На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
70 499 940.00 UAH
Лот 1. Дахова система кондиціювання повітря
35 249 970.00 UAH
Лот 2. Дахова система кондиціювання повітря
35 249 970.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: ОГОЛОШЕННЯ UA-P-2024-07-16-009817-a про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ, -. 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (ПК-24Т_0280_ВО) ДК 021:2015 - 42510000-4 – Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Дахова система кондиціювання повітря). 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до Додатку 1 до тендерної документації, код ДК 021:2015: 42512000-8 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку 1 до тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку 1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 70 499 940,00 грн без ПДВ (сімдесят мільйонів чотириста дев'яносто дев'ять тисяч дев'ятсот сорок гривень 00 копійок), в т.ч.: Лот 1 - 35 249 970,00 грн без ПДВ (тридцять п'ять мільйонів двісті сорок дев'ять тисяч дев'ятсот сімдесят гривень 00 копійок); Лот 2 - 35 249 970,00 грн без ПДВ (тридцять п'ять мільйонів двісті сорок дев'ять тисяч дев'ятсот сімдесят гривень 00 копійок). 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2024 року (до 31.12.2024 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24.07.2024 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Лот 1 - 1 057 499,10 грн (один мільйон п'ятдесят сім тисяч чотириста дев'яносто дев'ять гривень 10 копійок); Лот 2 - 1 057 499,10 грн (один мільйон п'ятдесят сім тисяч чотириста дев'яносто дев'ять гривень 10 копійок). 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції надається Учасником у вигляді Гарантії (в електронній формі), а саме: – банківської гарантії. Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати умовам, зазначеним в Додатку 6 до тендерної документації 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – товар - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця» _____________________________________ Сергій СОРОКІН
Ідентифікаційний номер | UA-2024-07-16-008309-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 2 серпня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 2 серпня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 5 серпня, 18:00 |
Дата останніх змін | 16 вересня, 00:00 |
Очікувана вартість закупівлі | 35 249 970.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Аукціон | 6 серпня, 12:22 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 352 499.70 UAH без ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 1 057 499.10 UAH |
Для участі у лоті замовник вимагає надати банківську гарантію
Розрахувати вартість
Дахова система кондиціювання повітря21 комплект Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 42510000-4, Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої |
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
ПРОТОКОЛ Протокол розгляду тендерних пропозицій №1-26/08/24 від 26.08.2024 р. 1. Найменування замовника.Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника.41022900 2.1. Категорія замовника:юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «про публічні закупівлі» 3. Місцезнаходження замовника.--- місто Київ -- 4. унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель. UA-2024-07-16-008309-a 5. Перелік тендерних пропозицій: 1) АТ ЗАВОД ЕКВАТОР лот 1 6. результат розгляду : Розглянувши листи ПК 03/1312 від 16.08.2024, ПК 03/1268 від 09.08.2024. 1) відповідно пропозиції АТ ЗАВОД ЕКВАТОР лот 1 виявлено наступні не відповідності в наданих документах: - Технічними вимогами до предмета закупівлі передбачено роботу дахової системи кондиціонування повітря на холодильному агенті марки R134a відповідно до ТУ У 28.2-14308032-037:2021 холодильний агент на АВК-25 марки R410a. Холодильний агент марки R410a має високоенергетичні показники тиску та температури в порівняні з холодильним агентом R134a у зв’язку з чим та враховуючи досвід експлуатації електродвигуни компресорів, які працюють на холодильному агенті марки R410a не можуть ефективно охолоджуватися парами відсмоктування фреону з випарників і з часом перегріваються тому частотні перетворювачі, які конструктивно передбачені в СКП АВК-25, обмежують роботу компресорів, зазначений режим роботи не можу на повну забезпечити ефективне охолодження салону вагона. - Технічними вимогами до предмета закупівлі, а саме до дахової системи кондиціонування повітря передбачена вірогідність безвідмовної роботи кондиціонеру з рік не менше 0,98. Відповідно до п. 1.3.3.1 ТУ У 28.2-14308032-037:2021 на АВК-25 вірогідність безвідмовної роботи кондиціонеру за рік не менше 0,95. Вищезазначе, надані відповідні документи на вимогу п. 2 розділу 1 додатка 2 тендерної документації не відповідає умовам додатку А тендерної документації. ВИРІШЕНО: - пропозицію учасника АТ ЗАВОД ЕКВАТОР лот 1 відхилити на підставі абз. 2пп. 2 п. 44 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості) – «не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей». Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»_________________________ Сергій СОРОКІН
