На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: 1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: товари. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Контейнери для зберігання за кодом ДК 021:2015 - 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску. 7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: 3 шт. 8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: склад ПФ ДП "АМПУ" (адміністрації МП Південний), вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська область, 65481. 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: не більше 60 календарних днів від дати отримання замовлення на товар, протягом 4 кварталу 2024 року. 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 048 879,60 грн. без ПДВ / 1 258 655,52 грн. з ПДВ. 11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05.08.2024 о 12-00 год. 12. Умови оплати: оплата за Товар здійснюється протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати поставки Товару на підставі виставленого рахунку від Постачальника та підписаної видаткової накладної на Товар (зазначається, якщо Постачальник не є платником ПДВ). Оплата за Товар здійснюється протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати поставки Товару на підставі виставленого Постачальником рахунку, підписаної видаткової накладної на Товар та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних. У разі відсутності належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати поставки Товару, оплата за Товар здійснюється протягом 15 (п'ятнадцяти) календарних днів з дати отримання зареєстрованої належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого Постачальником рахунку (зазначається, якщо Постачальник є платником ПДВ). 13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника, одночасно документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Переклад повинен бути виконаний офіційним перекладачем та/або завірений нотаріально відповідно до чинного законодавства. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. 14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 0,5 %. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-07-08-009777-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 2 серпня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 2 серпня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 5 серпня, 12:00 |
Дата останніх змін | 16 вересня, 16:35 |
Очікувана вартість закупівлі | 1 048 879.60 UAH без ПДВ |
---|---|
Аукціон | 6 серпня, 12:28 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 5 244.40 UAH без ПДВ |
---|
Контейнер-кладова 20-футовий металевий3 штука Адреса поставки: 65481, Україна, Одеська область, Южне, вул. Берегова, буд. 11, склад ПФ ДП "АМПУ" (адміністрації МП Південний) Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44613000-0, Великогабаритні контейнери |
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Електронною системою закупівель автоматично 06.08.2024 року визначено аномально низьку ціну у учасника ТОВ "ДЕКА КОНТЕЙНЕР". Учасником ТОВ "ДЕКА КОНТЕЙНЕР" 06.08.2024 о 18:21 було завантажено в електронну систему закупівель документ «Лист-обґрунтування» вих. № 060802024/1 від 06.08.2024. Враховуючи службову записку відділу матеріально-технічного забезпечення ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний) № 56/27-04-01-34/вх/27 від 13.08.2024, встановлено, що учасник процедури закупівлі надав належне обґрунтування аномально низької ціни. За результатами детального розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ДЕКА КОНТЕЙНЕР" і, враховуючи аналіз розгляду тендерних пропозицій, наданий відповідальним підрозділом-закупником, встановлено, що: - згідно пункту 4.2 частини 4 Додатку 2 до Тендерної документації (далі – ТД) вимагалося надати оригінал або завірена учасником процедури закупівлі копія паспорту від виробника на товар за предметом закупівлі, який пропонується учасником процедури закупівлі. Учасником процедури закупівлі ТОВ "ДЕКА КОНТЕЙНЕР" на виконання вимог пункту 4.2 частини 4 Додатку 2 до ТД у складі його тендерної пропозиції не було надано паспорту від виробника на товар за предметом закупівлі, який пропонується учасником процедури закупівлі. При