На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
5 519 502.34 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: 42670000-3 Частини та приладдя до верстатів
Ідентифікаційний номер | UA-2024-07-09-005166-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Відсутній
|
Період уточнень | до 16 липня, 12:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 19 липня, 10:00 |
Дата останніх змін | 26 липня, 09:48 |
Очікувана вартість закупівлі | 5 519 502.34 UAH без ПДВ |
---|---|
Оскарження тендерної документації: | НІ |
Оскарження кваліфікації: | НІ |
Оскарження скасування: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 27 597.51 UAH без ПДВ |
---|
Пластини твердосплавні механічного кріплення, фрези, верстатна оснастка2182 одиниця Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.01.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 42670000-3, Частини та приладдя до верстатів |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 41151410 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Минченко Сергій |
Телефон | 380938837239 |
Ел. пошта | INVOTEX@UKR.NET |
Час публікації: 2024-07-23 14:33:41
Кінцевий строк для усунення: 2024-07-24 14:33:41
Опис
Шановний учаснику, ТОВ «ІНВОТЕКС» За результатами конкурсу № UA-2024-07-09-005166-a Ваша пропозиція є найбільш економічно вигідною. Під час розгляду пропозиції, виявлено невідповідності в вимогах конкурсної документації та документах поданих Учасником. Враховуючи зазначене та на виконання п.1 Розділу 5 Конкурсної документації, слід направити Учаснику вимогу на усунення невідповідностей протягом 24 годин. Наведені нижче документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям закупівлі № UA-2024-07-09-005166-a відсутні у складі поданих учасником документів: «Пластини твердосплавні механічного кріплення, фрези, верстатна оснастка» 1. Невідповідність Відсутнє документальне підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) Посилання на вимогу в КД щодо якої виявлено невідповідність Згідно Додатку 1 пункт 2: «Додатково надаються лист-відгук принаймні від 1-го контрагента, зазначеного у довідці вище, щодо позитивного досвіду виконання аналогічних Договорів та копії видаткових накладних (акти виконаних робіт) або інших документів, що підтверджують виконання зазначеного у довідці аналогічних договорів.» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей 1.Учасником надано лист-відгук від контрагента, виконання договору з яким не підтверджується видатковими накладними або іншими документами, що підтверджують виконання зазначеного у довідці аналогічного договору. 2. Учасником надано видаткові накладні, від контрагента, виконання договору з яким не підтверджується листом- відгуком щодо позитивного досвіду виконання аналогічного Договору. На підтвердження кваліфікаційного критерію Учасник повинен надати лист-відгук принаймні від 1-го контрагента, зазначеного у довідці вище, щодо позитивного досвіду виконання аналогічних Договорів та копії видаткових накладних (акти виконаних робіт) або інших документів, що підтверджують виконання зазначеного у довідці аналогічних договорів. 2. Невідповідність Відсутнє документальне підтвердження наявності в учасника закупівлі наявних партнерських відносин Посилання на вимогу в КД щодо якої виявлено невідповідність Згідно Додатку 1 пункт 3: «Сканована копія діючого на момент проведення конкурсу сертифікату партнера/дистриб’ютора та/або авторизаційний лист та/або лист про представництво інтересів та/або інший документ, що підтверджує наявність партнерських відносин по товару, що пропонується або його представником.» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей Наданий учасником сертифікат від «SAU S.p.A.» викладений англійською мовою , а отже - не відповідає вимогам КД, а саме п.13 Розділ 1 Конкурсної документації «Конкурсна пропозиція та усі документи, що її стосуються, складаються українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до неправильного розуміння…У разі надання учасником будь-яких документів (оригіналів чи їх копій) іншою іноземною мовою, виданих сторонніми установами та підприємствами, то такі документи повинні бути перекладені українською мовою. Тексти повинні бути автентичними. Визначальним є текст, викладений українською мовою.» На підтвердження кваліфікаційного критерію учасник повинен надати скановану копію діючого на момент проведення конкурсу сертифікату партнера/дистриб’ютора та/або авторизаційний лист та/або лист про представництво інтересів та/або інший документ, що підтверджує наявність партнерських відносин по товару, що пропонується або його представником, дотримуючись умов п.13. Розділу 1 КД. Нагадуємо, що Вам необхідно усунути усі встановленні невідповідності шляхом завантаження виправлених додатків/довідок у електронну систему закупівель Prozorro протягом 24 годин після надходження вимоги. Додатково повідомляємо, що у разі якщо конкурсною документацією вимагається надання документів, що непередбачені законодавством або діяльністю Учасника, Вам необхідно надати довідку у довільній формі із зазначенням відповідного факту та з посиланням на законодавчі підстави, які передбачають відсутність відповідних документів. У разі, якщо встановленні невідповідності не будуть виправленні протягом зазначеного строку, пропозицію Вашої компанії буде відхилено згідно п.3 Розділ 5 конкурсної документації. Відповідальний за надання роз’яснень щодо конкурсної документації: Марина Володимирівна, відповідальна особа за організацію та проведення конкурсів т. +380952500291; tender133.1@ukroboronprom.com
Передоплата 50% (п’ятдеcят) від вартості товару протягом 20 календарних днів з дати отримання рахунку на відповідну суму
Тип оплати: Аванс
Період: 20 календарних днів
Розмір оплати: 50.00%
Остаточний розрахунок 50% вартості Товару протягом 20 календарних днів після отримання Товару, підписання Сторонами видаткової накладної та отримання позитивного висновку вхідного контролю на Товар на території Покупця.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарних днів
Розмір оплати: 50.00%
Назва організації | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 08305644 |
Поштова адреса | Україна |
Ім'я |
Марина Володимирівна |
Телефон | 380952500291 |
Ел. пошта | tender133.1@ukroboronprom.com |