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
ПРОТОКОЛ Протокол розгляду тендерних пропозицій №1-26/08/24 від 26.08.2024 р. 1. Найменування замовника.Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника.41022900 2.1. Категорія замовника:юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «про публічні закупівлі» 3. Місцезнаходження замовника.--- місто Київ -- 4. унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель. UA-2024-07-16-008309-a 5. Перелік тендерних пропозицій: 1) АТ ЗАВОД ЕКВАТОР лот 1 6. результат розгляду : Розглянувши листи ПК 03/1312 від 16.08.2024, ПК 03/1268 від 09.08.2024. 1) відповідно пропозиції АТ ЗАВОД ЕКВАТОР лот 1 виявлено наступні не відповідності в наданих документах: - Технічними вимогами до предмета закупівлі передбачено роботу дахової системи кондиціонування повітря на холодильному агенті марки R134a відповідно до ТУ У 28.2-14308032-037:2021 холодильний агент на АВК-25 марки R410a. Холодильний агент марки R410a має високоенергетичні показники тиску та температури в порівняні з холодильним агентом R134a у зв’язку з чим та враховуючи досвід експлуатації електродвигуни компресорів, які працюють на холодильному агенті марки R410a не можуть ефективно охолоджуватися парами відсмоктування фреону з випарників і з часом перегріваються тому частотні перетворювачі, які конструктивно передбачені в СКП АВК-25, обмежують роботу компресорів, зазначений режим роботи не можу на повну забезпечити ефективне охолодження салону вагона. - Технічними вимогами до предмета закупівлі, а саме до дахової системи кондиціонування повітря передбачена вірогідність безвідмовної роботи кондиціонеру з рік не менше 0,98. Відповідно до п. 1.3.3.1 ТУ У 28.2-14308032-037:2021 на АВК-25 вірогідність безвідмовної роботи кондиціонеру за рік не менше 0,95. Вищезазначе, надані відповідні документи на вимогу п. 2 розділу 1 додатка 2 тендерної документації не відповідає умовам додатку А тендерної документації. ВИРІШЕНО: - пропозицію учасника АТ ЗАВОД ЕКВАТОР лот 1 відхилити на підставі абз. 2пп. 2 п. 44 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості) – «не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей». Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»_________________________ Сергій СОРОКІН
Код ЄДРПОУ | 14308032 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, Миколаївська область, Миколаїв |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт великого підприємництва |
Ім'я | Степанова Наталья Михайлівна |
Телефон | +380512580904 |
Ел. пошта | ppo@zavod-ekvator.com |
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
ПРОТОКОЛ Протокол розгляду тендерних пропозицій №1/3-26/08/24 від 26.08.2024 р. 1. Найменування замовника.Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника.41022900 2.1. Категорія замовника:юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «про публічні закупівлі» 3. Місцезнаходження замовника.--- місто Київ -- 4. унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель. UA-2024-07-16-008309-a 5. Перелік тендерних пропозицій: 1) МІЖНАРОДНИЙ КОНСОРЦІУМ «ЕНЕРГОЗБЕ¬РІГАННЯ» лот 1 6. результат розгляду : Розглянувши листи ПК 03/1312 від 16.08.2024, ПК 03/1268 від 09.08.2024. 1) відповідно пропозиції МІЖНАРОДНИЙ КОНСОРЦІУМ «ЕНЕРГОЗБЕ¬РІГАННЯ» лот 1 виявлено наступні не відповідності в наданих документах: - в пропозиції надано декларацію про відповідність без посилання на документи, складені за результатами проведеної оцінки відповідності продукції органами з оцінки відповідності, акредитованими в Національному агентстві з акредитації України інші належні документи підтвердження відповідності в пропозиції відсутні, що не відповідає умовам п. 1 розділу 1 додатка 2 тендерної документації. ВИРІШЕНО: - пропозицію учасника МІЖНАРОДНИЙ КОНСОРЦІУМ «ЕНЕРГОЗБЕ¬РІГАННЯ» лот 1 відхилити на підставі абз. 2пп. 2 п. 44 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості) – «не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей». Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»_________________________ Сергій СОРОКІН
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
