На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
68 925 840.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Оцінка тендерної пропозиції здійснюється на основі вартості життєвого циклу. Питома вага критерію вартості життєвого циклу електродвигунів = 100%.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-07-12-004814-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 29 липня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 29 липня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 1 серпня, 16:00 |
Дата останніх змін | 11 вересня, 10:33 |
Очікувана вартість закупівлі | 68 925 840.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 2 серпня, 15:28 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 344 629.20 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 689 258.40 UAH |
Електродвигуни вибухозахищені асинхронні напругою 6 кВ4 штука Адреса поставки: 80643, Україна, Львівська область, с. Смільне, Бродівська ТГ, Золочівський р-н Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 31110000-0, Електродвигуни |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 31245265 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Мельохін Ярослав Володимирович |
Телефон | 380503116231 |
Ел. пошта | slava@lbu.kiev.ua |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 03-09-107082 |
---|---|
Поштова адреса | Угорщина |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | DIANA |
Телефон | 3676500170 |
Ел. пошта | DIA@VTVERES.HU |
Час публікації: 2024-08-21 17:16:57
Кінцевий строк для усунення: 2024-08-22 17:16:57
Опис
Провідомлення про усунення невідповідностей Електродвигуни вибухозахищені асинхронні напругою 6 кВ (UA-2024-07-12-004814-a) VT VERES Műszaki Szolgáltató és Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság ПУНКТ 1. 1.1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасник у тендерній пропозиції надав Довідку від 15.07.2024 № 15270/12 щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (далі – Довідка), наведені в довідці контракти з додатками та підтверджуючі документи про їх виконання, в яких предметом є постачання Товару: - за контрактом №SPC/04/18 від 07.02.2019р. «Генератор гарячого газу з двигунами вибухозахищеного виконання»; - за контрактом № 02/20 від 12.06.2020р. «Арматура з електроприводом (вибухозахизщеного виконання)» Проте відсутнє підтвердження досвіду виконання аналогічного договору на поставку ЕЛЕКТРОДВИГУНА(-ІВ) ВИБУХОЗАХИЩЕНОГО(-ИХ), що не відповідає вимогам тендерної документації. Також, в наданих документах наявні наступні РОЗБІЖНОСТІ: - щодо контракту №SPC/04/18: в довідці вказано строк дії контракту до 31.10.2019, що не відповідає п. 14.1 контракту де зазначено: «Цей Контракт вступає в силу з моменту його підписання уповноваженими представниками сторін і залишається в силі до 31.12.2019, а в частині виконання зобов'язань сторін за взаєморозрахунками та відшкодування збитків до їх виконання в повному обсязі»; - в довідці вказано дату укладання контракту №SPC/04/18 07.02.2019.р., в наданому контракті англійською мовою на титульній сторінці вказана дата контракту 07.02.2019, але додатки до нього від 07.01.2019. В перекладеному контракті на українську мову дата контракту на титульній сторінці та додатків до нього вказана 07.01.2019.; - щодо контракту №02/20 від 12.06.2020р.: в довідці зазначено строк дії контракту «до 07.12.2020», що не відповідає пункту 11.5 даного контракту «Контракт набирає чинності і діє протягом 12 місяців з дня його підписання, а в частині гарантійних зобов'язань і зобов'язань за розрахунками між сторонами, до їх повного Виконання». 1.2. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: п.1 Таблиці 1 Додатку 6.1 до тендерної документації «Учасник повинен володіти успішним досвідом виконання аналогічного(-их) договору(-ів), а саме: постачання електродвигуна(-ів) вибухозахищеного(-их)»; п.3.1.5. тендерної документації «Інформація, що надається учасниками процедури закупівлі, повинна узгоджуватися у документах і не призводити до протиріч та/або різночитання» 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен надати підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів на постачання ЕЛЕКТРОДВИГУНА(-ІВ) ВИБУХОЗАХИЩЕНОГО(-ИХ) з урахуванням встановлених невідповідностей, зокрема: - надати довідку щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (их) договору(ів) (у довідці вказати всю необхідну інформацію, зазначену у зразку п.1.1 Таблиці 1 Додатку 6.1 до тендерної документації); - надати скан-копії документів відповідно до п.1.2. п. 1 Таблиці 1 Додатку 6.1 до тендерної документації: а) скан-копія не менше, ніж одного ПОВНІСТЮ ВИКОНАНОГО договору (з додатками до нього), вказаного у довідці щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(-их) договору(-ів) (далі у цьому пункті – Договір); б) скан-копія Документу (на вибір Учасника), що підтверджує ПОВНЕ ВИКОНАННЯ Договору: • акт (акти) прийому-передачі товарів за цим Договором, якщо такий (такі) передбачено умовами Договору; • видаткова накладна (видаткові накладні) за цим Договором, якщо така (такі) передбачено умовами Договору; • інший аналогічний документ (інші аналогічні документи), що підтверджує виконання Договору, якщо такий передбачено