цьому учасником процедури закупівлі ТОВ "ДЕКА КОНТЕЙНЕР" було надано документ «Технічний паспорт контейнер морський 20 футів» вих. № 31072024/22 від 31.07.2024 ) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою учасника процедури закупівлі, який не є паспортом від виробника, що є порушенням вимог в частині підтвердження технічних, якісних, кількісних та інших характеристик предмета закупівлі. - згідно пункту 4.3 частини 4 Додатку 2 до ТД вимагалося надати чинні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій Сертифікат(и) (оригінал або завірена учасником процедури закупівлі копія), виданих виробнику товару, на відповідність вимогам стандартів ISO в межах виготовлення (виробництва) та випробування контейнерів. Учасником процедури закупівлі ТОВ "ДЕКА КОНТЕЙНЕР" у складі його тендерної пропозиції було надано Сертифікат перевірки на товар, який не відповідає технічним характеристикам та не підтверджує технічні характеристики, запропонованого учасником процедури закупівлі товару в «Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики запропонованого учасником процедури закупівлі товару» вих. №310702024/1 від 31.07.2024, при цьому не надано Сертифікат(и), виданих виробнику товару, на відповідність вимогам стандартів ISO в межах виготовлення (виробництва) та випробування контейнерів. Отже, за результатами детального розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ДЕКА КОНТЕЙНЕР", у зв’язку із тим, що виявлені невідповідності (відсутні документи), зазначені у цьому протоколі, не підлягають усуненню, згідно абзацу 2 пункту 43 ОСОБЛИВОСТЕЙ, розглядається питання щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "ДЕКА КОНТЕЙНЕР" без застосування механізму 24 годин на усунення невідповідностей. Результат розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ДЕКА КОНТЕЙНЕР" по відкритим торгам на предмет закупівлі: Контейнери для зберігання за кодом ДК 021:2015 - 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску - відхилити тендерну пропозицію учасника. Підстави відхилення тендерної пропозиції (у разі відхилення) згідно із ОСОБЛИВОСТЯМИ: ТОВ "ДЕКА КОНТЕЙНЕР": - тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 ОСОБЛИВОСТЕЙ (згідно з абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 ОСОБЛИВОСТЕЙ). Підстав для відхилення тендерної пропозиції та відмови учаснику процедуру закупівлі в участі у відкритих торгах, передбачених підпунктами 1 і 7 пункту 47 ОСОБЛИВОСТЯМИ не встановлено. Керуючись вимогами пункту 44 ОСОБЛИВОСТЕЙ, чинним Положенням про уповноважених осіб в ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний), відповідальних за: організацію та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель; оприлюднення в електронній системі закупівель відомостей при здійсненні закупівель товарів, робіт та послуг без використання електронної системи закупівель, чинними Положенням про здійснення закупівель товарів, робіт і послуг в ДП «АМПУ» та Положенням про здійснення закупівель товарів, робіт та послуг в ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний), протоколом робочої групи з розгляду тендерних пропозицій від 14.08.2024 №300, прийнято рішення: Відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ "ДЕКА КОНТЕЙНЕР" на підставі того, що: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 ОСОБЛИВОСТЕЙ (згідно з абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 ОСОБЛИВОСТЕЙ). Оприлюднити даний протокол та інформацію про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "ДЕКА КОНТЕЙНЕР".
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Аномально низька ціна
