На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
324 000.00 грн.
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Ідентифікаційний номер | UA-2024-06-20-007843-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 25 червня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 25 червня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 28 червня, 00:00 |
Дата останніх змін | 11 липня, 11:47 |
Очікувана вартість закупівлі | 324 00000 грн. з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 62000 грн. з ПДВ |
---|
Послуги з модернізації комплексної системи захисту інформації та супроводу проведення державної експертизи комплексної системи захисту інформації інформаційно-комунікаційної системи Центр обробки даних «Технічний майданчик 1» комунального підприємства «Міський інформаційний центр»1 послуга Адреса поставки: Україна, Харківська область, Харків Строк: до 20.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 72220000-3, Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 37777600 |
---|---|
Поштова адреса | 11601, Україна, Житомирська область, місто Малин, ВУЛИЦЯ МАКАРЕНКА, будинок 15А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олег Ткаченко |
Телефон | +38 067 444-14-42 |
Ел. пошта | sibt@ukr.net |
![]() |
Витяг-4281237-Ткаченко-2024-06-28 (1).pdf.p7s
p7s,
|
|
![]() |
Протокол загальних зборів.pdf.p7s
p7s,
|
|
![]() |
Наказ про призначення директора.pdf.p7s
p7s,
|
|
![]() |
Довідка НАЗК юридична особа.zip.p7s
p7s,
|
|
![]() |
Довідка НАЗК юридична особа.pdf.p7s
p7s,
|
|
![]() |
Довідка НАЗК юридична особа (1).pdf.p7s
p7s,
|
|
![]() |
Довідка НАЗК керівник учасника.zip.p7s
p7s,
|
|
![]() |
Довідка НАЗК керівник учасника.pdf.p7s
p7s,
|
|
![]() |
Довідка НАЗК керівник учасника (1).pdf.p7s
p7s,
|
|
![]() |
Витяг-4281237-Ткаченко-2024-06-28.pdf.p7s
p7s,
|
|
![]() |
Витяг-4281237-Ткаченко-2024-06-28.rar.p7s
p7s,
|
|
![]() |
144 Довідка щодо повноважень посадової особи на підписання договору про закупівлю.pdf.p7s
p7s,
|
|
![]() |
144 Довідка щодо повноважень посадової особи на підписання договору про закупівлю.pdf
pdf,
|
|
![]() |
143 Тендерна пропозиція.pdf
pdf,
|
|
![]() |
sign.p7s
p7s,
|
|
![]() |
Наказ про призначення директора.pdf.p7s
p7s,
|
|
![]() |
sign.p7s
p7s,
|
|
![]() |
Лист-відгук ОРЦОЯО.pdf.p7s
p7s,
|
|
![]() |
Опис.pdf.p7s
p7s,
|
|
![]() |
Протокол загальних зборів.pdf.p7s
p7s,
|
|
![]() |
Витяг-4281237-Ткаченко-2024-06-28 (1).pdf
pdf,
|
|
![]() |
Витяг-4281237-Ткаченко-2024-06-28.pdf
pdf,
|
|
![]() |
Витяг-4281237-Ткаченко-2024-06-28.rar
rar,
|
|
![]() |
Довідка НАЗК керівник учасника (1).pdf
pdf,
|
|
![]() |
Статут 2019р..pdf.p7s
p7s,
|
|
![]() |
143 Тендерна пропозиція.pdf.p7s
p7s,
|
|
![]() |
Протокол загальних зборів.pdf
pdf,
|
|
![]() |
Наказ про призначення директора.pdf
pdf,
|
|
![]() |
Довідка НАЗК юридична особа.zip
zip,
|
|
![]() |
Довідка НАЗК юридична особа.pdf
pdf,
|
|
![]() |
Свідоцтво ПДВ.pdf.p7s
p7s,
|
|
![]() |
Довідка НАЗК юридична особа (1).pdf
pdf,
|
|
![]() |
Довідка НАЗК керівник учасника.zip
zip,
|
|
![]() |
Довідка НАЗК керівник учасника.pdf
pdf,
|
|
![]() |
117 Анкета учасника.pdf.p7s
p7s,
|
|
![]() |
118 Довідка про відсутність підстав для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах з особлив, які встановлені в пп.1 і 7 п.47 Особливостей.pdf.p7s
p7s,
|
|
![]() |
116 Гарантійний лист щодо ознайомлення з проєктом договору.pdf.p7s
p7s,
|
|
![]() |
120 Лист-роз'яснення про наявність ліцензії.pdf.p7s
p7s,
|
|
![]() |
121 Тендерна пропозиція.pdf.p7s
p7s,
|
|
![]() |
115 Лист-згода.pdf.p7s
p7s,
|
|
![]() |
122 Довідка про те, що тендерна пропозиція не подається об’єднанням учасників.pdf.p7s
p7s,
|
|
![]() |
114 Довідка про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі, які встановлені в пп.2 п.45 Особливостей.pdf.p7s
p7s,
|
|
![]() |
119 Гарантійний лист щодо надання послуг належної якості.pdf.p7s
p7s,
|
|
![]() |
123 Довідка щодо повноважень посадової особи на підписання документів.pdf.p7s
p7s,
|
|
![]() |
