На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2024-07-31-008547-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 9 серпня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 9 серпня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 12 серпня, 14:00 |
Дата останніх змін | 8 жовтня, 17:30 |
Очікувана вартість закупівлі | 12 476 430.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Аукціон | 13 серпня, 16:20 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 124 764.30 UAH без ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 374 292.00 UAH |
Охорона об'єктів філій АТ "Укртрансгаз" (БМФ "Укргазпромбуд") (79710000-4)1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 30.11.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 79710000-4, Охоронні послуги |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Тендерна пропозиція учасника ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ЄВРОГАРД" (код ЄДРПОУ 43399373) відхиляється у зв’язку з тим, що Учасник не виконав вимоги: 1. підпункту 2.3.4. пункту 2.3. Розділу І Додатку ІІ до тендерної документації, оскільки не надав скановану/-і копію/-ї документів, що підтверджують проходження працівниками Учасника, що зазначені в довідці, наданої згідно вимог підпункту 2.3.1., професійної підготовки відповідно до вимог статті 14 Закону України «Про охоронну діяльність» від 22.03.2012 №4616-VI (із змінами), за професією, а саме: свідоцтва про присвоєння робітничої кваліфікації за професією «охоронник», не нижче 3 кваліфікаційного розряду. 2. підпункту 2.3.5. пункту 2.3. Додатку ІІ до тендерної документації, оскільки не надав скановану/-і копію/-ї повідомлень про прийняття на роботу працівника/-ів Учасника відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органом про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту», які зазначені в довідці, наданої згідно вимог підпункту 2.3.1. Замовником у відповідності до пункту 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 р. №1178 (із змінами) (далі – Особливості), в електронній системі закупівель у становлений Особливостями строк, було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією до 05 вересня 2024 15:29 годин, але Учасник не виправив виявлені невідповідності. Тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ЄВРОГАРД" (код ЄДРПОУ 43399373) відхиляється у відповідності до абзацу п’ятого підпункту 1 (не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей) пункту 44 Особливостей.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
Тендерна пропозиція учасника ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ЄВРОГАРД" (код ЄДРПОУ 43399373) відхиляється у зв’язку з тим, що Учасник не виконав вимоги: 1. підпункту 2.3.4. пункту 2.3. Розділу І Додатку ІІ до тендерної документації, оскільки не надав скановану/-і копію/-ї документів, що підтверджують проходження працівниками Учасника, що зазначені в довідці, наданої згідно вимог підпункту 2.3.1., професійної підготовки відповідно до вимог статті 14 Закону України «Про охоронну діяльність» від 22.03.2012 №4616-VI (із змінами), за професією, а саме: свідоцтва про присвоєння робітничої кваліфікації за професією «охоронник», не нижче 3 кваліфікаційного розряду. 2. підпункту 2.3.5. пункту 2.3. Додатку ІІ до тендерної документації, оскільки не надав скановану/-і копію/-ї повідомлень про прийняття на роботу працівника/-ів Учасника відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органом про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту», які зазначені в довідці, наданої згідно вимог підпункту 2.3.1. Замовником у відповідності до пункту 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 р. №1178 (із змінами) (далі – Особливості), в електронній системі закупівель у становлений Особливостями строк, було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією до 05 вересня 2024 15:29 годин, але Учасник не виправив виявлені невідповідності. Тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ЄВРОГАРД" (код ЄДРПОУ 43399373) відхиляється у відповідності до абзацу п’ятого підпункту 1 (не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей) пункту 44 Особливостей.
