На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
160 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Ідентифікаційний номер | UA-2024-07-26-003274-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 31 липня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 31 липня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 3 серпня, 12:00 |
Дата останніх змін | 26 серпня, 16:30 |
Очікувана вартість закупівлі | 160 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 5 серпня, 15:20 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 600.00 UAH з ПДВ |
---|
Послуга з технічного обслуговування та поточного ремонту із заміною матеріалів та запчастин БФП XEROX WorkCentre 3225, 3225 DNI12 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 16.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50310000-1, Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки |
Послуга з технічного обслуговування та поточного ремонту із заміною матеріалів та запчастин БФП XEROX WorkCentre 3335, 3345 DNI5 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 16.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50310000-1, Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки |
Послуга з технічного обслуговування та поточного ремонту із заміною матеріалів та запчастин БФП XEROXWorkCentre 3335, 3345 DNI9 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 16.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50310000-1, Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки |
Послуга з технічного обслуговування та поточного ремонту із заміною матеріалів та запчастин БФП PANTUM M7300 FDN7 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 16.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50310000-1, Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки |
Послуга з технічного обслуговування та поточного ремонту із заміною матеріалів та запчастин БФП PANTUM M65001 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 16.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50310000-1, Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки |
Послуга з технічного обслуговування та поточного ремонту із заміною матеріалів та запчастин CANONlbp 6000 i-sensys3 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 16.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50310000-1, Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки |
Послуга з технічного обслуговування та поточного ремонту із заміною матеріалів та запчастин CANONlbp 6030 i-sensys3 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 16.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50310000-1, Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки |
Послуга з технічного обслуговування та поточного ремонту із заміною матеріалів та запчастин БФП Canoni-SENSYSMF463DW2 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 16.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50310000-1, Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки |
Послуга з технічного обслуговування та поточного ремонту із заміною матеріалів та запчастин CANON i-sensys mf411dw2 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 16.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50310000-1, Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки |
Послуга з технічного обслуговування та поточного ремонту ДБЖ PowerWalker 650 VA6 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 16.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50310000-1, Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки |
Послуга з технічного обслуговування та поточного ремонту ДБЖ VINGA 800 VA10 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 16.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50310000-1, Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки |
Послуга з технічного обслуговування та поточного ремонту ДБЖ EATON10 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 16.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50310000-1, Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки |
Послуга з технічного обслуговування та поточного ремонту ДБЖ FRIMECOM2 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 16.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50310000-1, Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки |
підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 Особливостей;
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД ПРОТОКОЛ № 69 уповноваженої особи з організації та проведення процедур закупівель щодо прийняття рішення 12 серпня 2024 року м. Дніпро Порядок денний: 1. Про відхилення тендерної пропозиції учасника ПП "Новий Сервіс" ЄДРПОУ 33564552. 2. Про оприлюднення в електронній системі закупівель інформації про відхилення тендерної пропозиції. Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до рішення уповноваженої особи № 64 від 26.07. 2024 року оголошено проведення процедури відкритих торгів згідно з Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII (надалі - Закон) з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178 (надалі - Особливості), за предметом закупівлі ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки), унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-07-26-003274-a (надалі - Закупівля). Як передбачає абзац 2 підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей. Відповідно до пункту 46 Особливостей Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. За результатами розгляду тендерної пропозиції та кваліфікації учасника Закупівлі ПП "Новий Сервіс" ЄДРПОУ 33564552, замовник виявив, що учасник в порушення вимог частини 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, якими передбачено що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, встановлені в Додатку № 4 до ТД (для переможця), а саме: - відповідно до пункту 47 Особливостей переможець процедури закупівлі має надати витяг або довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення про те, що керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією. Документ повинен бути датованим не раніше дати оголошення цього тендеру (пункт 3 Підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі додатку 4 до тендерної документації). - Переможець процедури закупівлі має надати повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про те, що керівник учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію до кримінальної відповідальності не притягується, незнятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває. Документ повинен бути датованим не раніше дати оголошення цього тендеру (пункт 6 Підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі додатку 4 до тендерної документації). - Переможець процедури закупівлі надає повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про те, що керівник учасника процедури закупівлі / фізичну особу, яка є учасником до кримінальної відповідальності не притягується, незнятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває. Документ повинен бути датованим не раніше дати оголошення цього тендеру (пункт 12 Підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі додатку 4 до тендерної документації). Датою оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю є 07 серпня 2024 року, таким чином граничний термін надання замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, встановлених в Додатку № 4 до ТД (для переможця) становить 11 серпня 2024 року. Учасником оприлюднено в електронній системі закупівель, в передбачений строк 09.08.2024, на вимоги підпунктів 3, 6 і 12 пункту 47 Особливостей наступні документи: - Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» станом на 23.07.2024 року. - Інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення датовану 22.07.2024 року. Даний тендер оголошено 26 липня 2024 року, таким чином оприлюднені учасником документи не відповідають вимогам тендерної документації та датовані раніше дати оголошення цього тендеру. З огляду на це, замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, не надатв замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. Під час розгляду другого питання порядку денного: На виконання вимог пункту 46 Особливостей замовник в електронній системі закупівель оприлюднює інформацію про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення протягом одного дня з дати ухвалення рішення. ВИРІШИЛА: 1. Відхилити тендерну пропозицію учасника ПП "Новий Сервіс" ЄДРПОУ 33564552 на підставі абзацу 15 пункту 47 Особливостей. 2. Забезпечити оприлюднення в електронній системі закупівель інформації про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення відповідно до пункту 46 Особливостей. Уповноважена особа ________________ Ольга ШИРМАКОВА
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД ПРОТОКОЛ № 69 уповноваженої особи з організації та проведення процедур закупівель щодо прийняття рішення 12 серпня 2024 року м. Дніпро Порядок денний: 1. Про відхилення тендерної пропозиції учасника ПП "Новий Сервіс" ЄДРПОУ 33564552. 2. Про оприлюднення в електронній системі закупівель інформації про відхилення тендерної пропозиції. Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до рішення уповноваженої особи № 64 від 26.07. 2024 року оголошено проведення процедури відкритих торгів згідно з Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII (надалі - Закон) з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178 (надалі - Особливості), за предметом закупівлі ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки), унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-07-26-003274-a (надалі - Закупівля). Як передбачає абзац 2 підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей. Відповідно до пункту 46 Особливостей Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. За результатами розгляду тендерної пропозиції та кваліфікації учасника Закупівлі ПП "Новий Сервіс" ЄДРПОУ 33564552, замовник виявив, що учасник в порушення вимог частини 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, якими передбачено що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, встановлені в Додатку № 4 до ТД (для переможця), а саме: - відповідно до пункту 47 Особливостей переможець процедури закупівлі має надати витяг або довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення про те, що керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією. Документ повинен бути датованим не раніше дати оголошення цього тендеру (пункт 3 Підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі додатку 4 до тендерної документації). - Переможець процедури закупівлі має надати повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про те, що керівник учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію до кримінальної відповідальності не притягується, незнятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває. Документ повинен бути датованим не раніше дати оголошення цього тендеру (пункт 6 Підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі додатку 4 до тендерної документації). - Переможець процедури закупівлі надає повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про те, що керівник учасника процедури закупівлі / фізичну особу, яка є учасником до кримінальної відповідальності не притягується, незнятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває. Документ повинен бути датованим не раніше дати оголошення цього тендеру (пункт 12 Підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі додатку 4 до тендерної документації). Датою оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю є 07 серпня 2024 року, таким чином граничний термін надання замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, встановлених в Додатку № 4 до ТД (для переможця) становить 11 серпня 2024 року. Учасником оприлюднено в електронній системі закупівель, в передбачений строк 09.08.2024, на вимоги підпунктів 3, 6 і 12 пункту 47 Особливостей наступні документи: - Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» станом на 23.07.2024 року. - Інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення датовану 22.07.2024 року. Даний тендер оголошено 26 липня 2024 року, таким чином оприлюднені учасником документи не відповідають вимогам тендерної документації та датовані раніше дати оголошення цього тендеру. З огляду на це, замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, не надатв замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. Під час розгляду другого питання порядку денного: На виконання вимог пункту 46 Особливостей замовник в електронній системі закупівель оприлюднює інформацію про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення протягом одного дня з дати ухвалення рішення. ВИРІШИЛА: 1. Відхилити тендерну пропозицію учасника ПП "Новий Сервіс" ЄДРПОУ 33564552 на підставі абзацу 15 пункту 47 Особливостей. 2. Забезпечити оприлюднення в електронній системі закупівель інформації про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення відповідно до пункту 46 Особливостей. Уповноважена особа ________________ Ольга ШИРМАКОВА
Код ЄДРПОУ | 33564552 |
---|---|
Поштова адреса | 49080, Україна, Дніпропетровська область, Дніпропетровськ, Замполіта Беляева 4 /93 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Сергій Руденко |
Телефон | +380974503113 |
Ел. пошта | sergeynewservice@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 2649315878 |
---|---|
Поштова адреса | 49000, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, Ж/М ТОПОЛЯ-3, будинок 1, корпус 2, квартира 70 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Дмитрий Сухонос |
Телефон | +380676311217 |
Ел. пошта | dmsu140772@gmail.com |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 34824364 |
Поштова адреса | 49089, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вулиця Академіка Янгеля, будинок 4 |
Ім'я |
Ширмакова Ольга Віталіївна |
Телефон | 380504515557 |
Ел. пошта | sholgavit@gmail.com |