На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
861 330.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Строк постачання товару : Строк поставки товару – з дати підписання договору до 27.12.2024 року (включно). Постачання проводиться Постачальником протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання заявки Замовника (телефоном, факсом або електронним листом) у робочі дні з 09:00 до 12:00 години згідно зі специфікацією (додаток № 1) до договору та у відповідності до технічної специфікації (додаток № 1.1) до специфікації, автотранспортом Постачальника, спеціально обладнаним для перевезення продуктів харчування (який(і) підтримує(ють) необхідний температурний режим під час перевезення предмета закупівлі). Обсяги постачання можуть корегуватися Замовником залежно від його потреб, будь яким зручним для Замовника способом (телефоном, факсом або електронним листом). Місце постачання товару: Датою постачання вважається дата прибуття товару в місце постачання: місце прийому (зважування) товару), яке знаходиться в приміщенні складу харчоблоку КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ», площа Соборна, будинок 14, місто Дніпро, 49005, Україна. Розвантаження і доставка (занесення) товару до місця його прийому (зважування), яке знаходиться в приміщенні складу харчоблоку лікарні, здійснюється представниками Постачальника. Спосіб постачання товару: При постачанні товар повинен супроводжуватися документами, передбаченими тендерною пропозицією Постачальника та чинним законодавством України, зокрема санітарно-гігієнічним(и) висновком(ами) та копією(ями) чинного(их) документу(ів), що завірений(і) Постачальником належним чином, який(і) підтверджує(ють) якість товару. Постачальник забезпечує таке пакування товару, яке необхідне для запобігання пошкодженню або псуванню під час транспортування до кінцевого пункту призначення, зазначеного у договорі. Упаковка повинна містити маркування відповідно до стандартів виробника, яке надає змогу ідентифікувати товар, його походження, дату виробництва. Поставка, завантажувально-розвантажувальні роботи здійснюються за рахунок та силами Постачальника. Приймання-здача товару проводиться на складі харчоблоку КП «ДОКЛ ІМ.МЕЧНИКОВА» ДОР» згідно з товарно-супровідними документами: видатковою накладною, товарно-транспортною накладною. Перехід ризиків за товар здійснюється в момент передачі товару по видатковій накладній. Постачальник несе відповідальність за пошкодження товару внаслідок транспортування до моменту передачі товару Замовнику в місці постачання. Умови оплати товару: Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі видаткових накладних на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) календарних днів. У разі затримки надходжень коштів від Національної служби здоров’я України на розрахунковий рахунок Замовника, розрахунки за поставлений товар здійснюються протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання Замовником коштів на свій реєстраційний рахунок. Розрахунки за товар здійснюються в безготівковому порядку. Джерело фінансування – надходження від НСЗУ та власних коштів. Витрати коштів провадяться виключно в межах і за рахунок фактичних надходжень коштів на реєстраційний рахунок Замовника
1. Відхилити пропозицію Переможця відбору запиту пропозицій постачальників щодо Закупівлі відповідно до підпункту 1 пункту 64 Порядку №822. 2. Оприлюднити рішення про відхилення пропозиції Переможця відбору запиту пропозицій постачальників щодо Закупівлі в електронній системі закупівель протягом одного робочого дня з дня його прийняття.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
1. Відхилити пропозицію Переможця відбору запиту пропозицій постачальників щодо Закупівлі відповідно до підпункту 1 пункту 64 Порядку №822. 2. Оприлюднити рішення про відхилення пропозиції Переможця відбору запиту пропозицій постачальників щодо Закупівлі в електронній системі закупівель протягом одного робочого дня з дня його прийняття.
