На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Категорія замовника - орган місцевого самоврядування. Закупівля здійснюється на виконання Програми "Обороноздатність" на 2024 рік, затвердженої рішенням міської ради від 15.12.2023 року № 8/34/27. 34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати 34711200-6 Безпілотні літальні апарати
Ідентифікаційний номер | UA-2024-07-03-010168-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 8 липня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 8 липня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 11 липня, 00:00 |
Дата останніх змін | 12 серпня, 17:26 |
Очікувана вартість закупівлі | 2 036 000.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Аукціон | 11 липня, 13:25 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 10 180.00 UAH без ПДВ |
---|
Квадрокоптер DJI Mavic 3Т або еквівалент2 штука Адреса поставки: 46001, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Листопадова, 5 Строк: до 16.08.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 34711200-6, Безпілотні літальні апарати |
Квадрокоптер DJI Mavic 3 Pro або еквівалент20 штука Адреса поставки: 46001, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Листопадова, 5 Строк: до 16.08.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 34711200-6, Безпілотні літальні апарати |
Рішенням уповноваженої особи від 18.07.2024 року, відповідно до протоколу № 177/В, визначено Учасника-переможця переможцем Закупівлі та прийнято рішення про намір укласти з ним договір про закупівлю. Відповідно до пункту 49 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупиняється. Учасник-переможець у строк, визначений для укладення договору, надав (завантажив в електронну систему закупівель) лист від 24.07.2024 року за № 27, у якому повідомив про відмову від підписання договору в межах даної процедури щодо Закупівлі. Договір про закупівлю не вдалось укласти у строк, визначений для укладення договору, у зв’язку із наявними об’єктивними обставинами, описаними Учасником – переможцем в листі, а саме: у зв’язку із тим, що з тією тендерною пропозицією, яку Учасник запропонував стало не можливим у майбутньому виконати договір поставки товару в повному обсязі, тому ТОВ «Житомирська торгова компанія» змушена відмовитись від підписання договору.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Рішенням уповноваженої особи від 18.07.2024 року, відповідно до протоколу № 177/В, визначено Учасника-переможця переможцем Закупівлі та прийнято рішення про намір укласти з ним договір про закупівлю. Відповідно до пункту 49 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупиняється. Учасник-переможець у строк, визначений для укладення договору, надав (завантажив в електронну систему закупівель) лист від 24.07.2024 року за № 27, у якому повідомив про відмову від підписання договору в межах даної процедури щодо Закупівлі. Договір про закупівлю не вдалось укласти у строк, визначений для укладення договору, у зв’язку із наявними об’єктивними обставинами, описаними Учасником – переможцем в листі, а саме: у зв’язку із тим, що з тією тендерною пропозицією, яку Учасник запропонував стало не можливим у майбутньому виконати договір поставки товару в повному обсязі, тому ТОВ «Житомирська торгова компанія» змушена відмовитись від підписання договору.
Код ЄДРПОУ | 43672760 |
---|---|
Поштова адреса | 10029, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Бандери Степана, будинок 7, офіс 316 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Мхітарян Мікаел Самвелович |
Телефон | +380964182812 |
Ел. пошта | zhtk.office@gmail.com |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в інформації та документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, щодо Закупівлі. Відповідно до абзацу 1 пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник у встановлений строк розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учаснику (протокол уповноваженої особи від 29.07.2024 року № 187/В). Згідно з частиною 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення. Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в інформації та документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, щодо Закупівлі. Відповідно до абзацу 1 пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник у встановлений строк розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учаснику (протокол уповноваженої особи від 29.07.2024 року № 187/В). Згідно з частиною 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення. Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Код ЄДРПОУ | 40973699 |
---|---|
Поштова адреса | 49064, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул.Качалова, будинок 1, кімната 4 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Жечев Сергій |
Телефон | 380938347265 |
Ел. пошта | cenmancompany@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 3489715604 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Аліна Остапенко |
Телефон | 380935004419 |
Ел. пошта | ostapenkofop18@ukr.net |
не користуюсь
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 45359809 |
---|---|
Поштова адреса | 65023, Україна, Одеська область, місто Одеса, вул.Ніжинська будинок 65 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олександр Барзов |
Телефон | +380633353136 |
Ел. пошта | tender@hub-x.com.ua |
Розрахунок за товар здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з дати поставки товару належної якості на місце поставки Замовника на підставі видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування та/або затримки здійснення платежів не з вини Замовника, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок та/або можливості здійснити платежі.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Тернопільська міська рада |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 34334305 |
Поштова адреса | 46001, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Листопадова, 5 |
Ім'я |
Шевчук Світлана Михайлівна |
Телефон | 380674473114 |
Ел. пошта | zakupivli_tmr@ukr.net |