На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Наявні вимоги або скарги без відповіді
Очікувана вартість
338 800.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Заблоковано
Знайдено порушення
Ідентифікаційний номер | UA-2024-07-04-005570-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 11 серпня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 11 серпня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 14 серпня, 00:00 |
Дата останніх змін | 3 жовтня, 11:33 |
Очікувана вартість закупівлі | 338 800.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 14 серпня, 15:30 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 3 388.00 UAH з ПДВ |
---|
Гранули паливні (пелети) з деревини, діаметр 8 мм28 тонна Адреса поставки: 70030, Україна, Запорізька область, Михайлівка, Слободчикова 13 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03410000-7, Деревина |
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Код ЄДРПОУ | 41074388 |
---|---|
Поштова адреса | 69014, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул.Карпенка-Карого, будинок 23А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Тімонін Михайло |
Телефон | 380975127314 |
Ел. пошта | 12190farlep44@gmail.com |
відсутній
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Код ЄДРПОУ | 2591204894 |
---|---|
Поштова адреса | 51400, Україна, Дніпропетровська область, Павлоград, вул. Радянська , будинок 81, квартира 35 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | КРЮЧКОВ АРТУР |
Телефон | 380508606051 |
Ел. пошта | artur-2000@ukr.net |
Субпідрядників немає
Час публікації: 2024-09-13 08:58:30
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-14 08:58:30
Опис
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено невідповідності тендерній документації замовника. Тендерна документація містить такі вимоги: ДОДАТОК 1 до тендерної документації Гранули паливні (пелети) з деревини, діаметр 8 мм За кодом ДК 021:2015 - 03410000-7 Деревина Єдиного закупівельного словника 2. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”: № з/п Кваліфікаційні критерії Документи та інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям** 1 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) На підтвердження досвіду виконання аналогічного договору учасник процедури закупівлі має надати: - Довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) – не менше одного договору; - копію зазначеного в довідці виконаного договору в повному обсязі. - копії документів на підтвердження виконання договору, зазначеного в наданій учасником довідці. Примітка: Аналогічний договір – договір, який повністю відповідає наступним вимогам: - укладений між сторонами протягом 2022- 2024 року, згідно предмету закупівлі вказаному в оголошенні. - обсяг закупівлі повинен бути не менше обсяга закупівлі вказаному в оголошенні; - сторонами визначена ціна договору; - сторонами встановлений строк дії договору. 2 Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника та відтиском печатки Учасника (у разі використання) про наявність працівника(працівників) відповідної кваліфікації, (не менше одного працівника(працівників)), які мають необхідні знання та досвід для здійснення виготовлення та/або поставки товару , та будуть залучені до виконання зобов‘язань за предметом даних торгів (з обов’язковим зазначенням наступної інформації): 1.1) прізвище, ініціали; 1.2) посада; 1.3) стаж або досвід роботи (в роках або в місяцях, або тощо). Також до довідки в складі пропозиції надаються документи, що підтверджують зазначену інформацію (копії наказів або копії трудових угод або копії трудових книжок або інш.). У зв’язку з тим, що висота бункеру для загрузки пелет складає більше 1,3 метри, робітник (робітники) повинні мати посвідчення, що дає право працювати на висоті, а саме діючі посвідчення, які підтверджують проходження курсу «Правила з охорони праці при роботі на висоті» відповідно до НПАОП 0.00-1.15-07. Копії посвідчень на вказаного(вказаних) робітника (робітників) та витяг з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці повинні бути надані в складі тендерної пропозиції. Учасник у складі тендерної пропозиції надав такі документи: 1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Учасником надано: - Довідку б/н і дати про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) за предметом закупівлі; - Договір № 0805 від 08.05.2023 р.; - Видаткова накладна № 12 від 24.05.2023 р. - Видаткова накладна № 14 від 01.06.2023 р. - Видаткова накладна № 15 від 01.06.2023 р. - Видаткова накладна № 16 від 07.06.2023 р. - Видаткова накладна № 18 від 07.06.2023 р. - Видаткова накладна № 19 від 07.06.2023 р. - Видаткова накладна № 20 від 07.06.2023 р. - Видаткова накладна № 21 від 20.06.2023 р. Виявлені невідповідності: Відповідно до довідки, договору і видаткових накладних наданих учасником предметом договору є - Паливні пелети з деревини, що не відповідає предмету закупівлі вказаному в оголошенні . Предметом закупівлі, вказаному в оголошенні є Гранули паливні (пелети) з деревини, діаметр 8 мм. В договорі поставки № 0805 від 08.05.2023 р року та видаткових накладних товаром є Паливні пелети з деревини, що не є тотожним предмету закупівлі. В наданих Учасником документах не існує жодної технічної характеристики товару, що поставляється. Тому Замовник не має можливості для порівняння характеристик, що поставляються , як Паливні пелети з деревини з технічними характеристиками, тендерної документації Замовника. 