На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
202 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Завершена закупівля
Опис закупівлі: 1. Строк постачання товару: – з дати підписання договору до 31.12.2024 року (включно). Постачання проводиться Постачальником регулярно, дрібними партіями кожного дня при необхідності за заявкою Замовника , але не менше ніж 3 рази на тиждень протягом 1 (одного) робочого дня з дати отримання заявки Замовника, відповідно до заявок, з 8:00 годин до 9:00 години., автотранспортом Постачальника, спеціально обладнаним для перевезення продуктів харчування (який(і) підтримує(ють) необхідний температурний режим під час перевезення предмета закупівлі). 2. Обсяги постачання можуть корегуватися Замовником залежно від його потреб. Обсяг закупівлі Товару може бути зменшений, зокрема з урахуванням фактичного обсягу фінансування видатків Покупця. У випадку, якщо Сторони домовилися змінити обсяг закупівлі, це узгоджується Сторонами шляхом підписання відповідної додаткової угоди до Договору. 3. Датою постачання вважається дата прибуття товару за адресою, вказаною Покупцем. Розвантаження і доставка (занесення) товару до місця його прийому (зважування), здійснюється представниками Постачальника. Покупець залишає за собою право змінити місце поставки Товару, про що Сторони укладають Додаткову угоду до цього Договору, яка є його невід’ємною частиною. 4. Спосіб постачання товару: при постачанні товар повинен супроводжуватися документами, передбаченими чинним законодавством України, зокрема санітарно-гігієнічним(и) висновком(ами) та копією(ями) чинного(их) документу(ів), що завірений(і) Постачальником належним чином, який(і) підтверджує(ють) якість товару. Постачальник забезпечує пакування товару таким чином, щоб не допустити його знищення чи псування, а також уберегти вiд атмосферних впливiв та забезпечити його безпечне перевезення. Товар та упаковка до нього повинні бути марковані та позначені необхідною, доступною та достовірною інформацією, передбаченою чинним законодавством України. Упаковка і маркування Товару повинні відповідати специфікації, технічним умовам i стандартам виробника, яке надає змогу ідентифікувати товар, його походження, дату виробництва, та забезпечувати належні умови транспортування Товару. Поставка, завантажувально-розвантажувальні роботи здійснюються за рахунок та силами Постачальника згідно з товарно-супровідними документами: видатковою накладною, товарно-транспортною накладною. Перехід ризиків за товар здійснюється в момент передачі товару по видатковій накладній. Постачальник несе відповідальність за пошкодження товару внаслідок транспортування до моменту передачі товару Замовнику в місці постачання. Відвантаження Постачальником не вказаних у Специфікації товарів не допускається. Відвантажений Постачальником з порушенням цього пункту Товари не підлягають оплаті Покупцем. На момент поставки Товару Постачальник надає видаткову накладну, документ, що підтверджує те, що Товар відповідає встановленим вимогам конкретного стандарту чи іншого нормативного документу. 5. Термін придатності ТОВАРУ на момент поставки – не менше 80 % (вісімдесят відсотків) від загального терміну придатності визначеного виробником, та при умові його зберігання відповідно до встановлених чинним законодавством норм та правил.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 2572505684 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Соловйова Вікторія |
Телефон | 380950554205 |
Ел. пошта | viktoriasol70@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2024-07-24-001120-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 202 000.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 28 липня, 08:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 31 липня, 09:26 |
Хек с/м, тушка без голови, 200-400г, ДСТУ 43781060 кілограм Адреса поставки: 85300, Україна, Донецька область, Покровськ, Шпитальна,73 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15220000-6, Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені Профіль: Хек с/м, тушка без голови, 200-400г, ДСТУ 4378 |
|
Вид | хек |
---|---|
Частина | тушка без голови |
Розмірний ряд | 200-400г |
Відповідність ДСТУ | ДСТУ 4378 |
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОКРОВСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІНТЕНСИВНОГО ЛІКУВАННЯ" ПОКРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 01990884 |
Поштова адреса | 85300, Україна, Донецька область, Покровськ, вул. Шпитальна, б.73 |
Ім'я |
Олена Рясик |
Телефон | +380503413412,+380507559798 |
Ел. пошта | pokrovskaliltender@gmail.com |