На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
310 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Відмінена закупівля
Скасовано
12 серпня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата скасування відміни: 12 серпня, 00:00
Опис
З метою уникнення ризиків щодо неможливості укладення договору в зв’язку з непогодженням наглядовою радою акціонерного товариства умов договору про закупівлю після визначення переможця процедури закупівлі, Замовником прийнято рішення щодо необхідності проведення попереднього узгодження умов проекту договору про аудиторські послуги з наглядовою радою підприємства та повторного здійснення закупівлі за аналогічним предметом закупівлі.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-07-29-006559-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 4 серпня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 4 серпня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 7 серпня, 14:26 |
Дата останніх змін | 12 серпня, 00:00 |
Очікувана вартість закупівлі | 310 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 550.00 UAH з ПДВ |
---|
Послуги з аудиту фінансової звітності АТ "Прозорро.Продажі" за 2024 рік1 послуга Адреса поставки: Україна Строк: до 15.02.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 79210000-9, Бухгалтерські та аудиторські послуги |
Замовник здійснює авансовий платіж у розмірі 40% від вартості послуг, протягом 5 банківських днів з дати підписання Договору.
Тип оплати: Аванс
Період: 5 банківських днів
Розмір оплати: 40.00%
Остаточний розрахунок у розмірі 60% від вартості послуг Замовник здійснює протягом 5 банківських днів з дати підписання Сторонами Акту наданих послуг.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 банківських днів
Розмір оплати: 60.00%
Назва організації | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ПРОЗОРРО.ПРОДАЖІ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 42068925 |
Поштова адреса | 01601, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 22 |
Ім'я |
Роман Сидорук |
Телефон | +380679669839 |
Ел. пошта | roman.sidoruk@prozorro.sale |