Код ЄДРПОУ | 43399373 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Елчин Насібов |
Телефон | +380442214107 |
Ел. пошта | euroguard@ukr.net |
Без субпідрядників
Час публікації: 2024-09-04 15:29:24
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-05 15:29:24
Опис
1) ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Учасник не виконав вимоги підпункту 2.3.4. пункту 2.3. Додатку ІІ до тендерної документації, а саме не надав скановану/-і копію/-ї документів, що підтверджують проходження працівниками Учасника, що зазначені в довідці, наданої згідно вимог підпункту 2.3.1., професійної підготовки відповідно до вимог статті 14 Закону України «Про охоронну діяльність» від 22.03.2012 №4616-VI (із змінами), за професією, а саме: свідоцтва про присвоєння робітничої кваліфікації за професією «охоронник», не нижче 3 кваліфікаційного розряду. ВИМОГА ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ПОСИЛАННЯ НА НЕЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Підпункт 2.3.4. пункту 2.3. Додатку ІІ до тендерної документації: «Сканована/-і копія/-ї документів, що підтверджують проходження працівниками Учасника, що зазначені в довідці, наданої згідно вимог підпункту 2.3.1., професійної підготовки відповідно до вимог статті 14 Закону України «Про охоронну діяльність» від 22.03.2012 № 4616-VI (із змінами), за професією, а саме: свідоцтва про присвоєння робітничої кваліфікації за професією «охоронник», не нижче 3 кваліфікаційного розряду.» ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Учаснику необхідно привести у відповідність інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід згідно підпункту 2.3. пункту 2 розділу I Додатку ІІ до тендерної документації та приміток до даного підпункту. 2) ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Учасник не виконав вимоги підпункту 2.3.5. пункту 2.3. Додатку ІІ до тендерної документації, а саме не надав скановану/-і копію/-ї повідомлень про прийняття на роботу працівника/-ів Учасника відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органом про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту», які зазначені в довідці, наданої згідно вимог підпункту 2.3.1. ВИМОГА ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ПОСИЛАННЯ НА НЕЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Підпункт 2.3.5. пункту 2.3. Додатку ІІ до тендерної документації: «Сканована/-і копія/-ї повідомлень про прийняття на роботу працівника/-ів Учасника відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органом про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту», які зазначені в довідці, наданої згідно вимог підпункту 2.3.1.» ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Учаснику необхідно привести у відповідність інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід згідно підпункту 2.3. пункту 2 розділу I Додатку ІІ до тендерної документації та приміток до даного підпункту.
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;. не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Тендерна пропозиція учасника ПП "ХАРКІВСЬКА МІСЬКА ОХОРОНА" (код ЄДРПОУ 39455269) відхиляється у зв’язку з тим, що Учасник не виконав такі вимоги, а саме: 1. підпункту 2.1.1. пункту 2.1. Додатку ІІ до тендерної документації, а саме надав Довідку про виконання аналогічного договору № 17т-16/01 від 09.08.2024, де зазначив один договір, за яким надавались послуги в одній області України, а не у різних областях України. Також на виконання підпункту 2.1.2. пункту 2.1. Додатку ІІ до тендерної документації було надано Договір про закупівлю послуг за бюджетні кошти № 24-0601/ХМО від «29» грудня 2023 р. (файл «2.1.2.Дог_24_0601_29.12.23_звіт_compressed».pdf), за яким надавались послуги в одній області України, а не у різних областях України. На виконання підпункту 2.1.3. пункту 2.1. Додатку ІІ до тендерної документації було надано Лист-відгук №5520 від 09.08.2024 (файл « 2.1.3. відгук ком майно (1).pdf) та на виконання підпункту 2.1.4. пункту 2.1. Додатку ІІ до тендерної документації були надані Акти надання послуг (файл «акти майно. pdf) для підтвердження виконання договору, за яким надавались послуги в одній області України, а не у різних областях України. 2. підпункту 2.3.1. пункту 2.3. Додатку ІІ до тендерної документації, а саме не надав скановану/-і копію/-ї довідки, за формою наведеною в тендерній документації, що містить інформацію про штатну чисельність працівників учасника, які можуть бути залучені для безпосереднього здійсненням охорони об’єктів зазначених у Додатку І «ТЕХНІЧНИХ ВИМОГ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» до тендерної документації та перебувають у штаті учасника за основним місцем роботи, а саме: не менше 75 охоронників, що мають кваліфікацію не нижче 3-го розряду. 3. підпункту 2.3.5. пункту 2.3. Додатку ІІ до тендерної документації, а саме не надав скановану/-і копію/-ї повідомлень про прийняття на роботу працівника/-ів Учасника відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органом про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту», які зазначені в довідці, наданої згідно вимог підпункту 2.3.1. 