Електронною системою закупівель автоматично 06.08.2024 року визначено аномально низьку ціну у учасника ТОВ "ДЕКА КОНТЕЙНЕР". Учасником ТОВ "ДЕКА КОНТЕЙНЕР" 06.08.2024 о 18:21 було завантажено в електронну систему закупівель документ «Лист-обґрунтування» вих. № 060802024/1 від 06.08.2024. Враховуючи службову записку відділу матеріально-технічного забезпечення ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний) № 56/27-04-01-34/вх/27 від 13.08.2024, встановлено, що учасник процедури закупівлі надав належне обґрунтування аномально низької ціни. За результатами детального розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ДЕКА КОНТЕЙНЕР" і, враховуючи аналіз розгляду тендерних пропозицій, наданий відповідальним підрозділом-закупником, встановлено, що: - згідно пункту 4.2 частини 4 Додатку 2 до Тендерної документації (далі – ТД) вимагалося надати оригінал або завірена учасником процедури закупівлі копія паспорту від виробника на товар за предметом закупівлі, який пропонується учасником процедури закупівлі. Учасником процедури закупівлі ТОВ "ДЕКА КОНТЕЙНЕР" на виконання вимог пункту 4.2 частини 4 Додатку 2 до ТД у складі його тендерної пропозиції не було надано паспорту від виробника на товар за предметом закупівлі, який пропонується учасником процедури закупівлі. При цьому учасником процедури закупівлі ТОВ "ДЕКА КОНТЕЙНЕР" було надано документ «Технічний паспорт контейнер морський 20 футів» вих. № 31072024/22 від 31.07.2024 ) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою учасника процедури закупівлі, який не є паспортом від виробника, що є порушенням вимог в частині підтвердження технічних, якісних, кількісних та інших характеристик предмета закупівлі. - згідно пункту 4.3 частини 4 Додатку 2 до ТД вимагалося надати чинні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій Сертифікат(и) (оригінал або завірена учасником процедури закупівлі копія), виданих виробнику товару, на відповідність вимогам стандартів ISO в межах виготовлення (виробництва) та випробування контейнерів. Учасником процедури закупівлі ТОВ "ДЕКА КОНТЕЙНЕР" у складі його тендерної пропозиції було надано Сертифікат перевірки на товар, який не відповідає технічним характеристикам та не підтверджує технічні характеристики, запропонованого учасником процедури закупівлі товару в «Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики запропонованого учасником процедури закупівлі товару» вих. №310702024/1 від 31.07.2024, при цьому не надано Сертифікат(и), виданих виробнику товару, на відповідність вимогам стандартів ISO в межах виготовлення (виробництва) та випробування контейнерів. Отже, за результатами детального розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ДЕКА КОНТЕЙНЕР", у зв’язку із тим, що виявлені невідповідності (відсутні документи), зазначені у цьому протоколі, не підлягають усуненню, згідно абзацу 2 пункту 43 ОСОБЛИВОСТЕЙ, розглядається питання щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "ДЕКА КОНТЕЙНЕР" без застосування механізму 24 годин на усунення невідповідностей. Результат розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ДЕКА КОНТЕЙНЕР" по відкритим торгам на предмет закупівлі: Контейнери для зберігання за кодом ДК 021:2015 - 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску - відхилити тендерну пропозицію учасника. Підстави відхилення тендерної пропозиції (у разі відхилення) згідно із ОСОБЛИВОСТЯМИ: ТОВ "ДЕКА КОНТЕЙНЕР": - тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 ОСОБЛИВОСТЕЙ (згідно з абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 ОСОБЛИВОСТЕЙ). Підстав для відхилення тендерної пропозиції та відмови учаснику процедуру закупівлі в участі у відкритих торгах, передбачених підпунктами 1 і 7 пункту 47 ОСОБЛИВОСТЯМИ не встановлено. Керуючись вимогами пункту 44 ОСОБЛИВОСТЕЙ, чинним Положенням про уповноважених осіб в ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний), відповідальних за: організацію та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель; оприлюднення в електронній системі закупівель відомостей при здійсненні закупівель товарів, робіт та послуг без використання електронної системи закупівель, чинними Положенням про здійснення закупівель товарів, робіт і послуг в ДП «АМПУ» та Положенням про здійснення закупівель товарів, робіт та послуг в ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний), протоколом робочої групи з розгляду тендерних пропозицій від 14.08.2024 №300, прийнято рішення: Відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ "ДЕКА КОНТЕЙНЕР" на підставі того, що: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 ОСОБЛИВОСТЕЙ (згідно з абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 ОСОБЛИВОСТЕЙ). Оприлюднити даний протокол та інформацію про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "ДЕКА КОНТЕЙНЕР".
