На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Замовник/закупівельник: Акціонерне товариство "Укрпошта", місцезнаходження: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 22, ЄДРПОУ 21560045, категорія: юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%). Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-06-18-012617-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 23 червня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 23 червня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 26 червня, 20:00 |
Дата останніх змін | 5 липня, 08:58 |
Очікувана вартість закупівлі | 25 500.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 127.50 UAH з ПДВ |
---|
Послуги з навчання з поводження з вогнепальною зброєю та боєприпасами з перевіркою знань працівників Замовника30 послуга Адреса поставки: Україна, Дніпропетровська область, пункт з вивчення матеріальної частини зброї, спеціальних засобів, правил поводження з ними та їх застосування Виконавця за адресою - в м. Дніпро Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 80620000-6, Навчання поводження з вогнепальною зброєю та боєприпасами, в тому числі з використанням методу моделювання |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 36004125 |
---|---|
Поштова адреса | 52070, Україна, Дніпропетровська область, Дніпровський р-н, село Новоолександрівка, ПРОВУЛОК РУБІНОВИЙ будинок 32 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Павло Гирявенко |
Телефон | +380973345073 |
Ел. пошта | buhgalter@agroselprom.dp.ua |
Відповідно до умов Договору, проєкт якого наведений в Додатку 1 до тендерної документації: Пункт 5.1.Оплата наданих Послуг здійснюється наступним чином: пп.5.1.1. Замовник оплачує надані Послуги Виконавцю протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати підписання Акту та за умови реєстрації Виконавцем, до дати платежу, електронної податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН), складеної з дотриманням вимог Податкового кодексу України. ПП. 5.1.2. Оплата здійснюється відповідно до рахунку наданого Виконавцем, який Виконавець надає Замовнику одночасно з документами, визначеними пп 5.1.1 п. 5.1 Договору. ПП.5.1.3. Якщо у терміни, встановлені Договором для оплати наданих Послуг, Виконавець не здійснить реєстрацію податкової накладної або зареєструє податкову накладну, складену з порушенням діючого порядку її заповнення, оплата за надані Послуги здійснюється Замовником на умовах визначених Договором, у розмірі 80 (вісімдесят) відсотків від вартості наданих Послуг. Оплата залишкової суми у розмірі 20 (двадцяти) відсотків від вартості наданих Послуг здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів від дати реєстрації Виконавцем усіх належним чином оформлених податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до Податкового кодексу України. У разі, якщо Виконавець не є платником ПДВ або Послуга не є об’єктом оподаткування ПДВ, умови Договору щодо складання та реєстрації податкової накладної не застосовуються.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 21560045 |
Поштова адреса | 01001, Україна, Київська область, Київ, вул. Хрещатик, 22 |
Ім'я |
Бедрій Роман Михайлович |
Телефон | 380507503200 |
Ел. пошта | bedriy-rm@ukrposhta.ua |