковане |
|
Тип | Господарське |
---|---|
Вага | від 120, г |
Наявність упаковки |
Назва організації | Філія "Оператор припортових станцій" акціонерного товариства "Українська залізниця" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 45270820 |
Поштова адреса | 65012, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Пантелеймонівська, будинок 17-А |
Ім'я |
Долінська Тетяна |
Телефон | 380487270337 |
Ел. пошта | dn5d1@odz.gov.ua |