125 Довідка про врахування норм.pdf.p7s
p7s,
|
|
![]() |
Договір ОРЦОЯО.pdf.p7s
p7s,
|
|
![]() |
Лист-відгук ІПМЕ ім.Г.Є.Пухова.pdf.p7s
p7s,
|
|
![]() |
Договір 106263 від 24.03.2023р. (НБУ).pdf.p7s
p7s,
|
|
![]() |
Витяг з наказу про видачу Ліцензії.pdf.p7s
p7s,
|
|
![]() |
Витяг з ЄДРЮО, ФОП та ГФ.pdf.p7s
p7s,
|
|
![]() |
Акт ОРЦОЯО.pdf.p7s
p7s,
|
|
![]() |
Акт НБУ.pdf.p7s
p7s,
|
|
![]() |
Акт Інститут проблем моделювання в енергетиці.pdf.p7s
p7s,
|
|
![]() |
Договір Інститут проблем моделювання в енергетиці ім.Г.Є.Пухова НАН України.pdf.p7s
p7s,
|
|
![]() |
124 Лист щодо дотримання заходів із захисту довкілля.pdf.p7s
p7s,
|
|
![]() |
113 Описова довідка.pdf.p7s
p7s,
|
|
![]() |
Договір ОРЦОЯО.pdf
pdf,
|
|
![]() |
111 Загальні вимоги до послуги.pdf.p7s
p7s,
|
|
![]() |
110 Технічні вимоги №2.pdf.p7s
p7s,
|
|
![]() |
109 Технічні вимоги №1.pdf.p7s
p7s,
|
|
![]() |
Статут 2019р..pdf
pdf,
|
|
![]() |
Свідоцтво ПДВ.pdf
pdf,
|
|
![]() |
Протокол загальних зборів.pdf
pdf,
|
|
![]() |
Опис.pdf
pdf,
|
|
![]() |
Наказ про призначення директора.pdf
pdf,
|
|
![]() |
Лист-відгук ОРЦОЯО.pdf
pdf,
|
|
![]() |
Лист-відгук ІПМЕ ім.Г.Є.Пухова.pdf
pdf,
|
|
![]() |
112 Лист про не залучення субпідрядників співвиконавців.pdf.p7s
p7s,
|
|
![]() |
Договір Інститут проблем моделювання в енергетиці ім.Г.Є.Пухова НАН України.pdf
pdf,
|
|
![]() |
Договір 106263 від 24.03.2023р. (НБУ).pdf
pdf,
|
|
![]() |
Витяг з наказу про видачу Ліцензії.pdf
pdf,
|
|
![]() |
Витяг з ЄДРЮО, ФОП та ГФ.pdf
pdf,
|
|
![]() |
Акт ОРЦОЯО.pdf
pdf,
|
|
![]() |
Акт НБУ.pdf
pdf,
|
|
![]() |
Акт Інститут проблем моделювання в енергетиці.pdf
pdf,
|
|
![]() |
125 Довідка про врахування норм.pdf
pdf,
|
|
![]() |
121 Тендерна пропозиція.pdf
pdf,
|
|
![]() |
124 Лист щодо дотримання заходів із захисту довкілля.pdf
pdf,
|
|
![]() |
123 Довідка щодо повноважень посадової особи на підписання документів.pdf
pdf,
|
|
![]() |
122 Довідка про те, що тендерна пропозиція не подається об’єднанням учасників.pdf
pdf,
|
|
![]() |
109 Технічні вимоги №1.pdf
pdf,
|
|
![]() |
120 Лист-роз'яснення про наявність ліцензії.pdf
pdf,
|
|
![]() |
119 Гарантійний лист щодо надання послуг належної якості.pdf
pdf,
|
|
![]() |
118 Довідка про відсутність підстав для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах з особлив, які встановлені в пп.1 і 7 п.47 Особливостей.pdf
pdf,
|
|
![]() |
117 Анкета учасника.pdf
pdf,
|
|
![]() |
116 Гарантійний лист щодо ознайомлення з проєктом договору.pdf
pdf,
|
|
![]() |
115 Лист-згода.pdf
pdf,
|
|
![]() |
114 Довідка про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі, які встановлені в пп.2 п.45 Особливостей.pdf
pdf,
|
|
![]() |
113 Описова довідка.pdf
pdf,
|
|
![]() |
112 Лист про не залучення субпідрядників співвиконавців.pdf
pdf,
|
|
![]() |
111 Загальні вимоги до послуги.pdf
pdf,
|
|
![]() |
110 Технічні вимоги №2.pdf
pdf,
|
Оплата послуг за Договором здійснюється ЗАМОВНИКОМ на підставі підписаного обома Сторонами Акта приймання-передачі наданих послуг, протягом 10-ти (десяти) робочих днів, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок ВИКОНАВЦЯ, зазначений в цьому Договорі, за умови отримання фінансування та надходження коштів на рахунок ЗАМОВНИКА.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне підприємство "Міський інформаційний центр" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 32135675 |
Поштова адреса | Україна |
Ім'я |
Огурцова Людмила |
Телефон | +38 057 760-71-37 |
Ел. пошта | ogurcova1981@citynet.kharkiv.ua |
Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залі...
Роботи по об'єкту: «Реконструкція тепломагістралі ПрАТ «МИКОЛАЇВСЬКА ТЕЦ» на ділянці ...
47 050 448 00 грн
Інженерні та будівельні роботи
Виконання будівельних робіт за об'єктом: «Реконструкція установки підготовки води з з...
29 748 563 82 грн
Встановлення електричних систем опалення та іншого побутового електричного обладнання
Роботи з відновлення ресурсу працездатності турбін енергоблоків ст.№№ 1-4 та допоміжн...
43 588 150 00 грн