На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
537 380.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Закупівля здійснюється відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі" з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 ( зі змінами)
Ідентифікаційний номер | UA-2024-06-26-004751-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 1 липня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 1 липня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 4 липня, 18:00 |
Дата останніх змін | 15 липня, 00:00 |
Очікувана вартість закупівлі | 537 380.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 2 686.90 UAH з ПДВ |
---|
Установка багатофункціональна отоларингологічна1 комплект Адреса поставки: 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вулиця АКАДЕМІКА САХАРОВА, будинок 11 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33168100-6, Ендоскопи Код НК 024:2023: 11585, Система для ЛОР- огляду/терапевтичних процедур |
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Учасником НВПП «МЕДПРОМСЕРВІС» у складі тендерної пропозиції надано інформацію та/або документи, які не відповідають умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та не є невідповідностями у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, а саме: учасник надав заповнену таблицю згідно вимог п.1 Додатку №3 до тендерної документації, і в п.15 вказав посилання на керівництво з використання (ст.3). Проте в керівництві з використання інформація повністю не підтвердилась, оскільки відсутня інформація про те, що тримач є на окремому пантографічному плечі. Також в п.18 учасник вказав посилання на керівництво з використання (ст.3), але інформація по даному пункту відсутня, про те, що ящик для бутилів повинен мати дві ємності для чистої води та ємність для аспірації. Абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та / або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Учасником НВПП «МЕДПРОМСЕРВІС» у складі тендерної пропозиції надано інформацію та/або документи, які не відповідають умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та не є невідповідностями у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, а саме: учасник надав заповнену таблицю згідно вимог п.1 Додатку №3 до тендерної документації, і в п.15 вказав посилання на керівництво з використання (ст.3). Проте в керівництві з використання інформація повністю не підтвердилась, оскільки відсутня інформація про те, що тримач є на окремому пантографічному плечі. Також в п.18 учасник вказав посилання на керівництво з використання (ст.3), але інформація по даному пункту відсутня, про те, що ящик для бутилів повинен мати дві ємності для чистої води та ємність для аспірації. Абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та / або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Код ЄДРПОУ | 32256828 |
---|---|
Поштова адреса | 36000, Україна, Полтавська область, Полтава, вул. Комарова, 5 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Явір Олександр Олександрович |
Телефон | +380955233009 |
Ел. пошта | medpromtender@gmail.com |
Оплата за поставлений Товар проводиться на протязі 60 календарних днів з дати фактичного отримання товару (дати підписання видаткової накладної). У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок здійснюється протягом 60 банківських днів з моменту отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій рахунок.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 60 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ ПО ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 08734204 |
Поштова адреса | 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вулиця АКАДЕМІКА САХАРОВА, будинок 11 |
Ім'я |
Воленщак Христина |
Телефон | 380668085995 |
Ел. пошта | dutmomvsuif1@ukr.net |