На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
135 214.00 UAH
Замовник
Комунальне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Житомирської міської ради
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Ідентифікаційний номер | UA-2024-07-24-009940-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 29 липня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 29 липня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 1 серпня, 00:00 |
Дата останніх змін | 12 серпня, 12:08 |
Очікувана вартість закупівлі | 135 214.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 352.14 UAH з ПДВ |
---|
Періодичний медичний огляд працівників485 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 85121000-3, Послуги у сфері лікарської практики |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 42789136 |
---|---|
Поштова адреса | 10004, Україна, Житомирська область, місто Житомир, ВУЛИЦЯ РОМАНА ШУХЕВИЧА, будинок 2-А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Світлана Маренич |
Телефон | +380674112559 |
Ел. пошта | likarnya2pavlusenka@gmail.com |
Порядок оплати за надані послуги описаний в розділі 3 проєкту договору, завантаженого до документів закупівлі, як "Додаток 4 до тендерної документації - проєкт договору.pdf"
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Житомирської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 41931754 |
Поштова адреса | 10020, Україна, Житомирська область, м. Житомир, майдан Визволення, буд. 1 |
Ім'я |
Наталя Матущак |
Телефон | +380976928663 |
Ел. пошта | n.matushchak@likar.center |