На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
912 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Відмінена закупівля
Скасовано
16 серпня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата скасування відміни: 16 серпня, 00:00
Опис
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МІСЬКА СЛУЖБА ЄДИНОГО ЗАМОВНИКА» КУРАХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ» (ЄДРПОУ 32371188) ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ «05» серпня 2024 р. № 05-08/24 м. Курахове Враховуючи статті 4, 11 та 14 Закону України «Про публічні закупівлі», Постанову Кабінету міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами та доповненнями), наказу виконуючого обов’язки директора комунального підприємства «Міська служба єдиного замовника» Курахівської міської ради» «Про призначення уповноваженої особи, відповідальної за публічні закупівлі товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» від 07.11.2022 № 78/1, та з метою дотримання чинного законодавства, закупівлю по предмету: Автомобіль «Renault EXPRESS (DK1) «або еквівалент» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «код ДК 021:2015 - 34110000-1 – Легкові автомобілі» номер закупівлі- UA-2024-07-23-000034-a шляхом проведенням процедури відкритих торгів з особливостями ВИРІШИВ (ВИРІШИЛА): 1. Закупівлю по предмету Автомобіль «Renault EXPRESS (DK1) «або еквівалент» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «код ДК 021:2015 - 34110000-1 – Легкові автомобілі» номер закупівлі- UA-2024-07-23-000034-a відмінити через неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері закупівель з описом таких порушень, відповідно до пп. 2 п.50 Постанови Кабінету міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами та доповненнями), а саме не вірно визначені загальні вимоги до технічних, якісних, кількісних та інші характеристик до предмета закупівлі. 2. Подати на оприлюднення через авторизований електронний майданчик рішення про відміну процедури відкритих торгів з особливостями в електронній системі протягом одного робочого дня з дня прийняття такого рішення. Уповноважена особа, відповідальна за організацію та проведення публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану Оригінал підписано Ірина ЛЯШ
Ідентифікаційний номер | UA-2024-07-23-000034-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 28 липня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 28 липня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 31 липня, 00:00 |
Дата останніх змін | 16 серпня, 00:00 |
Очікувана вартість закупівлі | 912 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 7 000.00 UAH з ПДВ |
---|
Автомобіль «Renault EXPRESS (DK1) «або еквівалент»1 лот Адреса поставки: 85612, Україна, Донецька область, Курахове, вулиця, Володимира Великого, будинок 4-Б Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 34110000-1, Легкові автомобілі |
Покупець здійснює оплату «Автомобіля» за даним Договором у такий спосіб: протягом 90 (дев’яносто) банківських днів від дати підписання Покупцем видаткової накладної та/або Акту приймання-передачі «Автомобіля», Покупець перераховує на поточний рахунок Постачальника суму, зазначену у Договорі.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА СЛУЖБА ЄДИНОГО ЗАМОВНИКА" КУРАХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 32371188 |
Поштова адреса | 85612, Україна, Донецька область, Курахове, вулиця, Володимира Великого, будинок 4-Б |
Ім'я |
Ляш Ірина Миколаївна |
Телефон | 380507509785 |
Ел. пошта | gsez.uk.2022@gmail.com |