Час публікації: 2024-08-06 12:28:16
Кінцевий строк для усунення: 2024-08-08 00:00:00
Опис
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Код ЄДРПОУ | 44849909 |
---|---|
Поштова адреса | 01033, Україна, м. Київ, місто Київ, вулиця Володимирська, будинок 89 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Даниїл Якимець |
Телефон | +380971079977 |
Ел. пошта | deka.container@gmail.com |
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
За результатами детального розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ГУДВІЛ" і, враховуючи аналіз розгляду тендерних пропозицій, наданий відповідальним підрозділом-закупником, встановлено, що: - щодо пункту 4.1 частини 4 Додатку 2 до Тендерної документації (далі – ТД): учасником процедури закупівлі ТОВ "ГУДВІЛ" надано «Інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики запропонованого учасником процедури закупівлі товару» №02/4-6 від 02.08.2024 (далі - Інформація), у якій не зазначено країну походження товару. При цьому надано Certificat de controle та фотографії, проте дані документи не підтверджують технічні характеристики запропонованого учасником процедури закупівлі товару в Інформації; - щодо пункту 4.2 частини 4 Додатку 2 до ТД: учасником процедури закупівлі ТОВ "ГУДВІЛ" не було надано оригінал або завірена учасником процедури закупівлі копія паспорту від виробника на товар за предметом закупівлі, який пропонується учасником процедури закупівлі, що є порушенням вимог в частині підтвердження технічних, якісних, кількісних та інших характеристик предмета закупівлі. - згідно пункту 4.3 частини 4 Додатку 2 до ТД вимагалося надати чинні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій Сертифікат(и) (оригінал або завірена учасником процедури закупівлі копія), виданих виробнику товару, на відповідність вимогам стандартів ISO в межах виготовлення (виробництва) та випробування контейнерів, але учасником процедури закупівлі ТОВ "ГУДВІЛ" у складі його тендерної пропозиції було надано Certificat de controle, який не має переклад на українську мову (згідно з частиною 7 Розділу I до ТД), не відповідає технічним характеристикам та не підтверджує технічні характеристики, запропонованого учасником процедури закупівлі товару в Інформації, при цьому не надано Сертифікат(и), виданих виробнику товару, на відповідність вимогам стандартів ISO в межах виготовлення (виробництва) та випробування контейнерів. Отже, за результатами детального розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ГУДВІЛ", у зв’язку із тим, що виявлені невідповідності (відсутні документи), зазначені у цьому протоколі, не підлягають усуненню, згідно абзацу 2 пункту 43 ОСОБЛИВОСТЕЙ, розглядається питання щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "ГУДВІЛ" без застосування механізму 24 годин на усунення невідповідностей. Результат розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ГУДВІЛ" по відкритим торгам на предмет закупівлі: Контейнери для зберігання за кодом ДК 021:2015 - 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску - відхилити тендерну пропозицію учасника. Підстави відхилення тендерної пропозиції (у разі відхилення) згідно із ОСОБЛИВОСТЯМИ: ТОВ "ГУДВІЛ": - тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 ОСОБЛИВОСТЕЙ (згідно з абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 ОСОБЛИВОСТЕЙ). Підстав для відхилення тендерної пропозиції та відмови учаснику процедуру закупівлі в участі у відкритих торгах, передбачених підпунктами 1 і 7 пункту 47 ОСОБЛИВОСТЯМИ не встановлено. Керуючись вимогами пункту 44 ОСОБЛИВОСТЕЙ, чинним Положенням про уповноважених осіб в ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний), відповідальних за: організацію та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель; оприлюднення в електронній системі закупівель відомостей при здійсненні закупівель товарів, робіт та послуг без використання електронної системи закупівель, чинними Положенням про здійснення закупівель товарів, робіт і послуг в ДП «АМПУ» та Положенням про здійснення закупівель товарів, робіт та послуг в ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний), протоколом робочої групи з розгляду тендерних пропозицій від 19.08.2024 №305, прийнято рішення: Відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ "ГУДВІЛ" на підставі того, що: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 ОСОБЛИВОСТЕЙ (згідно з абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 ОСОБЛИВОСТЕЙ). Оприлюднити даний протокол та інформацію про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "ГУДВІЛ".
