На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Замовник/закупівельник: Акціонерне товариство "Укрпошта", місцезнаходження: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 22, ЄДРПОУ 21560045, категорія: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%). Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Терміни поставки в оголошенні наведені орієнтовні, детальна інформація щодо умов поставки визначена в умовах тендерної документації, зокрема в проєкті договору про закупівлю.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-07-22-005910-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 27 липня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 27 липня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 30 липня, 23:00 |
Дата останніх змін | 30 липня, 23:00 |
Очікувана вартість закупівлі | 24 979 392.48 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 124 896.96 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 125 000.00 UAH |
Система сортування міжнародних експортних поштових відправлень1 штука Адреса поставки: Україна, Київська область, Київ, та/або інше місце поставки за місцезнаходженням підрозділу Покупця, за адресою зазначеною в Заявці Строк: до 31.12.2028 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30132100-4, Обладнання для сортування кореспонденції |
Система сортування міжнародних імпортних поштових відправлень2 штука Адреса поставки: Україна, Київська область, Київ, та/або інше місце поставки за місцезнаходженням підрозділу Покупця, за адресою зазначеною в Заявці Строк: до 31.12.2028 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30132100-4, Обладнання для сортування кореспонденції |
Послуги з технічного обслуговування системи сортування міжнародних імпортних поштових відправлень96 послуга Адреса поставки: Україна, Київська область, Київ, та/або інше місце поставки за місцезнаходженням підрозділу Покупця, за адресою зазначеною в Заявці Строк: до 31.12.2028 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30132100-4, Обладнання для сортування кореспонденції |
Послуги з технічного обслуговування системи сортування міжнародних експортних поштових відправлень48 послуга Адреса поставки: Україна, Київська область, Київ, та/або інше місце поставки за місцезнаходженням підрозділу Покупця, за адресою зазначеною в Заявці Строк: до 31.12.2028 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30132100-4, Обладнання для сортування кореспонденції |
Відповідно до умов Договору, проєкт якого наведений в Додатку 1 до тендерної документації, Постачальник протягом 5-ти (п’яти) робочих днів після виконання доставки, розвантаження і складування Товару у визначеному Договором місці поставки, що підтверджується наданою Постачальником вантажно-митною декларацією або іншим документом (або їх завіреною копією) на підтвердження номенклатури доставленого Товару та описом елементів кожної одиниці Товару, виставляє Покупцю рахунок на попередню оплату (аванс) в розмірі 80% (вісімдесят) відсотків від загальної вартості наявного Товару, визначеної згідно з Специфікацією №1, який Покупець зобов’язаний оплатити протягом 5-ти (п’яти) робочих днів з дати отримання рахунку.
Тип оплати: Аванс
Період: 5 робочих днів
Розмір оплати: 80.00%
Остаточний розрахунок за поставлений Товар здійснюється Покупцем впродовж 20-ти (двадцяти) календарних днів з дати підписання Акту приймання-передачі Товару за умови реєстрації Постачальником в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) усіх належним чином оформлених податкових накладних та за умови відсутності неусунених Постачальником зауважень Покупця до змісту та форми зазначених документів. Сума до сплати визначається як різниця між загальною вартістю поставленого Товару, узгодженою Сторонами в Акті приймання-передачі Товару згідно з п. 3.6.1 Договору, та сумою авансу, сплаченою згідно з п. 3.9.1 Договору (за умови виконання попередньої оплати (авансу)). За згодою Сторін оплата Товару може відбуватись в розмірі 100% (сто) відсотків по факту поставки Товару. Оплата за Послуги здійснюється до 20 (двадцятого) числа місяця, наступного за звітним, в межах якого було надано Послуги, на підставі підписаного Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг, складеного у порядку, передбаченому умовами Договору та, за умови реєстрації Постачальником належним чином оформленої податкової накладної в ЄРПН до дати оплати. впродовж 10-ти (десяти) календарних днів з дати підписання Акту приймання-передачі Товару. Постачальник зобов’язаний поставити Товар протягом 90 (дев'яносто) календарних днів з моменту надання Заявки.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарних днів
Розмір оплати: 20.00%
Назва організації | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 21560045 |
Поштова адреса | 01001, Україна, Київська область, Київ, вул. Хрещатик, 22 |
Ім'я |
Павлушкова Ірина Віталіївна |
Телефон | 380501602636 |
Ел. пошта | pavlushkova1-iv@ukrposhta.ua |