На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Закупівля проводиться відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) та з урахуванням Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) та у рамках реалізації державного інвестиційного проєкту «Закупівлі безпілотних авіаційних систем та засобів моніторингу державного кордону» відповідно до Договору між Урядом України та Урядом Республіки Польща про надання кредиту на умовах пов’язаної допомоги, ратифікованого Законом України від 03.02.2016 № 977-VIII. Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається. Забезпечення виконання договору про закупівлю не встановлюється
Ідентифікаційний номер | UA-2024-07-23-010515-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 9 серпня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 9 серпня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 12 серпня, 07:00 |
Дата останніх змін | 28 серпня, 10:07 |
Умови оплатиРозмір попередньої оплати не може перевищувати 40 % вартості Контракту |
Розмір попередньої оплати від вартості контракту «0» % — 30% Розмір попередньої оплати від вартості контракту «20» % — 15% Розмір попередньої оплати від вартості контракту «40» % — 0% |
---|
Очікувана вартість закупівлі | 6 214 855.00 EUR без ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 62 148.55 EUR без ПДВ |
---|
Засіб моніторингу державного кордону73 комплект Адреса поставки: 79000, Україна, Львівська область, Львів, м. Львів Строк: до 31.08.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 35720000-7, Системи розвідки, спостереження, виявлення цілі та рекогносцировки |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 0000514373 |
---|---|
Поштова адреса | 81-061, Республіка Польща, Pomeranian Voivodeship, Gdynia, Polska, Gdynia, Hutnicza 20 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Nowicki Marek |
Телефон | 48534214339 |
Ел. пошта | m.szelagowski@gcs7.pl |
Розрахунки проводяться шляхом: попередньої оплати Замовником, яка здійснюється на строк до 10 (десяти) місяців, але не пізніше строку поставки Продукції у розмірі ____ %, що становить ______________євро____євро центів (____прописом___________ євро___євро центів) – протягом 60 (шістдесяти) календарних днів на підставі пред’явленого Виконавцем Замовнику рахунку на оплату з урахуванням особливостей встановлених Договором.
Тип оплати: Аванс
Період: 60 календарних днів
Розмір оплати: 40.00%
Оплата Замовником поставленої по факту Продукції у розмірі ____ %, що становить становить ______________євро____євро центів (____прописом___________ євро___євро центів) протягом 60 (шістдесяти) календарних днів після підписання сторонами акту приймання-передачі Продукції на підставі рахунку та акту приймання-передачі Продукції.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 60 календарних днів
Розмір оплати: 60.00%
Назва організації | Військова частина 2144 |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 14321653 |
Поштова адреса | 79000, Україна, Львівська область, Львів, м. Львів |
Ім'я |
Лень Ольга Богданівна |
Телефон | 0322390194 |
Ел. пошта | olen@dpsu.gov.ua |