2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасником надано довідку б/н в якій зазначено: ФОП Крючков А.Г. повідомляє про наявність працівника відповідної кваліфікації, який має необхідні знання та досвід для здійснення виготовлення та/або поставки товару, та буде залучений до виконання зобов'язань за предметом даних торгів, а саме: 1) прізвище, ініціали: Крючков Артур Геннадійович 2) посада: керівник 3) стаж або досвід роботи: 24 роки На підтвердження стажу роботи надано: 1. свідоцтво про державну реєстрацію від 27.08.2000 р. 2. ДОВІДКА б/н і дати щодо надання розпорядчого документу про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо) На підтвердження навчання, що дає право працювати на висоті, а саме діючі посвідчення, які підтверджують проходження курсу «Правила з охорони праці при роботі на висоті» відповідно до НПАОП 0.00-1.15-07 та витяг з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці надано: 1. ПРОТОКОЛ № 1 засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці (витяг) від "02" серпня 2024 р 2. ПОСВІДЧЕННЯ про проходження курсу "Правила з охорони праці при роботі на висоті" відповідно до НПАОП 0.00-1.15-07 видано Крючкову Артуру Геннадійовичу Виявлені невідповідності: В зв’язку із відсутність будь яких документів, що підтверджують проходження членами комісії навчань з питання охорони праці, та фактом того, що Фізична особа-підприємець КРЮЧКОВ АРТУР ГЕННАДІЙОВИЧ є керівником власного підприємства та відповідно до нормативних документів повинен проходити навчання в спеціалізованих навчальних центрах, надані документи не відповідають Типовому положенню про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці та Переліку робіт з підвищеною небезпекою та Правилам охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07). Вимога про усунення невідповідностей: Просимо привести у відповідність до тендерної документації додаток № 1 2. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” та надати видані не пізніше кінцевої дати подання тендерної пропозиції наступні документи: 1.3. На підтвердження досвіду виконання аналогічного договору учасник процедури закупівлі має надати: - Довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) – не менше одного договору; - копію зазначеного в довідці виконаного договору в повному обсязі. - копії документів на підтвердження виконання договору, зазначеного в наданій учасником довідці. Примітка: Аналогічний договір – договір, який повністю відповідає наступним вимогам: укладений між сторонами протягом 2022- 2024 року, згідно предмету закупівлі вказаному в оголошенні. обсяг закупівлі повинен бути не менше обсяга закупівлі вказаному в оголошенні; сторонами визначена ціна договору; сторонами встановлений строк дії договору. 1.4. Посвідчення, яке підтверджує проходження курсу «Правила з охорони праці при роботі на висоті» відповідно до НПАОП 0.00-1.15-07 видане на ім’я Крючкова Артура Геннадійовича та витяг з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці, видане спеціалізованим навчальним центром .
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Код ЄДРПОУ | 40969169 |
---|---|
Поштова адреса | 18000, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, вулиця Надпільна, будинок 261, офіс 34 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Роман Завальний |
Телефон | +380676000741 |
Ел. пошта | info@europellet.com.ua |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 2444706262 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, Запорізька область, село Георгіївське |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Дігтяр Тетяна Олексіївна |
Телефон | +380504540815 |
Ел. пошта | dgtavd@ukr.net |
залучення субпідрядника не передбачено
Розрахунки за отриманий Товар проводяться в національній валюті України шляхом безготівкового перерахування коштів на банківський рахунок Постачальника за фактично отриманий Товар, протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання видаткової накладної.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | МИХАЙЛІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЗАПОРІЗЬКОГО РАЙОНУ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04353238 |
Поштова адреса | 70030, Україна, Запорізька область, Запорізький район, с. Михайлівка, вул. Слободчикова, буд. 17 |
Ім'я |
Ольга Ткаченко |
Телефон | +380993152541,+380614393340 |
Ел. пошта | o16021964lga@meta.ua |