умовами цього Договору. в) у разі надання учасником у своїй пропозиції документів по п.1.2 а) і п.1.2б) без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені учасником як комерційна таємниця, учасник надає скан-копії відгуку (-ів) від підприємства – замовника за Договором (далі за текстом – Відгук), який надається для підтвердження виконання аналогічного(-их) договору(-ів) у повній мірі, якісно та вчасно, згідно умов договору. Відгук має містити наступну інформацію: дату видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного Договору, а також інформацію про повне, якісне та вчасне виконання договору. У разі надання учасником у своїй пропозиції документів по п.1.2 а) і п.1.2б) із зазначенням вартісних показників, Відгук надається за бажанням. ЗА НАЯВНОСТІ РІЗНИЦІ у вартісних показниках, наведених у документах, що надаються згідно з п.1.2 а) і п.1.2 б) на підтвердження повністю виконаного аналогічного договору, надання ВІДГУКУ є обов’язковим. У разі, якщо умовами Договору не передбачено надання акту (актів) прийому-передачі товарів, видаткової накладної (видаткових накладних), інших аналогічних документів, що підтверджують повне виконання Договору, надання Відгуку є обов’язковим. ПУНКТ 2. 2.1. Перелік виявлених невідповідностей: В наданому забезпеченні тендерної пропозиції «Банківська гарантія № 41028 від 30.07.2024 р.» та перекладі Статуту наявні розбіжності в найменуванні та юридичній адресі Учасника/Принципала: в банківській гарантії у реквізитах принципала зазначено найменування «ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВИКОНАВЕЦЬ ТЕХНІЧНИХ ПОСЛУГ «ВТ ВЕРЕС» (VT VERES KFT)» та юридичну адресу місцезнаходження «6044, м. Кечкемет, Гетені-Кульсенір, 102/3», а в наданому перекладі Статуту – найменування «Технічне та Комерційне Товариство з обмеженою відповідальністю VT VERES», юридична адреса «6044. Кечмет, Хетень-Кюлшонір 102/3» 2.2. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: п.3.1.5. тендерної документації «Інформація, що надається учасниками процедури закупівлі, повинна узгоджуватися у документах і не призводити до протиріч та/або різночитання» 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Привести у відповідність інформацію щодо найменування та юридичної адреси Учасника/Принципала у наданих документах з урахуванням встановлених невідповідностей. Інформація, що надається учасниками процедури закупівлі, повинна узгоджуватися у документах і не призводити до протиріч та/або різночитання
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 36620064 |
---|---|
Поштова адреса | 01021, Україна, Київська область, Київ, Кловський узвіз, будинок 14 Б |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Тітков Василь Володимирович |
Телефон | 380504123010 |
Ел. пошта | ECOENERGYEF@GMAIL.COM |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | HRB200451 |
---|---|
Поштова адреса | Федеративна Республіка Німеччина |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Belik Dimitri |
Телефон | 4917680849068 |
Ел. пошта | BELIK@SEVAN-GMBH.DE |
Умови оплати: - у разі укладення договору з резидентом: Для резидентів: - перша частина авансового платежу у розмірі 40% загальної суми Договору здійснюється Покупцем проти надання банківської гарантії повернення авансового платежу, у разі невиконання або неналежного виконання зобов'язань за Договором, протягом 10 (десяти) календарних днів з дати надання Постачальником банківської гарантії на підставі отриманого рахунку (рахунку-фактури) Постачальника; - друга частина авансового платежу у розмірі 60% загальної суми Договору здійснюється Покупцем проти надання банківської гарантії повернення авансового платежу, у разі невиконання або неналежного виконання зобов'язань за Договором, протягом 10 (десяти) календарних днів з дати надання Постачальником банківської гарантії на підставі отриманого листа від виробника Товару про готовність до відвантаження та отриманого рахунку (рахунку-фактури) Постачальника. Більш детальний порядок розрахунків наведений у проекті договору (Додаток 3.1 до тендерної документації). - у разі укладення договору з нерезидентом: Для нерезидентів: платіж у розмірі 100% відсотків від загальної суми Договору у формі безвідкличного документарного акредитиву і умови якого повинні передбачувати збільшення суми акредитива за наступним графіком: - акредитив відкривається на суму , що становить 40 % від загальної суми Договору, не пізніше 20 (двадцятого) календарного дня з дати отримання Постачальником письмового листа Покупця про готовність до виконання договору; - сума акредитиву збільшується на суму , що становить 60 % від загальної суми Договору, не пізніше 20 (двадцятого) календарного дня з дати отримання від Постачальника листа про готовність до відвантаження Товару. Більш детальний порядок розрахунків наведений у проекті договору (Додаток 3.2 до тендерної документації).
Тип оплати: Аванс
Період: 10 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТРАНСНАФТА" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 31570412 |
Поштова адреса | 01010, Україна, м. Київ, Київ, вул. Князів Острозьких, будинок 32/2 |
Ім'я |
Юлія Чорнобривка |
Телефон | +380442015750 |
Ел. пошта | y.chornobryvka@ukrtransnafta.com |