ПРОТОКОЛ Протокол розгляду тендерних пропозицій №1/3-26/08/24 від 26.08.2024 р. 1. Найменування замовника.Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника.41022900 2.1. Категорія замовника:юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «про публічні закупівлі» 3. Місцезнаходження замовника.--- місто Київ -- 4. унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель. UA-2024-07-16-008309-a 5. Перелік тендерних пропозицій: 1) МІЖНАРОДНИЙ КОНСОРЦІУМ «ЕНЕРГОЗБЕ¬РІГАННЯ» лот 1 6. результат розгляду : Розглянувши листи ПК 03/1312 від 16.08.2024, ПК 03/1268 від 09.08.2024. 1) відповідно пропозиції МІЖНАРОДНИЙ КОНСОРЦІУМ «ЕНЕРГОЗБЕ¬РІГАННЯ» лот 1 виявлено наступні не відповідності в наданих документах: - в пропозиції надано декларацію про відповідність без посилання на документи, складені за результатами проведеної оцінки відповідності продукції органами з оцінки відповідності, акредитованими в Національному агентстві з акредитації України інші належні документи підтвердження відповідності в пропозиції відсутні, що не відповідає умовам п. 1 розділу 1 додатка 2 тендерної документації. ВИРІШЕНО: - пропозицію учасника МІЖНАРОДНИЙ КОНСОРЦІУМ «ЕНЕРГОЗБЕ¬РІГАННЯ» лот 1 відхилити на підставі абз. 2пп. 2 п. 44 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості) – «не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей». Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»_________________________ Сергій СОРОКІН
Код ЄДРПОУ | 23753877 |
---|---|
Поштова адреса | 61052, Україна, Харківська область, місто Харків, Бульвар Гончарівський, будинок 1-А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | ІРИНА ШЕВЧЕНКО |
Телефон | +380573703555 |
Ел. пошта | office@mke.com.ua |
Очікувана вартість закупівлі | 35 249 970.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Аукціон | 6 серпня, 12:41 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 352 499.70 UAH без ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 1 057 499.10 UAH |
Для участі у лоті замовник вимагає надати банківську гарантію
Розрахувати вартість
Дахова система кондиціювання повітря21 комплект Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 42510000-4, Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої |
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
ПРОТОКОЛ Протокол розгляду тендерних пропозицій №1/2-26/08/24 від 26.08.2024 р. 1. Найменування замовника.Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника.41022900 2.1. Категорія замовника:юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «про публічні закупівлі» 3. Місцезнаходження замовника.--- місто Київ -- 4. унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель. UA-2024-07-16-008309-a 5. Перелік тендерних пропозицій: 1) МІЖНАРОДНИЙ КОНСОРЦІУМ «ЕНЕРГОЗБЕ¬РІГАННЯ» лот 2 6. результат розгляду : Розглянувши листи ПК 03/1312 від 16.08.2024, ПК 03/1268 від 09.08.2024. 1) відповідно пропозиції МІЖНАРОДНИЙ КОНСОРЦІУМ «ЕНЕРГОЗБЕ¬РІГАННЯ» лот 2 виявлено наступні не відповідності в наданих документах: - в пропозиції надано декларацію про відповідність без посилання на документи, складені за результатами проведеної оцінки відповідності продукції органами з оцінки відповідності, акредитованими в Національному агентстві з акредитації України інші належні документи підтвердження відповідності в пропозиції відсутні, що не відповідає умовам п. 1 розділу 1 додатка 2 тендерної документації. ВИРІШЕНО: - пропозицію учасника МІЖНАРОДНИЙ КОНСОРЦІУМ «ЕНЕРГОЗБЕ¬РІГАННЯ» лот 2 відхилити на підставі абз. 2пп. 2 п. 44 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості) – «не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей». Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»_________________________ Сергій СОРОКІН
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
ПРОТОКОЛ Протокол розгляду тендерних пропозицій №1/2-26/08/24 від 26.08.2024 р. 1. Найменування замовника.Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника.41022900 2.1. Категорія замовника:юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «про публічні закупівлі» 3. Місцезнаходження замовника.--- місто Київ -- 4. унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель. UA-2024-07-16-008309-a 5. Перелік тендерних пропозицій: 1) МІЖНАРОДНИЙ КОНСОРЦІУМ «ЕНЕРГОЗБЕ¬РІГАННЯ» лот 2 6. результат розгляду : Розглянувши листи ПК 03/1312 від 16.08.2024, ПК 03/1268 від 09.08.2024. 1) відповідно пропозиції МІЖНАРОДНИЙ КОНСОРЦІУМ «ЕНЕРГОЗБЕ¬РІГАННЯ» лот 2 виявлено наступні не відповідності в наданих документах: - в пропозиції надано декларацію про відповідність без посилання на документи, складені за результатами проведеної оцінки відповідності продукції органами з оцінки відповідності, акредитованими в Національному агентстві з акредитації України інші належні документи підтвердження відповідності в пропозиції відсутні, що не відповідає умовам п. 1 розділу 1 додатка 2 тендерної документації. ВИРІШЕНО: - пропозицію учасника МІЖНАРОДНИЙ КОНСОРЦІУМ «ЕНЕРГОЗБЕ¬РІГАННЯ» лот 2 відхилити на підставі абз. 2пп. 2 п. 44 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості) – «не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей». Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»_________________________ Сергій СОРОКІН