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
За результатами детального розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ГУДВІЛ" і, враховуючи аналіз розгляду тендерних пропозицій, наданий відповідальним підрозділом-закупником, встановлено, що: - щодо пункту 4.1 частини 4 Додатку 2 до Тендерної документації (далі – ТД): учасником процедури закупівлі ТОВ "ГУДВІЛ" надано «Інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики запропонованого учасником процедури закупівлі товару» №02/4-6 від 02.08.2024 (далі - Інформація), у якій не зазначено країну походження товару. При цьому надано Certificat de controle та фотографії, проте дані документи не підтверджують технічні характеристики запропонованого учасником процедури закупівлі товару в Інформації; - щодо пункту 4.2 частини 4 Додатку 2 до ТД: учасником процедури закупівлі ТОВ "ГУДВІЛ" не було надано оригінал або завірена учасником процедури закупівлі копія паспорту від виробника на товар за предметом закупівлі, який пропонується учасником процедури закупівлі, що є порушенням вимог в частині підтвердження технічних, якісних, кількісних та інших характеристик предмета закупівлі. - згідно пункту 4.3 частини 4 Додатку 2 до ТД вимагалося надати чинні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій Сертифікат(и) (оригінал або завірена учасником процедури закупівлі копія), виданих виробнику товару, на відповідність вимогам стандартів ISO в межах виготовлення (виробництва) та випробування контейнерів, але учасником процедури закупівлі ТОВ "ГУДВІЛ" у складі його тендерної пропозиції було надано Certificat de controle, який не має переклад на українську мову (згідно з частиною 7 Розділу I до ТД), не відповідає технічним характеристикам та не підтверджує технічні характеристики, запропонованого учасником процедури закупівлі товару в Інформації, при цьому не надано Сертифікат(и), виданих виробнику товару, на відповідність вимогам стандартів ISO в межах виготовлення (виробництва) та випробування контейнерів. Отже, за результатами детального розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ГУДВІЛ", у зв’язку із тим, що виявлені невідповідності (відсутні документи), зазначені у цьому протоколі, не підлягають усуненню, згідно абзацу 2 пункту 43 ОСОБЛИВОСТЕЙ, розглядається питання щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "ГУДВІЛ" без застосування механізму 24 годин на усунення невідповідностей. Результат розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ГУДВІЛ" по відкритим торгам на предмет закупівлі: Контейнери для зберігання за кодом ДК 021:2015 - 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску - відхилити тендерну пропозицію учасника. Підстави відхилення тендерної пропозиції (у разі відхилення) згідно із ОСОБЛИВОСТЯМИ: ТОВ "ГУДВІЛ": - тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 ОСОБЛИВОСТЕЙ (згідно з абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 ОСОБЛИВОСТЕЙ). Підстав для відхилення тендерної пропозиції та відмови учаснику процедуру закупівлі в участі у відкритих торгах, передбачених підпунктами 1 і 7 пункту 47 ОСОБЛИВОСТЯМИ не встановлено. Керуючись вимогами пункту 44 ОСОБЛИВОСТЕЙ, чинним Положенням про уповноважених осіб в ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний), відповідальних за: організацію та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель; оприлюднення в електронній системі закупівель відомостей при здійсненні закупівель товарів, робіт та послуг без використання електронної системи закупівель, чинними Положенням про здійснення закупівель товарів, робіт і послуг в ДП «АМПУ» та Положенням про здійснення закупівель товарів, робіт та послуг в ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний), протоколом робочої групи з розгляду тендерних пропозицій від 19.08.2024 №305, прийнято рішення: Відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ "ГУДВІЛ" на підставі того, що: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 ОСОБЛИВОСТЕЙ (згідно з абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 ОСОБЛИВОСТЕЙ). Оприлюднити даний протокол та інформацію про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "ГУДВІЛ".