Код ЄДРПОУ | 40375543 |
---|---|
Поштова адреса | 51200, Україна, Дніпропетровська область, місто Новомосковськ(з), вул.Жлуктенка академіка, будинок 255 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Пасічниченко Сергій |
Телефон | 380677084493 |
Ел. пошта | laverna.smak@gmail.com |
Відповідно до пункту 61 Порядку №822 оцінка пропозицій постачальників проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі інформації, зазначеної замовником у запиті пропозицій. Постачальник, пропозиція якого за результатами оцінки електронною системою закупівель визначена економічно вигідною, визначається переможцем відбору. Відповідно до пункту 66 Порядку №822 замовник укладає договір з переможцем відбору не пізніше ніж через п’ять календарних днів з дня визначення електронною системою закупівель постачальника переможцем відбору. Умови договору не можуть відрізнятися від умов, визначених замовником у запиті пропозицій постачальників, зокрема у проекті договору, що є складовою частиною запиту пропозицій постачальників, та/або пропозиції переможця відбору, крім випадку зменшення ціни договору без зміни обсягу. Відповідно до підпункту 1 пункту 64 Порядку №822 замовник відхиляє пропозицію переможця відбору, якщо постачальник не підписав договір у строк, визначений абзацом першим пункту 66 Порядку №822. Відповідно до запиту пропозицій постачальників в електронному каталозі щодо Закупівлі пропозиція Постачальника за результатом оцінки електронною системою закупівель визначена економічно вигідною та його визначено переможцем відбору. На сьогодні (13.08.2024) Постачальник не підписав договір у строк визначений абзацом першим пункту 66 Порядку №822. Враховуючи викладене, пропозиція Переможця відбору підлягає відхиленню відповідно до підпункту 1 пункту 64 Порядку №822.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Відповідно до пункту 61 Порядку №822 оцінка пропозицій постачальників проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі інформації, зазначеної замовником у запиті пропозицій. Постачальник, пропозиція якого за результатами оцінки електронною системою закупівель визначена економічно вигідною, визначається переможцем відбору. Відповідно до пункту 66 Порядку №822 замовник укладає договір з переможцем відбору не пізніше ніж через п’ять календарних днів з дня визначення електронною системою закупівель постачальника переможцем відбору. Умови договору не можуть відрізнятися від умов, визначених замовником у запиті пропозицій постачальників, зокрема у проекті договору, що є складовою частиною запиту пропозицій постачальників, та/або пропозиції переможця відбору, крім випадку зменшення ціни договору без зміни обсягу. Відповідно до підпункту 1 пункту 64 Порядку №822 замовник відхиляє пропозицію переможця відбору, якщо постачальник не підписав договір у строк, визначений абзацом першим пункту 66 Порядку №822. Відповідно до запиту пропозицій постачальників в електронному каталозі щодо Закупівлі пропозиція Постачальника за результатом оцінки електронною системою закупівель визначена економічно вигідною та його визначено переможцем відбору. На сьогодні (13.08.2024) Постачальник не підписав договір у строк визначений абзацом першим пункту 66 Порядку №822. Враховуючи викладене, пропозиція Переможця відбору підлягає відхиленню відповідно до підпункту 1 пункту 64 Порядку №822.
Код ЄДРПОУ | 39625877 |
---|---|
Поштова адреса | , Україна, Кіровоградська область, Долинська, 28500, Кіровоградська обл., Долинський район, місто Долинська, вул. Центральна , буд. 144. |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Андріасян Михайло |
Телефон | 380678040987 |
Ел. пошта | Sparta_2015i@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 40333959 |
---|---|
Поштова адреса | 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вулиця Хотинська , будинок 6 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Олена Окопна |
Телефон | +380503403243 |
Ел. пошта | kraymk@i.ua |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 40986912 |
---|---|
Поштова адреса | 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Запорізьке шосе, будинок 56, квартира 112 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Руденко Сергий |
Телефон | 080993206613 |
Ел. пошта | dnepr.pearl@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2024-07-24-010371-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 861 330.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 29 липня, 09:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 19 серпня, 16:21 |
Кефір 2,5%, фасування 900г, плівка поліетиленова, ДСТУ 441715000 кілограм Адреса поставки: 49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, ПЛОЩА СОБОРНА, 14 Строк: до 27.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15550000-8, Молочні продукти різні Профіль: Сметана 21%, фасування 400г, плівка поліетиленова |
|
Масова частка жиру | 2.5, % |
---|---|
Упаковка | плівка поліетиленова |
Маса нетто | 900, г |
Відповідність ДСТУ 4417 | Так |
Сметана 21%, фасування 400г, плівка поліетиленова1800 кілограм Адреса поставки: 49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, ПЛОЩА СОБОРНА, 14 Строк: до 27.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15550000-8, Молочні продукти різні Профіль: Сметана 21%, фасування 400г, плівка поліетиленова |
|
Упаковка | плівка поліетиленова |
---|---|
Масова частка жиру | 21, % |
Маса нетто | 400, г |
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 01985423 |
Поштова адреса | 49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, ПЛОЩА СОБОРНА, 14 |
Ім'я |
Приходько Олена Геннадіївна |
Телефон | 380562339500 |
Ел. пошта | tender.dnepr.po@ukr.net |