На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
5 263 200.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: ящики пластикові за за ДК 021:2015:19520000-7 пластмасові вироби
Ідентифікаційний номер | UA-2024-06-07-000654-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 12 червня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 12 червня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 15 червня, 00:00 |
Дата останніх змін | 25 червня, 00:00 |
Очікувана вартість закупівлі | 5 263 200.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 26 316.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 105 000.00 UAH |
ящики пластикові розкладні15300 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.08.2024 03:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 19520000-7, Пластмасові вироби |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
15.06.2024 відбулось розкриття тендерних пропозицій стосовно закупівлі за ДК 021:2015 19520000-7 пластмасових виробів (ящиків пластикових розкладних) (номер оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2024-06-07-000654-a). Згідно з протоколом розкриття тендерних пропозицій від 15.06.2024 року стосовно закупівлі за ДК 021:2015 19520000-7 пластмасових виробів (ящиків пластикових розкладних) та за результатами оцінки тендерних пропозицій, проведеної електронною системою закупівель, найбільш економічно вигідною є тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «Поділля Трейдком» (надалі – ТОВ «Поділля Трейдком»). Уповноважена особа детально опрацювала тендерну пропозицію ТОВ «Поділля Трейдком» та в процесі прийняття рішення про відповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації виявила наступне. 1) Відповідно до пункту 3.1.1. підпункту 3.1.1.3. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати копії фінансової звітності «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» за 2023 рік з документальним підтвердженням про подання фінансової звітності до органів Державної податкової служби України. У складі тендерної пропозиції учасником надано копію Фінансової звітності малого підприємства у складі фінансової звітності «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» за 2023 рік без документального підтвердження про подання фінансової звітності до органів Державної податкової служби України, що є порушенням вимог до пункту 3.1.1. підпункту 3.1.1.3. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації. 2) Відповідно до пункту 3.1.1. підпункту 3.1.1.1.2. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати копії наказу (розпорядження) та протоколу зборів засновників (учасників, акціонерів) або довіреності (доручення) або іншого документу, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання договору про закупівлю. Згідно пункту 7.4.19 Статуту ТОВ «Поділля Трейдком» збори можуть вирішувати будь-які питання діяльності Товариства, але до їх компетенції належить прийняття інших рішень, віднесених Законом України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» до компетенції Зборів. Відповідно до частини 2 Статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» від 06.02.2018 р. № 2275-VIII, рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, приймаються виключно загальними зборами учасників, якщо інше не передбачено статутом товариства. Виходячи з наведеного, рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, приймаються виключно Загальними зборами учасників ТОВ «Поділля Трейдком». У складі тендерної пропозиції ТОВ «Поділля Трейдком» надало фінансову звітність підприємства у складі «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» за 2023 рік, відповідно до якої 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності складають – 49 500,00 грн. Водночас, ціна тендерної пропозиції ТОВ «Поділля Трейдком» складає – 5 195 880,00 грн, що перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, отже рішення про надання згоди на вчинення правочину належить до виключної компетенції загальних зборів учасників. У складі тендерної пропозиції учасником надано Рішення №3 від 27.02.2024 року (файл “34-РІШЕННЯ №3 від 27.02.2024р._дозвіл.pdf”), в якому не зазначено, що саме директору Ковальчук В.О. надається згода на вчинення правочину, вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності. Виходячи з наведеного, в установчих документах учасника наявні обмеження щодо права підписання договору на суму наданої пропозиції, водночас учасником не надано протоколу зборів засновників (учасників, акціонерів) або довіреності (доручення) або іншого документу, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання договору про закупівлю на суму наданої пропозиції, що є порушенням вимог пункту 3.1.1. підпункту 3.1.1.1.2. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації. 3) Відповідно до пункту 3.1.3. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати лист від Державної податкової служби України про відсутність або виключення учасника процедури закупівлі у(з) переліку суб’єктів господарювання, які відповідають критеріям ризиковості платника податку. У складі тендерної пропозиції учасником не надано лист від Державної податкової служби України про відсутність або виключення учасника процедури закупівлі у(з) переліку суб’єктів господарювання, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, що є порушенням вимог до пункту 3.1.3. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації. Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Враховуючи викладене та керуючись пунктом 43 Особливостей замовник 17.06.2024 о 13:35 розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення зазначених невідповідностей. Кінцевим строком усунення невідповідностей, визначеним електронною системою закупівель, було встановлено 18.06.2024 о 13:35. Проте, у вказаний строк всі невідповідності в інформації та/або документах подання яких передбачалося тендерною документацією учасником ТОВ «Поділля Трейдком» усунені не були, а саме: На усунення невідностей щодо виконання учасником вимог пункту 3.1.1.3. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації, учасником було надано квитанцію №2 (файл “КВИТАНЦІЯ №2,pdf”), якою підтверджується подання фінансової звітності за 2023 рік до Держстату, але не підтверджується подання фінансової звітності до органів Державної податкової служби України, що є порушенням вимог до пункту 3.1.1.3. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації. У відповідності до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Отже, пропозиція ТОВ «Поділля Трейдком» підлягає відхиленню на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей, а саме: учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене та керуючись статтею 11 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 44 Особливостей, уповноважена особа вирішила: 1. Відхилити тендерну пропозицію ТОВ «Поділля Трейдком» стосовно закупівлі за ДК 021:2015: 19520000-7 пластмасових виробів (ящиків пластикових розкладних) на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей, а саме: учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. 2. Забезпечити оприлюднення інформації про відхилення тендерної пропозиції в електронній системі закупівель у встановленому Законом порядку.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
