На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
357 432.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Закупівля не відбулась
Ідентифікаційний номер | UA-2024-07-16-005248-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 22 липня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 22 липня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 25 липня, 14:00 |
Дата останніх змін | 7 серпня, 00:00 |
Очікувана вартість закупівлі | 357 432.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 787.16 UAH без ПДВ |
---|
Стілець дитячий регульований (1-3гр.)216 штука Адреса поставки: 63002, Україна, Харківська область, Валки, вул. Торгова, будинок 5 Строк: до 20.08.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39160000-1, Шкільні меблі |
Стіл дитячий 6-місний регульований (1-3гр.)36 штука Адреса поставки: 63002, Україна, Харківська область, Валки, вул. Торгова, будинок 5 Строк: до 20.08.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39160000-1, Шкільні меблі |
Вішалка зі скам'єю на 18 гачків5 штука Адреса поставки: 63002, Україна, Харківська область, Валки, вул. Торгова, будинок 5 Строк: до 20.08.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39160000-1, Шкільні меблі |
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено недоліки. Учасник у складі тендерної пропозиції не надав такі документи: 1) Повні копії висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи, виданих уповноваженими сертифікаційними органами України, на відповідність запропонованих меблів, вимогам діючого санітарного законодавства та діючим в Україні державним нормам та стандартам., 2) Копія протоколу випробувань на лотки, які видані акредитованим сертифікаційним центром НААУ, що підтверджують справжні випробування лотків згідно норм та стандартів; 3) Повна копія звіту санітарно-гігієнічної оцінки результатів лабораторних досліджень проб, виданого акредитованою НААУ лабораторією на відповідність меблів безпеці для здоров’я людини, а саме вимогам ДСаНПіН «Полімерні та полімервмістні матеріали, вироби і конструкції, що застосовуються у будівництві та виробництві меблів. Гігієнічні вимоги» затвердження Наказ МОЗ України від 29.12.2012 р. №1139 зареєстрованим Мін'юстом України 09.01.2013 р. за №87 22565919., НРБУ-97 «Норми радіаційної безпеки України»., 4) Повна копія висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи, на відповідність матеріалів (ДСП, крайка ПВХ, фурнітура, фанера, фарба, клеї, чорнила для поліграфії тощо), з яких виготовляються меблі, вимогам діючого санітарного законодавства, 5) Лист - підтвердження господарських відносин від виробника ламінованого ДСП на ім’я виробника готової продукції про гарантію вчасної поставки відповідного кольору ламінованого ДСП, що вказано в технічному завданні до даної закупівлі. Лист - підтвердження має містити чіткий перелік декорів (кольорів)., 6) Копія сертифікату на систему якості ДСТУ EN ISO 9001:2018 виробника меблів, засвідчена печаткою (у разі наявності) та підписом уповноваженої особи виробника; 7) Копія сертифікату на систему екологічного менеджменту ДСТУ ISO 14001:2015 виробника меблів, засвідчена печаткою (у разі наявності) та підписом уповноваженої особи виробника; 8) Копія сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2019 виробника меблів, засвідчені печаткою (у разі наявності) та підписом уповноваженої особи виробника, 9) Копія сертифікату на систему управління безпекою ланцюга постачання ISO 28000:2008 виробника меблів, засвідчені печаткою (у разі наявності) та підписом уповноваженої особи виробника, 10) Гарантійний лист про постачання нового товару належної якості відповідно до умов технічного завдання. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено недоліки. Учасник у складі тендерної пропозиції не надав такі документи: 1) Повні копії висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи, виданих уповноваженими сертифікаційними органами України, на відповідність запропонованих меблів, вимогам діючого санітарного законодавства та діючим в Україні державним нормам та стандартам., 2) Копія протоколу випробувань на лотки, які видані акредитованим сертифікаційним центром НААУ, що підтверджують справжні випробування лотків згідно норм та стандартів; 3) Повна копія звіту санітарно-гігієнічної оцінки результатів лабораторних досліджень проб, виданого акредитованою НААУ лабораторією на відповідність меблів безпеці для здоров’я людини, а саме вимогам ДСаНПіН «Полімерні та полімервмістні матеріали, вироби і конструкції, що застосовуються у будівництві та виробництві меблів. Гігієнічні вимоги» затвердження Наказ МОЗ України від 29.12.2012 р. №1139 зареєстрованим Мін'юстом України 09.01.2013 р. за №87 22565919., НРБУ-97 «Норми радіаційної безпеки України»., 4) Повна копія висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи, на відповідність матеріалів (ДСП, крайка ПВХ, фурнітура, фанера, фарба, клеї, чорнила для поліграфії тощо), з яких виготовляються меблі, вимогам діючого санітарного законодавства, 5) Лист - підтвердження господарських відносин від виробника ламінованого ДСП на ім’я виробника готової продукції про гарантію вчасної поставки відповідного кольору ламінованого ДСП, що вказано в технічному завданні до даної закупівлі. Лист - підтвердження має містити чіткий перелік декорів (кольорів)., 6) Копія сертифікату на систему якості ДСТУ EN ISO 9001:2018 виробника меблів, засвідчена печаткою (у разі наявності) та підписом уповноваженої особи виробника; 7) Копія сертифікату на систему екологічного менеджменту ДСТУ ISO 14001:2015 виробника меблів, засвідчена печаткою (у разі наявності) та підписом уповноваженої особи виробника; 8) Копія сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2019 виробника меблів, засвідчені печаткою (у разі наявності) та підписом уповноваженої особи виробника, 9) Копія сертифікату на систему управління безпекою ланцюга постачання ISO 28000:2008 виробника меблів, засвідчені печаткою (у разі наявності) та підписом уповноваженої особи виробника, 10) Гарантійний лист про постачання нового товару належної якості відповідно до умов технічного завдання. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію
Код ЄДРПОУ | 3015913859 |
---|---|
Поштова адреса | 63013, Україна, Харківська область, Валківський р-н, село Мічурінське, ВУЛИЦЯ ЖОВТНЕВА, будинок 41 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Андрій Чикалов |
Телефон | +380955080000 |
Ел. пошта | andreyadm@gmail.com |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ВІДДІЛ ОСВІТИ ВАЛКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 44067258 |
Поштова адреса | 63002, Україна, Харківська область, Валки, вул. Харківська, будинок 7 |
Ім'я |
Мудра Галина |
Телефон | 380952075046 |
Ел. пошта | galina.mudraya.1975@gmail.com |