На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
208 333.32 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Категорія - Замовник, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг - котельні за адресами: - м. Дніпро, вул. Механічна; - м. Дніпро, вул. О.Оцупа; - м. Дніпро, вул. Пастера; - м. Дніпро, вул. Привокзальна; - м. Дніпро, вул. Академіка Белелюбського; - м. Дніпро, вул. Павлова; - м. Дніпро, вул. Дмитра Кедріна, (згідно рознарядки ЗАМОВНИКА). Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: щомісячно, але не більше 14ти календарних днів з дати отримання від Замовника рознарядки, у разі отримання рознарядки після 19.12.2024 - не пізніше 29.12.2024. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі – Очікувана вартість закупівлі складає 249 999,98 грн. з ПДВ (208 333,32 грн без ПДВ). Цінова пропозиція учасника не платника ПДВ не повинна перевищувати орієнтовну вартість закупівлі без урахування ПДВ. Мова(мови), якою(якими) повинні готуватися тендерні пропозиції – українська мова, або інша мова при наявності належним чином завіреного перекладу на українську мову.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-07-24-010292-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 29 липня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 29 липня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 1 серпня, 11:00 |
Дата останніх змін | 10 вересня, 11:37 |
Очікувана вартість закупівлі | 208 333.32 UAH без ПДВ |
---|---|
Аукціон | 2 серпня, 13:19 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 041.67 UAH без ПДВ |
---|
ДК 021:2015 – 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Послуги з технічного обслуговування газового обладнання котельні (внутрішньобудинкові системи газопостачання))1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50530000-9, Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 2587902894 |
---|---|
Поштова адреса | 69089, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, ВУЛИЦЯ СИБІРСЬКА, будинок 15 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Володимир Чудін |
Телефон | +380676139708 |
Ел. пошта | volodimirhor@ukr.net |
ФОП Чудін Володимир Олександрович не буде залучати субпідрядників
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 13425445 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Щеглов Сергій Михайлович |
Телефон | 380975944044 |
Ел. пошта | nadia35k2@gmail.com |
Розрахунки за надані послуги здійснюються Замовником на 21 (двадцять перший) календарний день з дати підписання Сторонами акту приймання – передачі наданих послуг, за умови реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлених чинним законодавством порядку. У разі не реєстрації податкової накладної у встановлені законодавством строки чи блокування податкової накладної з будь – яких підстав, Замовник має право затримати (притримати) оплату наданих послуг до моменту реєстрації податкової накладної в ЄРПН та наявності статусу документа «Успішно зареєстрована в ЄРПН», що не буде являтись порушення з боку Замовника по оплаті наданих послуг.* (*застосовується, якщо Виконавець є платником податку на додану вартість) або 3.1. Розрахунки за надані послуги здійснюються Замовником на 21 (двадцять перший) календарний день з дати підписання Сторонами акту приймання – передачі наданих послуг. ** (**застосовується, якщо Виконавець не є платником податку на додану вартість або Виконавець застосовує касовий метод податкового обліку ПДВ).
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 21 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Філія «Центр будівельно-монтажних робіт та експлуатації будівель і споруд» Акціонерного товариства «Українська залізниця» |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 41149437 |
Поштова адреса | 03035, Україна, Київська область, Київ, вул. Гетьмана Павла Скоропадського, 61 |
Ім'я |
Волошин Костянтин Сергійович |
Телефон | 380931047005 |
Ел. пошта | k.voloshyn@dp.uz.gov.ua |