На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
102 800.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Завершена закупівля
Опис закупівлі: ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ ТА РОЗРАХУНКІВ Оплата поставленого товару здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування коштів у безготівковій формі на розрахунковий рахунок Постачальника. Оплата Замовником Постачальнику вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно видаткової накладної Постачальника, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Постачальника, протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. Моментом оплати поставленого товару є дата списання грошових коштів з реєстраційного рахунку Замовника. У разі затримки фінансування розрахунки за отриманий Товар здійснюються протягом 7-ми банківських днів з дати отримання Замовником фінансування на свій розрахунковий рахунок. Витрати, пов’язанні з транспортуванням (поставкою товару) враховані в п.4.1 цього Договору. СТРОКИ ПОСТАВКИ ТОВАРУ Строк поставки товару: до 31 грудня 2024 року. Доставка повинна здійснюватися два рази на тиждень,невеликими партіями-згідно заявки Замовника. Не допускається зараження шкідниками.Картопля мита або очищена від землі сухим способом, фасована у споживчу тару. Бульби цілі, чисті, здорові, сухі, не пророслі, без ознак в’ялості, не пошкоджені комахами та хворобами, без механічних пошкоджень, без слідів гниття, без наявності зеленого забарвлення.Горох лущений-фасований до1 кг,сухий,чистий,без ознак пошкодження комахами та хворобами;Сочевиця-червона,фасована по 1кг,суха,чиста, без ознак пошкодження комахами та хворобами;Квасоля суха біла-фасована до1 кг, чиста, без ознак пошкодження комахами та хворобами; Порядок здійснення поставки: поставка Товару здійснюється після отримання заявки (за допомогою поштового, телефонного зв’язку, електрона пошта, тощо) від уповноважених осіб Замовника два рази на тиждень. Датою поставки вважається дата, зазначена представником Замовника на відповідних товаросупровідних документах, наданих Постачальником, про приймання Товару (накладних про поставку товару). Місце поставки: Вишгородський міський комунальний дошкільний навчальний заклад (ясла садок) «Чебурашка», за адресою: місто Вишгород, вулиця Дніпровська 9-А Поставка товару здійснюється згідно потреби Замовника(два рази на тиждень) по заявці з 8:00 до 12:00 години. Всі витрати, пов'язані з транспортуванням та доставкою Продукції, здійснюються за рахунок Постачальника. Постачальник несе всі витрати по втраті або ушкодженню Товару, до моменту переходу права власності до Замовника. Право власності на Товар переходить від Постачальника до Замовника після підписання Замовником накладної про отримання Товару. Приймання-передача товару по кількості проводиться відповідно до супровідних документів на товар, по якості – відповідно до документів, що засвідчують його якість згідно з розділом 5 Договору. Приймання-передача товару оформлюється видатковою накладною Постачальника, що підписуються матеріально-відповідальними особами Постачальника та Замовника. В накладній відповідно до специфікації вказується назва товару, кількість, ціна за одиницю, загальна вартість поставки. У разі виявлення: - недостачі товару складається акт за підписами уповноважених осіб, які здійснювали приймання-передачу товару; - товару, якість якого не відповідає вимогам цього Договору або документам, що засвідчують якість, Замовником складається акт про виявлені дефекти, який є підставою для повернення усієї партії товару Постачальнику.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 3112120074 |
---|---|
Поштова адреса | 07301, Україна, Київська область, Вишгород, вул.Поповича 22 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Рибаков Леонід Олексійович |
Телефон | +380502448902 |
Ел. пошта | Foprybakovleonid@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 2325705966 |
---|---|
Поштова адреса | 03027, Україна, Київська область, Києво-Святошинський р-н, село Новосілки, ВУЛИЦЯ САДОВА, будинок 17, квартира 31 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Наталія Карпенко |
Телефон | +380675817701 |
Ел. пошта | karpenko-nw@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2024-06-12-006947-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 102 800.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 16 червня, 23:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 20 червня, 10:26 |
Квасоля сушена, біла, ДСТУ 867270 кілограм Адреса поставки: 07301, Україна, Київська область, місто Вишгород, вул.Дніпровська 9 а Строк: до 31.12.2024 13:59 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03210000-6, Зернові культури та картопля Профіль: Картопля столова пізня, клас екстра, ДСТУ 9221 |
|
Відповідність ДСТУ 8672 | 1 |
---|---|
Тип | біла |
Сочевиця неоднорідна, ДСТУ 6020120 кілограм Адреса поставки: 07301, Україна, Київська область, м.Вишгород, вул.Дніпровська 9 а Строк: до 31.12.2024 13:59 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03210000-6, Зернові культури та картопля Профіль: Картопля столова пізня, клас екстра, ДСТУ 9221 |
|
Тип | неоднорідний (IV) |
---|---|
Відповідність ДСТУ 6020 | 1 |
Горох сушений, колотий, першого ґатунку, ДСТУ 7701150 кілограм Адреса поставки: 07301, Україна, Київська область, м.Вишгород, вул.Дніпровська 9 а Строк: до 31.12.2024 13:59 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03210000-6, Зернові культури та картопля Профіль: Картопля столова пізня, клас екстра, ДСТУ 9221 |
|
Вид | колотий |
---|---|
Ґатунок | перший |
Відповідність ДСТУ 7701 | 1 |
Картопля столова рання, клас екстра, ДСТУ 92211500 кілограм Адреса поставки: 07301, Україна, Київська область, м.Вишгород, вул.Дніпровська 9 а Строк: до 31.12.2024 13:59 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03210000-6, Зернові культури та картопля Профіль: Картопля столова пізня, клас екстра, ДСТУ 9221 |
|
Термін збирання | рання |
---|---|
Клас | екстра |
Відповідність ДСТУ 9221 | 1 |
Картопля столова пізня, клас екстра, ДСТУ 92211500 кілограм Адреса поставки: 07301, Україна, Київська область, м.Вишгород, вул.Дніпровська 9 а Строк: до 31.12.2024 13:59 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03210000-6, Зернові культури та картопля Профіль: Картопля столова пізня, клас екстра, ДСТУ 9221 |
|
Термін збирання | пізня |
---|---|
Клас | екстра |
Відповідність ДСТУ 9221 | 1 |
Назва організації | КП Вишгородський міський комунальний дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) "Чебурашка" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 23568602 |
Поштова адреса | 07301, Україна, Київська область, місто Вишгород, вул.Дніпровська 9-А |
Ім'я |
Коваленко Наталія Анатоліївна ( ) |
Телефон | +380951576913 |
Ел. пошта | dnzcheburashka_vshg@ukr.net |