4. підпункту 3.1. пункту 3. Додатку ІІ до тендерної документації, а саме надав Опитувальник Контрагента – юридичної особи (далі - Опитувальник), в пункті 10.1 якого не зазначено інформацію щодо працевлаштування осіб, зазначених у пунктах 6-7, на посаді керівника юридичної особи, що є спорідненою чи афілійованою особою Товариства (далі також – АТ «Укртрансгаз»), та/або мають істотну участь у спорідненій чи афілійованій особі Товариства. 5. пункту 12 Зведеної інформації про закупівлю, а саме надав Банківську гарантію №SME/G/49259 від «12» серпня 2024 року (файл «Гарантія ПП ХМО UA-2024-07-31-008547-a».pdf) у вигляді електронного документа без накладення кваліфікованого електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (за наявності) банка-гаранта. Замовником у відповідності до пункту 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 р. №1178 (із змінами) (далі – Особливості), в електронній системі закупівель у становлений Особливостями строк, було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією до 25 вересня 2024 16:39 годин, але Учасник не виправив виявлені невідповідності. Тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі ПП "ХАРКІВСЬКА МІСЬКА ОХОРОНА" (код ЄДРПОУ 39455269) відхиляється у відповідності до абзацу п’ятого підпункту 1 (не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей) та у відповідності до абзацу п’ятого підпункту 2 (не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону) пункту 44 Особливостей.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
Тендерна пропозиція учасника ПП "ХАРКІВСЬКА МІСЬКА ОХОРОНА" (код ЄДРПОУ 39455269) відхиляється у зв’язку з тим, що Учасник не виконав такі вимоги, а саме: 1. підпункту 2.1.1. пункту 2.1. Додатку ІІ до тендерної документації, а саме надав Довідку про виконання аналогічного договору № 17т-16/01 від 09.08.2024, де зазначив один договір, за яким надавались послуги в одній області України, а не у різних областях України. Також на виконання підпункту 2.1.2. пункту 2.1. Додатку ІІ до тендерної документації було надано Договір про закупівлю послуг за бюджетні кошти № 24-0601/ХМО від «29» грудня 2023 р. (файл «2.1.2.Дог_24_0601_29.12.23_звіт_compressed».pdf), за яким надавались послуги в одній області України, а не у різних областях України. На виконання підпункту 2.1.3. пункту 2.1. Додатку ІІ до тендерної документації було надано Лист-відгук №5520 від 09.08.2024 (файл « 2.1.3. відгук ком майно (1).pdf) та на виконання підпункту 2.1.4. пункту 2.1. Додатку ІІ до тендерної документації були надані Акти надання послуг (файл «акти майно. pdf) для підтвердження виконання договору, за яким надавались послуги в одній області України, а не у різних областях України. 2. підпункту 2.3.1. пункту 2.3. Додатку ІІ до тендерної документації, а саме не надав скановану/-і копію/-ї довідки, за формою наведеною в тендерній документації, що містить інформацію про штатну чисельність працівників учасника, які можуть бути залучені для безпосереднього здійсненням охорони об’єктів зазначених у Додатку І «ТЕХНІЧНИХ ВИМОГ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» до тендерної документації та перебувають у штаті учасника за основним місцем роботи, а саме: не менше 75 охоронників, що мають кваліфікацію не нижче 3-го розряду. 3. підпункту 2.3.5. пункту 2.3. Додатку ІІ до тендерної документації, а саме не надав скановану/-і копію/-ї повідомлень про прийняття на роботу працівника/-ів Учасника відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органом про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту», які зазначені в довідці, наданої згідно вимог підпункту 2.3.1. 4. підпункту 3.1. пункту 3. Додатку ІІ до тендерної документації, а саме надав Опитувальник Контрагента – юридичної особи (далі - Опитувальник), в пункті 10.1 якого не зазначено інформацію щодо працевлаштування осіб, зазначених у пунктах 6-7, на посаді керівника юридичної особи, що є спорідненою чи афілійованою особою Товариства (далі також – АТ «Укртрансгаз»), та/або мають істотну участь у спорідненій чи афілійованій особі Товариства. 5. пункту 12 Зведеної інформації про закупівлю, а саме надав Банківську гарантію №SME/G/49259 від «12» серпня 2024 року (файл «Гарантія ПП ХМО UA-2024-07-31-008547-a».pdf) у вигляді електронного документа без накладення кваліфікованого електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (за наявності) банка-гаранта. Замовником у відповідності до пункту 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 р. №1178 (із змінами) (далі – Особливості), в електронній системі закупівель у становлений Особливостями строк, було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією до 25 вересня 2024 16:39 годин, але Учасник не виправив виявлені невідповідності. Тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі ПП "ХАРКІВСЬКА МІСЬКА ОХОРОНА" (код ЄДРПОУ 39455269) відхиляється у відповідності до абзацу п’ятого підпункту 1 (не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей) та у відповідності до абзацу п’ятого підпункту 2 (не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону) пункту 44 Особливостей.
