На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
71 800.00 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2024-06-24-005140-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 71 800.00 UAH без ПДВ |
Дата останніх змін | 24 червня, 12:59 |
---|
Розробляння документів на виконання вимог стандарту ISO 15189:2022 щодо: 7.5 Невідповідна робота (Nonconforming work); 7.6 Управління базами даними та інформацією (Control of data and information management); 7.6.1 Загальні положення; 7.6.2 Повноваження та відповідальність за управління базами даних та інформацією (authorities and responsibilities for information management); 7.6.3 Управління інформаційними системами та базами даних (Information systems management); 7.6.4 Плани простоїв (Downtime plans); 7.6.5 Керування поза лабораторією (Off site management); 7.7 Скарги (Complaints); 7.7.1 Процес (Process); 7.7.2 Отримання скарги (Receipt of complaint); 7.7.3 Вирішення скарги (Resolution of complaint); 7.8 Планування безперервності та готовності до надзвичайних ситуацій (Continuity and emergency preparedness planning); 8 Вимоги до системи менеджменту (Management system requirements); 8.1 Загальні вимоги; 8.1.1 Загальні положення; 8.1.2 Виконання вимог системи менеджменту (Fulfilment of management system requirements); 8.1.3 Поінформованість про систему менеджменту (Management system awareness); 8.2 Документація системи менеджменту (Management system documentation); 8.2.2 Компетентність і якість (Competence and quality); 8.2.3 Докази виконання зобов'язань (Evidence of commitment); 8.2.4 Документація (Documentation); 8.2.5 Доступ персоналу (Personnel access); 8.3 Управління документами системи менеджменту (Control of management system documents); 8.3.1 Загальні положення; 8.3.2 Управління документами (Control of documents); 8.4 Управління записами (Control of records); 8.4.1 Створення записів (Creation of records); 8.4.2 Внесення змін до записів (Amendment of records); 8.4.3 Зберігання записів бази даних (Retention of records)1 послуга Адреса поставки: 51000, Україна, Дніпропетровська область, смт. Царичанка, вулиця Царичанська ,134 А Строк: до 30.06.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 72320000-4, Послуги, пов’язані з базами даних |
Назва організації | Комунальне підприємство "Царичанська центральна лікарня" Царичанської селищної ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 01989585 |
Поштова адреса | 51000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпровський район, смт. Царичанка, вул. Царичанська, 134 А |
Ім'я |
Олексій Кременчуцький |
Телефон | +380961929072 |
Ел. пошта | prozorrotsarichanka@gmail.com |