На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
401 399.82 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Відмінена закупівля
Скасовано
16 серпня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата скасування відміни: 16 серпня, 00:00
Опис
(Дана помилка виявлена 26.07.2024 року, проте тривав період оскарження дискваліфікації учасників, та технічно відмінити відкриті торги зразу було неможливо). Абзац 3 пункту 43 Особливостей визначає, що замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Мною 26.07.2024 на підставі ч.43 Постанови 1178 надано учаснику ФОП ФОП ЛАНЬКО ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, наступного змісту: «Пунктом 14 "Інша інформація" Додатка № 1 до тендерної документації встановлено що 1. Учасник у складі тендерної пропозиції має надати документ, який підтверджує, що запропонований товар не є товаром, що походить з Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран. Таким документом може бути: довідка / лист / інший документ в довільній формі або сертифікат про походження товару або декларація про походження товару або сертифікат про регіональне найменування товару або інший документ. Проте, зазаначений документ відсутній у складі тендерної пропозиції, прохання додати зазначений інформаційний документ.». Проте згодом виявлено, що на вимогу Кваліфікаційних критеріїв встановлених Додатком № 2 до тендерної документації, а саме: «На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 3. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати аналогічний договір з усіма додатками до нього та документ(и), що підтверджують його виконання в повному обсязі. Виконанням договору в повному обсязі є надання видаткових накладних та / або актів приймання-передачі та / або актів наданих послуг та / або актів виконаних робіт, які підтверджують кількість (обсяг) товарів / робіт / послуг та суму, які визначені в аналогічному договорі». У складі пропозиції ФОП ЛАНЬКО ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ відсутня накладна до Договору №4 від 02.07.2024р. у зв’язку з чим факт виконання Договору не підтверджується, а також не може бути врахований за другим наданим Договором №17 від 01.07.2024 тому що невідомо для якого саме обладнання виготовлено вироби так як згідно із Кваліфікаційних критеріїв встановлених Додатком № 2 до тендерної документації визначено, що аналогічним договором вважається договір, за яким Учасник поставив меблі для лабораторій/лабораторні меблі/під лабораторне обладнання/ тощо. Тому, замовнику керуючись п.43 Особливостей також, потрібно було надати учаснику 24 години на усунення невідповідностей.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-07-17-003095-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 22 липня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 22 липня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 25 липня, 00:00 |
Дата останніх змін | 16 серпня, 00:00 |
Очікувана вартість закупівлі | 401 399.82 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 25 липня, 14:55 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 4 013.99 UAH з ПДВ |
---|
Підставки металеві під лабораторне обладнання з полицею ДК 021:2015 (CPV) : 39180000-7 Лабораторні меблі27 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.08.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39180000-7, Лабораторні меблі |
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Додатком 4 Розділом 2. Технічна специфікація тендерної документації було встановлено вимогу щодо характеристики товару На підтвердження даних вимог надати копію Паспорту виробу. Учасником ТОВ "ДЕКОРВОРКШОП" у складі тендерної пропозиції не надано інформацію та / або документи, які відповідають умовам технічної специфікації щодо предмета закупівлі тендерної документації та не є невідповідностями у інформації та / або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, а саме: відсутній паспорт виробу, та/або пояснення щодо ненадання паспорту виробу, а також в гарантійному листі, наданим учасником щодо технічних характеристик взагалі відсутня будь-яка інформація щодо паспорту виробу.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Додатком 4 Розділом 2. Технічна специфікація тендерної документації було встановлено вимогу щодо характеристики товару На підтвердження даних вимог надати копію Паспорту виробу. Учасником ТОВ "ДЕКОРВОРКШОП" у складі тендерної пропозиції не надано інформацію та / або документи, які відповідають умовам технічної специфікації щодо предмета закупівлі тендерної документації та не є невідповідностями у інформації та / або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, а саме: відсутній паспорт виробу, та/або пояснення щодо ненадання паспорту виробу, а також в гарантійному листі, наданим учасником щодо технічних характеристик взагалі відсутня будь-яка інформація щодо паспорту виробу.