Код ЄДРПОУ | 31155567 |
---|---|
Поштова адреса | 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпропетровськ, пр. Карла Маркса, 60 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Мамчуренко Олександр Дмитрович |
Телефон | +380674424747 |
Ел. пошта | gudvil2000@gmail.com |
Відсутній
Не надав документи по ст.17. Не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону. є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176);. не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей;
Результат розгляду тендерної пропозиції: За результатами детального розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПОРТ І ФЛОТ» встановлено, що: 04.09.2024 року рішенням уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення процедури закупівлі, за результатами детального розгляду тендерної пропозиції учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «ПОРТ І ФЛОТ» (ТОВ «ПОРТ І ФЛОТ») і, враховуючи аналіз розгляду тендерних пропозицій, наданий відповідальним підрозділом-закупником, та протокол робочої групи з розгляду тендерних пропозицій від 04.09.2024 № 327, учасника ТОВ «ПОРТ І ФЛОТ» було визначено переможцем процедури закупівлі. За результатами розгляду документів переможця ТОВ «ПОРТ І ФЛОТ» і, враховуючи лист щодо перевірки відповідності розрахунків та ціни тендерної пропозиції, наданий відповідальним підрозділом-закупником, встановлено, що: А) переможцем у встановлений строк не було надано шляхом оприлюднення в електронній системі закупівлі документи, зазначені у Додатку 2/1 до ТД, що є порушенням вимог Додатку 2/1 до ТД, а саме: - документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей, що є порушенням вимог ч. 1 Додатку 2/1 ТД; - документи на підтвердження ціни тендерної пропозиції за результатами аукціону, що є порушенням вимог ч. 2 Додатку 2/1 ТД; Результат розгляду тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ «ПОРТ І ФЛОТ» по відкритим торгам на предмет закупівлі: Контейнери для зберігання за кодом ДК 021:2015 - 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску - відхилити тендерну пропозицію учасника-переможця. Підстави відхилення тендерної пропозиції (у разі відхилення) згідно із ОСОБЛИВОСТЯМИ: ТОВ «ПОРТ І ФЛОТ»: - переможець процедури закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю (згідно з абзацом 2 підпункту 3 пункту 44 ОСОБЛИВОСТЕЙ); - переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 ОСОБЛИВОСТЕЙ (згідно з абзацом 3 підпункту 3 пункту 44 ОСОБЛИВОСТЕЙ). Підстав для відхилення тендерної пропозиції та відмови учаснику процедуру закупівлі в участі у відкритих торгах, передбачених підпунктами 1 і 7 пункту 47 ОСОБЛИВОСТЯМИ не встановлено. Керуючись вимогами пункту 44 ОСОБЛИВОСТЕЙ, чинним Положенням про уповноважених осіб в ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний), відповідальних за: організацію та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель; оприлюднення в електронній системі закупівель відомостей при здійсненні закупівель товарів, робіт та послуг без використання електронної системи закупівель, чинними Положенням про здійснення закупівель товарів, робіт і послуг в ДП «АМПУ» та Положенням про здійснення закупівель товарів, робіт та послуг в ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний), протокол робочої групи з розгляду тендерних пропозицій від 11.09.2024 № 340, прийнято рішення: Відхилити тендерну пропозицію учасника-переможця ТОВ «ПОРТ І ФЛОТ» на підставі того, що: - переможець процедури закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю (згідно з абзацом 2 підпункту 3 пункту 44 ОСОБЛИВОСТЕЙ); - переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 ОСОБЛИВОСТЕЙ (згідно з абзацом 3 підпункту 3 пункту 44 ОСОБЛИВОСТЕЙ).
