На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
7 440 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Відмінена закупівля
Скасовано
9 липня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата скасування відміни: 9 липня, 00:00
Опис
Порушено вимогу пункту. 2 розділу 2 Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708
Ідентифікаційний номер | UA-2024-06-26-011033-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 1 липня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 1 липня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 4 липня, 00:00 |
Дата останніх змін | 9 липня, 00:00 |
Очікувана вартість закупівлі | 7 440 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 37 200.00 UAH з ПДВ |
---|
Рисдиплам31 пляшка Адреса поставки: 08150, Україна, Київська область, Боярка, Хрещатик, 83 Строк: до 10.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33660000-4, Лікарські засоби для лікування хвороб нервової системи та захворювань органів чуття |
Розрахунки за Товар здійснюється впродовж 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати поставки (передачі) Товару та підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної. У разі, якщо поставка здійснена лише частково (видаткова накладна підписана лише на частину Товару, зазначеного Специфікації, оплата здійснюється пропорційно за фактично поставлену кількість Товару. Оплата здійснюється відповідно до ст. 49 Бюджетного кодексу України
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Департамент охорони здоров'я Київської обласної державної адміністрації |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02012898 |
Поштова адреса | 04053, Україна, Київська область, місто Київ, вул. Січових стрільців, будинок 45 |
Ім'я |
Олена Канівець |
Телефон | +380956331994 |
Ел. пошта | tenderdoz@ukr.net |