Код ЄДРПОУ | 43922736 |
---|---|
Поштова адреса | 25009, Україна, Кіровоградська область, місто Кропивницький, вул.Комарова будинок 66 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Анастасія Давидова |
Телефон | +380951201181 |
Ел. пошта | davudovanastasiya@gmail.com |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;. є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176);. учасник процедури закупівлі надав неналежне обґрунтування щодо ціни або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції, що є аномально низькою;
1. Учасником ФОП ЛАНЬКО ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ не виправлено виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та / або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей), а саме: пунктом 14 "Інша інформація" Додатка № 1 до тендерної документації встановлено що 1. Учасник у складі тендерної пропозиції має надати документ, який підтверджує, що запропонований товар не є товаром, що походить з Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран. Таким документом може бути: довідка / лист / інший документ в довільній формі або сертифікат про походження товару або декларація про походження товару або сертифікат про регіональне найменування товару або інший документ. Проте, зазаначений документ відсутній у складі тендерної пропозиції, прохання додати зазначений інформаційний документ. (керуючись ч.43 Постанови 1178) Відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. 2. 26-07-24, 13:20:14 в електронній системі закупівель автоматично оприлюднено інформацію про необхідність надання обґрунтування аномально низької ціни учасником ФОП ЛАНЬКО ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ до 30-07-24, 00:00:00. Проте, учасником ФОП ЛАНЬКО ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ у визначені електронною системою закупівель строки не оприлюднено обґрунтування аномально низької ціни.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
1. Учасником ФОП ЛАНЬКО ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ не виправлено виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та / або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей), а саме: пунктом 14 "Інша інформація" Додатка № 1 до тендерної документації встановлено що 1. Учасник у складі тендерної пропозиції має надати документ, який підтверджує, що запропонований товар не є товаром, що походить з Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран. Таким документом може бути: довідка / лист / інший документ в довільній формі або сертифікат про походження товару або декларація про походження товару або сертифікат про регіональне найменування товару або інший документ. Проте, зазаначений документ відсутній у складі тендерної пропозиції, прохання додати зазначений інформаційний документ. (керуючись ч.43 Постанови 1178) Відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. 2. 26-07-24, 13:20:14 в електронній системі закупівель автоматично оприлюднено інформацію про необхідність надання обґрунтування аномально низької ціни учасником ФОП ЛАНЬКО ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ до 30-07-24, 00:00:00. Проте, учасником ФОП ЛАНЬКО ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ у визначені електронною системою закупівель строки не оприлюднено обґрунтування аномально низької ціни.
Код ЄДРПОУ | 2649019312 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Олег Ланько |
Телефон | 380631541925 |
Ел. пошта | lanko_umpk@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 3069506505 |
---|---|
Поштова адреса | 61066, Україна, Харківська область, м. Харків, ВУЛИЦЯ ПЛІДНА буд. 29 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Вікторія Харченко |
Телефон | +380953051377 |
Ел. пошта | alizeltm@gmail.com |
відповідно до Розділу 4 Договору: 4.2. Оплата Покупцем здійснюється за фактично поставлений (переданий) Продавцем Покупцю якісний Товар відповідно до розрахунків, визначених Сторонами у Специфікації (додаток 1 до цього Договору) протягом 30 календарних днів з моменту (дня) підписання Сторонами видаткової накладної на Товар. 4.3. Розрахунки між Сторонами здійснюються шляхом безготівкового перерахування коштів на рахунок Продавця. 4.4. У разі поставки (передачі) Товару окремими партіями розрахунки між Сторонами здійснюються за фактично поставлений (переданий) Продавцем якісний Товар відповідно до Специфікації (додаток 1 до цього Договору) протягом 30 календарних днів з моменту (дня) підписання Сторонами видаткової накладної на Товар.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Державна установа "Івано-Франківський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я України" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38331800 |
Поштова адреса | 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вулиця Шевченка, будинок 4 |
Ім'я |
САВЧУК Віта Ігорівна |
Телефон | 380666475032 |
Ел. пошта | vita3434so@gmail.com |