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
Результат розгляду тендерної пропозиції: За результатами детального розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПОРТ І ФЛОТ» встановлено, що: 04.09.2024 року рішенням уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення процедури закупівлі, за результатами детального розгляду тендерної пропозиції учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «ПОРТ І ФЛОТ» (ТОВ «ПОРТ І ФЛОТ») і, враховуючи аналіз розгляду тендерних пропозицій, наданий відповідальним підрозділом-закупником, та протокол робочої групи з розгляду тендерних пропозицій від 04.09.2024 № 327, учасника ТОВ «ПОРТ І ФЛОТ» було визначено переможцем процедури закупівлі. За результатами розгляду документів переможця ТОВ «ПОРТ І ФЛОТ» і, враховуючи лист щодо перевірки відповідності розрахунків та ціни тендерної пропозиції, наданий відповідальним підрозділом-закупником, встановлено, що: А) переможцем у встановлений строк не було надано шляхом оприлюднення в електронній системі закупівлі документи, зазначені у Додатку 2/1 до ТД, що є порушенням вимог Додатку 2/1 до ТД, а саме: - документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей, що є порушенням вимог ч. 1 Додатку 2/1 ТД; - документи на підтвердження ціни тендерної пропозиції за результатами аукціону, що є порушенням вимог ч. 2 Додатку 2/1 ТД; Результат розгляду тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ «ПОРТ І ФЛОТ» по відкритим торгам на предмет закупівлі: Контейнери для зберігання за кодом ДК 021:2015 - 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску - відхилити тендерну пропозицію учасника-переможця. Підстави відхилення тендерної пропозиції (у разі відхилення) згідно із ОСОБЛИВОСТЯМИ: ТОВ «ПОРТ І ФЛОТ»: - переможець процедури закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю (згідно з абзацом 2 підпункту 3 пункту 44 ОСОБЛИВОСТЕЙ); - переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 ОСОБЛИВОСТЕЙ (згідно з абзацом 3 підпункту 3 пункту 44 ОСОБЛИВОСТЕЙ). Підстав для відхилення тендерної пропозиції та відмови учаснику процедуру закупівлі в участі у відкритих торгах, передбачених підпунктами 1 і 7 пункту 47 ОСОБЛИВОСТЯМИ не встановлено. Керуючись вимогами пункту 44 ОСОБЛИВОСТЕЙ, чинним Положенням про уповноважених осіб в ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний), відповідальних за: організацію та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель; оприлюднення в електронній системі закупівель відомостей при здійсненні закупівель товарів, робіт та послуг без використання електронної системи закупівель, чинними Положенням про здійснення закупівель товарів, робіт і послуг в ДП «АМПУ» та Положенням про здійснення закупівель товарів, робіт та послуг в ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний), протокол робочої групи з розгляду тендерних пропозицій від 11.09.2024 № 340, прийнято рішення: Відхилити тендерну пропозицію учасника-переможця ТОВ «ПОРТ І ФЛОТ» на підставі того, що: - переможець процедури закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю (згідно з абзацом 2 підпункту 3 пункту 44 ОСОБЛИВОСТЕЙ); - переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 ОСОБЛИВОСТЕЙ (згідно з абзацом 3 підпункту 3 пункту 44 ОСОБЛИВОСТЕЙ).
Код ЄДРПОУ | 42697365 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Печериця Макcим Євгенович |
Телефон | 380992964922 |
Ел. пошта | portiflot@gmail.com |
не передбачено у разі закупівлі товару
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 37434430 |
---|---|
Поштова адреса | 31900, Україна, Дніпропетровська область, м.Кам’янське, ВУЛИЦЯ ДОРОЖНА, будинок 64 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | ТОВ "ДЕЗКОМ" Павленко Виталий Павлович |
Телефон | +380999083356 |
Ел. пошта | dezkom@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 43895996 |
---|---|
Поштова адреса | 03134, Україна, Київська область, Київ, вул. Дзюби Івана, будинок 11 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Койкова Марина Анатолїівна |
Телефон | 380937535205 |
Ел. пошта | robotenks.td@gmail.com |
Оплата за Товар здійснюється протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати поставки Товару на підставі виставленого рахунку від Постачальника та підписаної видаткової накладної на Товар (зазначається, якщо Постачальник не є платником ПДВ). Оплата за Товар здійснюється протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати поставки Товару на підставі виставленого Постачальником рахунку, підписаної видаткової накладної на Товар та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних. У разі відсутності належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати поставки Товару, оплата за Товар здійснюється протягом 15 (п'ятнадцяти) календарних днів з дати отримання зареєстрованої належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого Постачальником рахунку (зазначається, якщо Постачальник є платником ПДВ)
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38728549 |
Поштова адреса | 65481, Україна, Одеська область, Южне, Україна, 65481, Одеська обл., місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11 |
Ім'я |
Верстак Тетяна Віталіївна |
Телефон | 380487381765 |
Ел. пошта | Tetiana.Verstak@pf.uspa.gov.ua |