15.06.2024 відбулось розкриття тендерних пропозицій стосовно закупівлі за ДК 021:2015 19520000-7 пластмасових виробів (ящиків пластикових розкладних) (номер оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2024-06-07-000654-a). Згідно з протоколом розкриття тендерних пропозицій від 15.06.2024 року стосовно закупівлі за ДК 021:2015 19520000-7 пластмасових виробів (ящиків пластикових розкладних) та за результатами оцінки тендерних пропозицій, проведеної електронною системою закупівель, найбільш економічно вигідною є тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «Поділля Трейдком» (надалі – ТОВ «Поділля Трейдком»). Уповноважена особа детально опрацювала тендерну пропозицію ТОВ «Поділля Трейдком» та в процесі прийняття рішення про відповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації виявила наступне. 1) Відповідно до пункту 3.1.1. підпункту 3.1.1.3. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати копії фінансової звітності «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» за 2023 рік з документальним підтвердженням про подання фінансової звітності до органів Державної податкової служби України. У складі тендерної пропозиції учасником надано копію Фінансової звітності малого підприємства у складі фінансової звітності «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» за 2023 рік без документального підтвердження про подання фінансової звітності до органів Державної податкової служби України, що є порушенням вимог до пункту 3.1.1. підпункту 3.1.1.3. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації. 2) Відповідно до пункту 3.1.1. підпункту 3.1.1.1.2. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати копії наказу (розпорядження) та протоколу зборів засновників (учасників, акціонерів) або довіреності (доручення) або іншого документу, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання договору про закупівлю. Згідно пункту 7.4.19 Статуту ТОВ «Поділля Трейдком» збори можуть вирішувати будь-які питання діяльності Товариства, але до їх компетенції належить прийняття інших рішень, віднесених Законом України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» до компетенції Зборів. Відповідно до частини 2 Статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» від 06.02.2018 р. № 2275-VIII, рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, приймаються виключно загальними зборами учасників, якщо інше не передбачено статутом товариства. Виходячи з наведеного, рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, приймаються виключно Загальними зборами учасників ТОВ «Поділля Трейдком». У складі тендерної пропозиції ТОВ «Поділля Трейдком» надало фінансову звітність підприємства у складі «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» за 2023 рік, відповідно до якої 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності складають – 49 500,00 грн. Водночас, ціна тендерної пропозиції ТОВ «Поділля Трейдком» складає – 5 195 880,00 грн, що перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, отже рішення про надання згоди на вчинення правочину належить до виключної компетенції загальних зборів учасників. У складі тендерної пропозиції учасником надано Рішення №3 від 27.02.2024 року (файл “34-РІШЕННЯ №3 від 27.02.2024р._дозвіл.pdf”), в якому не зазначено, що саме директору Ковальчук В.О. надається згода на вчинення правочину, вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності. Виходячи з наведеного, в установчих документах учасника наявні обмеження щодо права підписання договору на суму наданої пропозиції, водночас учасником не надано протоколу зборів засновників (учасників, акціонерів) або довіреності (доручення) або іншого документу, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання договору про закупівлю на суму наданої пропозиції, що є порушенням вимог пункту 3.1.1. підпункту 3.1.1.1.2. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації. 3) Відповідно до пункту 3.1.3. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати лист від Державної податкової служби України про відсутність або виключення учасника процедури закупівлі у(з) переліку суб’єктів господарювання, які відповідають критеріям ризиковості платника податку. У складі тендерної пропозиції учасником не надано лист від Державної податкової служби України про відсутність або виключення учасника процедури закупівлі у(з) переліку суб’єктів господарювання, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, що є порушенням вимог до пункту 3.1.3. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації. Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Враховуючи викладене та керуючись пунктом 43 Особливостей замовник 17.06.2024 о 13:35 розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення зазначених невідповідностей. Кінцевим строком усунення невідповідностей, визначеним електронною системою закупівель, було встановлено 18.06.2024 о 13:35. Проте, у вказаний строк всі невідповідності в інформації та/або документах подання яких передбачалося тендерною документацією учасником ТОВ «Поділля Трейдком» усунені не були, а саме: На усунення невідностей щодо виконання учасником вимог пункту 3.1.1.3. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації, учасником було надано квитанцію №2 (файл “КВИТАНЦІЯ №2,pdf”), якою підтверджується подання фінансової звітності за 2023 рік до Держстату, але не підтверджується подання фінансової звітності до органів Державної податкової служби України, що є порушенням вимог до пункту 3.1.1.3. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації. У відповідності до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Отже, пропозиція ТОВ «Поділля Трейдком» підлягає відхиленню на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей, а саме: учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене та керуючись статтею 11 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 44 Особливостей, уповноважена особа вирішила: 1. Відхилити тендерну пропозицію ТОВ «Поділля Трейдком» стосовно закупівлі за ДК 021:2015: 19520000-7 пластмасових виробів (ящиків пластикових розкладних) на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей, а саме: учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. 2. Забезпечити оприлюднення інформації про відхилення тендерної пропозиції в електронній системі закупівель у встановленому Законом порядку.
Код ЄДРПОУ | 44832979 |
---|---|
Поштова адреса | 29000, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, проспект Миру, будинок 69 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | КОВАЛЬЧУК ВАЛЕНТИНА |
Телефон | 380689553639 |
Ел. пошта | treidcom@ukr.net |
Оплата за фактично отриманий Товар здійснюється Покупцем в особі відокремленого структурного підрозділу (філії) протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання Товару на підставі документів, що підтверджують факт поставки (видаткові накладні), та надання Постачальником Замовнику рахунку-фактури на оплату Товару.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 44768034 |
Поштова адреса | 01601, Україна, м. Київ, вул.Руставелі Шота, будинок 9А |
Ім'я |
Шевчук Наталія |
Ел. пошта | natalia.shevchuk@e-forest.gov.ua |