На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
4000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Термін придатності товару на момент поставки Замовнику повинен становити не менше 75% від терміну придатності. Приймання товару по якості і кількості здійснюється уповноваженими представниками обох Сторін. В заклад забороняється завозити недоброякісний товар або товар з терміном придатності, що минув. На недоброякісний товар складається акт і він повертається. У разі виявлення неякісного товару або такого, що не відповідає умовам договору, Учасник зобов’язаний замінити неякісний товар протягом однієї доби з моменту виявлення неякісного товару, без будь-якої додаткової оплати з боку Замовника. 2. Доставка товару здійснюється разово в повному об’ємі згідно замовлення, яке передається Учаснику будь-яким зручним для Замовника способом (поштою, електронною поштою, особисто, в телефонному режимі тощо). Розрахунки за товар здійснюються на умовах відстрочки платежу протягом 20 календарних днів з дня поставки (передачі) товару.
Причина відміни: Подання для участі в тендері менше необхідної кількості тендерних пропозицій
Ідентифікаційний номер | UA-2024-06-06-004369-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 4 000.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 11 червня, 12:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 11 червня, 12:04 |
Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221200 кілограм Адреса поставки: 44700, Україна, Волинська область, Володимир, вул.Луцька, 90 Строк: до 14.06.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03210000-6, Зернові культури та картопля Профіль: Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221 |
|
Термін збирання | пізня |
---|---|
Клас | перший |
Відповідність ДСТУ 9221 | 1 |
Назва організації | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЯСЛА-САДОК) №7 «ВОЛИНЯНОЧКА» ВОЛОДИМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 26517545 |
Поштова адреса | 44700, Україна, Волинська область, Володимир, вул.Луцька, 90 |
Ім'я |
Євгенія Нестерова |
Телефон | 380633692815 |
Ел. пошта | volunianochka@gmail.com |