На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
12 957.06 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Категорія - Замовник, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Магістральна, 6. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: з дати укладання договору до 31.12.2024. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі – Очікувана вартість закупівлі складає 12957,06 грн з ПДВ (10797,55 грн без ПДВ). Цінова пропозиція учасника не платника ПДВ не повинна перевищувати орієнтовну вартість закупівлі без урахування ПДВ. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): без лотів. Джерело фінансування закупівлі – Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова(мови), якою(якими) повинні готуватися тендерні пропозиції – українська мова, або інша мова при наявності належним чином завіреного перекладу на українську мову.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-06-19-009830-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 24 червня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 24 червня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 27 червня, 00:00 |
Дата останніх змін | 5 серпня, 14:32 |
Очікувана вартість закупівлі | 12 957.06 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 65.00 UAH з ПДВ |
---|
ДК 021:2015 – 90910000-9 «Послуги з прибирання» (Послуги з перевірки технічного стану вентиляційних каналів та прочищення димових каналів системи газопостачання)1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90910000-9, Послуги з прибирання |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 19146031 |
---|---|
Поштова адреса | 50005, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, вул.Вокзальна, будинок 1, офіс 2 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | ПОДІС КР |
Телефон | +380679442477 |
Ел. пошта | podiskr@ukr.net |
ТОВ «ПОДІС КР», як учасник закупівлі UA-2024-06-19-009830-a «ДК 021:2015 – 90910000-9 «Послуги з прибирання» (Послуги з перевірки технічного стану вентиляційних каналів та прочищення димових каналів системи газопостачання)» повідомляє, що не буде залучати спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю послуг.
Розрахунки за надані послуги здійснюються в безготівковій формі 100% перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця на 45 (сорок п’ятий) календарний день з дати підписання Сторонами акту прийому-передачі наданих послуг за умови реєстрації Виконавцем податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлених чинним законодавством порядку та строки* (*застосовується, якщо Виконавець є платником податку на додану вартість). У разі якщо дата оплати припадає на вихідний день, оплата здійснюється на наступний робочий день після вихідного або Розрахунки за надані послуги здійснюються в безготівковій формі 100% перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця на 45 (сорок п’ятий ) календарний день з дати підписання Сторонами акту прийому – передачі наданих послуг ** (**застосовується, якщо Виконавець не є платником податку на додану вартість або Виконавець застосовує касовий метод податкового обліку ПДВ). У разі якщо дата оплати припадає на вихідний день, оплата здійснюється на наступний робочий день після вихідного.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Філія «Центр будівельно-монтажних робіт та експлуатації будівель і споруд» Акціонерного товариства «Українська залізниця» |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 41149437 |
Поштова адреса | 03035, Україна, Київська область, Київ, вул. Гетьмана Павла Скоропадського, 61 |
Ім'я |
Волошин Костянтин Сергійович |
Телефон | 380931047005 |
Ел. пошта | k.voloshyn@dp.uz.gov.ua |