Код ЄДРПОУ | 23753877 |
---|---|
Поштова адреса | 61052, Україна, Харківська область, місто Харків, Бульвар Гончарівський, будинок 1-А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | ІРИНА ШЕВЧЕНКО |
Телефон | +380573703555 |
Ел. пошта | office@mke.com.ua |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;. не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
ПРОТОКОЛ Протокол розгляду тендерних пропозицій №1-09/09/24 від 09.09.2024 р. 1. Найменування замовника.Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника.41022900 2.1. Категорія замовника:юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «про публічні закупівлі» 3. Місцезнаходження замовника.--- місто Київ -- 4. унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель. UA-2024-07-16-008309-a 5. Перелік тендерних пропозицій: 1) ТОВ "СВП "Квазар" лот 2 6. результат розгляду : 1) 03.09.2024 оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до учасника ТОВ "СВП "Квазар" лот 2 керуючись п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, про наступні виявлені невідповідності: 1) На вимогу підпункту 3.1 пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації учасником у складі своєї тендерної пропозиції надано копію аналогічних за предметом закупівлі договору без додатків, які є невід’ємною частиною цього договору, зокрема відповідно п. 1.2 наданого договору. 2) На вимогу п. 3 Додатку 2 до тендерної документації учасником у складі своєї тендерної пропозиції надано цінову пропозицію, яка містить посилання на Кресленик ТК.VAN30/1/KV/632382/001 який містить помилки та не відповідає наданим документам на вимогу розділу 1 Додатка 2 до тендерної документації. ВИРІШЕНО: - пропозицію учасника ТОВ "СВП "Квазар" лот 2 відхилити на підставі абз. 5 пп. 1 п. 44 Особливостей – «не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей», абз. 5 пп. 2 п. 44 Особливостей – «не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону». Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»_________________________ Сергій СОРОКІН
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
ПРОТОКОЛ Протокол розгляду тендерних пропозицій №1-09/09/24 від 09.09.2024 р. 1. Найменування замовника.Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника.41022900 2.1. Категорія замовника:юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «про публічні закупівлі» 3. Місцезнаходження замовника.--- місто Київ -- 4. унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель. UA-2024-07-16-008309-a 5. Перелік тендерних пропозицій: 1) ТОВ "СВП "Квазар" лот 2 6. результат розгляду : 1) 03.09.2024 оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до учасника ТОВ "СВП "Квазар" лот 2 керуючись п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, про наступні виявлені невідповідності: 1) На вимогу підпункту 3.1 пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації учасником у складі своєї тендерної пропозиції надано копію аналогічних за предметом закупівлі договору без додатків, які є невід’ємною частиною цього договору, зокрема відповідно п. 1.2 наданого договору. 2) На вимогу п. 3 Додатку 2 до тендерної документації учасником у складі своєї тендерної пропозиції надано цінову пропозицію, яка містить посилання на Кресленик ТК.VAN30/1/KV/632382/001 який містить помилки та не відповідає наданим документам на вимогу розділу 1 Додатка 2 до тендерної документації. ВИРІШЕНО: - пропозицію учасника ТОВ "СВП "Квазар" лот 2 відхилити на підставі абз. 5 пп. 1 п. 44 Особливостей – «не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей», абз. 5 пп. 2 п. 44 Особливостей – «не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону». Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»_________________________ Сергій СОРОКІН
Код ЄДРПОУ | 36177373 |
---|---|
Поштова адреса | 03045, Україна, м. Київ, Київ, вул. Набережно-Корчуватська, 136-Л |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Боков Іван Дмитрович |
Телефон | +380445017920 |
Ел. пошта | tender@kvazar.com.ua |
Назва організації | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 41022900 |
Поштова адреса | Україна |
Ім'я |
Сорокін Сергій Сергійович |
Телефон | 380443091557 |
Ел. пошта | sorokin.s.s@uz.gov.ua |