На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
50 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Постачальник власними силами та засобами зобов’язується здійснити поставку товару за адресою: 84100, Донецька область, місто Слов`янськ, вул. Банківська, 85. Строк поставки товару: з дати укладання договору до 20 грудня 2024 року. Постачання товару здійснюється протягом 2 (двох) робочих днів з моменту отримання письмової заявки від Замовника на електрону адресу Постачальника або в телефонному режимі. Доставка, завантаження, розвантаження за місцем призначення Постачальник проводить за свої кошти власними силами. Постачальник (уповноважена особа Постачальника) повідомляє Замовника (уповноважену особу Замовника) не менше ніж за 1 (один) день про дату та орієнтований час поставки Товару.
Причина відміни: Подання для участі в тендері менше необхідної кількості тендерних пропозицій
Ідентифікаційний номер | UA-2024-06-20-004852-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 50 000.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 25 червня, 12:10 |
---|---|
Дата останніх змін | 25 червня, 12:12 |
Тест-смужки для аналізаторів сечі Urine RS H106000 штука Адреса поставки: 84100, Україна, Донецька область, Слов`янськ, Банківська, 85 Строк: до 20.12.2024 12:10 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33120000-7, Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання Профіль: Тест-смужки для аналізаторів сечі Urine RS H10 |
|
Матеріал дослідження | Сеча |
---|---|
Аналіт глюкоза | 1 |
Аналіт білірубін | 1 |
Аналіт кетон | 1 |
Аналіт питома вага | 1 |
Аналіт кров | 1 |
Аналіт pH | 1 |
Аналіт білок | 1 |
Аналіт уробіліноген | 1 |
Аналіт нітрит | 1 |
Формат тесту | Тест-смужка |
Тип вимірювання | Напівавтоматичний |
Метод вимірювання | Кількісний |
Прилад | HTI CL-500, HTI CL-50, HTI CL-50 Plus |
Назва організації | Комунальне некомерційне підприємство Слов'янської міської ради «Центр первинної медико – санітарної допомоги міста Слов’янська» |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 37803279 |
Поштова адреса | 84100, Україна, Донецька область, місто Слов’янськ, вул. Банківська, 85 |
Ім'я |
Охріменко Ірина Володимирівна ( ) |
Телефон | +380509998026 |
Ел. пошта | knp.cpmsd@ukr.net |