Код ЄДРПОУ | 39455269 |
---|---|
Поштова адреса | 61068, Україна, Харківська область, Харків, Сабурівська набережна, будинок 5, кімната 11 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Лисяк Олег Леонідович |
Телефон | +380503245898 |
Ел. пошта | khmo.kharkov@gmail.com |
не залучається
Час публікації: 2024-09-24 16:39:40
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-25 16:39:40
Опис
1. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Учасник не виконав вимоги підпункту 2.1.1. пункту 2.1. Додатку ІІ до тендерної документації, а саме надав Довідку про виконання аналогічного договору № 17т-16/01 від 09.08.2024, де зазначив один договір, за яким надавались послуги в одній області України, а не у різних областях України. Також на виконання підпункту 2.1.2. пункту 2.1. Додатку ІІ до тендерної документації було надано Договір про закупівлю послуг за бюджетні кошти № 24-0601/ХМО від «29» грудня 2023 р. (файл «2.1.2.Дог_24_0601_29.12.23_звіт_compressed».pdf), за яким надавались послуги в одній області України, а не у різних областях України. На виконання підпункту 2.1.3. пункту 2.1. Додатку ІІ до тендерної документації було надано Лист-відгук №5520 від 09.08.2024 (файл « 2.1.3. відгук ком майно (1).pdf) та на виконання підпункту 2.1.4. пункту 2.1. Додатку ІІ до тендерної документації були надані Акти надання послуг (файл «акти майно. pdf) для підтвердження виконання договору, за яким надавались послуги в одній області України, а не у різних областях України. ВИМОГА ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ПОСИЛАННЯ НА НЕЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Підпункт 2.1. пункту 2. Додатку ІІ до тендерної документації: «2.1. Інформація про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): 2.1.1. Сканована копія довідки учасника за підписом керівника чи уповноваженої особи учасника про виконання аналогічного/-их* за предметом закупівлі договору/-ів** (в кількості не менше 15 цілодобових постів) у різних областях України по одному або кільком договорам, послуги за яким/-и надано у повному обсязі станом на кінцевий строк подання тендерних пропозицій, за формою згідно даного підпункту. 2.1.2. Сканована/-і копія/-ї аналогічного/-их* договору/-ів**, що наведений/-і учасником в довідці (наданої згідно вимог підпункту 2.1.1.) про виконання аналогічного/-их* за предметом закупівлі договору/-ів**. 2.1.3. Сканована/-і копія/-ї відгука/-ів*** від підприємства/-в (замовника/-ів), для якого/-их виконувався/-лись аналогічний/- ні* за предметом закупівлі договір/-ори**, наведений/-і учасником в довідці (згідно підпункту 2.1.1. та наданий на вимогу підпункту 2.1.2), який/-і підтверджує/-ють виконання договору. В документах, які зазначені в даному пункті, серед іншого, повинна міститись інформація про номер/-и та дату/-и укладання договору/-ів, сканована/-ні копія/-ї якого/-их надана/-ні сканована/-ні копія/-ї якого/-их надана/-ні на виконання вимог підпункту 2.1.1. 2.1.4. Сканована/-і копія/-ї акта/-ів*** виконаних робіт/наданих послуг за договором/-ами, що наведений/-і учасником в довідці (згідно підпункту 2.1.1. та наданий на вимогу підпункту 2.1.2) про виконання аналогічного\-их* за предметом закупівлі договору/-ів**, які підтверджують виконання аналогічого/-их* за предметом закупівлі договору/-ів** в повному обсязі. * під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти договір щодо надання послуг з охорони об’єктів/ та/ або з охорони майна. Примітка: Належним виконанням вимогу пункту 2.1. щодо кількісті 15-ти цілодобових постів, може бути зазначено в одному або декількох договорах, у разі підтвердження такої кількості постів у різних договорах, строк надання послуг за такими договорами має підтверджувати одночасне надання послуг щонайменше силами 15-ти цілодобовими постами. ** такий договір повинен містити усі додатки, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки). При цьому такий договір може надаватися без зазначення: - вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені учасником як комерційна таємниця, така інформація може бути належним чином заретушована; - персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані. *** у разі зазначення у довідці згідно підпункту 2.1.1. даного додатку більш ніж одного підприємства (замовника) належним виконанням підпунктів 2.1.3. та 2.1.4. є надання відгука/-ів та акта/-ів від усіх підприємств (замовників), сканованої/-них копії/-ій договору/-ів, яких надані на виконання вимог підпункту 2.1.2.» ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Учаснику необхідно привести у відповідність інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) згідно підпункту 2.1. пункту 2. розділу I Додатку ІІ до тендерної документації та приміток до даного підпункту. 2. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Учасник не виконав вимоги підпункту 2.3.1. пункту 2.3. Додатку ІІ до тендерної документації, а саме не надав скановану/-і копію/-ї довідки, за формою наведеною в тендерній документації, що містить інформацію про штатну чисельність працівників учасника, які можуть бути залучені для безпосереднього здійсненням охорони об’єктів зазначених у Додатку І «ТЕХНІЧНИХ ВИМОГ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» до тендерної документації та перебувають у штаті учасника за основним місцем роботи, а саме: не менше 75 охоронників, що мають кваліфікацію не нижче 3-го розряду. ВИМОГА ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ПОСИЛАННЯ НА НЕЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Підпункт 2.3. пункту 2. Додатку ІІ до тендерної документації: «2.3. Інформація про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: 2.3.1. Сканована/-і копія/-ї довідки, за формою згідно даного підпункту, що містить інформацію про штатну чисельність працівників учасника, які можуть бути залучені для безпосереднього здійсненням охорони об’єктів зазначених у Додатку І «ТЕХНІЧНИХ ВИМОГ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» до тендерної документації та перебувають у штаті учасника за основним місцем роботи, а саме: не менше 75 охоронників, що мають кваліфікацію не нижче 3-го розряду. 2.3.4. Сканована/-і копія/-ї документів, що підтверджують проходження працівниками Учасника, що зазначені в довідці, наданої згідно вимог підпункту 2.3.1., професійної підготовки відповідно до вимог статті 14 Закону України «Про охоронну діяльність» від 22.03.2012 № 4616-VI (із змінами), за професією, а саме: свідоцтва про присвоєння робітничої кваліфікації за професією «охоронник», не нижче 3 кваліфікаційного розряду. 2.3.5. Сканована/-і копія/-ї повідомлень про прийняття на роботу працівника/-ів Учасника відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органом про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту», які зазначені в довідці, наданої згідно вимог підпункту 2.3.1.» ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Учаснику необхідно привести у відповідність інформацію про наявність в нього працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід згідно підпункту 2.3. пункту 2. розділу I Додатку ІІ до тендерної документації та приміток до даного підпункту. 3. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Учасник не виконав вимоги підпункту 2.3.5. пункту 2.3. Додатку ІІ до тендерної документації, а саме не надав скановану/-і копію/-ї повідомлень про прийняття на роботу працівника/-ів Учасника відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органом про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту», які зазначені в довідці, наданої згідно вимог підпункту 2.3.1. ВИМОГА ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ПОСИЛАННЯ НА НЕЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Підпункт 2.3.5. пункту 2.3. Додатку ІІ до тендерної документації: «Сканована/-і копія/-ї повідомлень про прийняття на роботу працівника/-ів Учасника відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органом про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту», які зазначені в довідці, наданої згідно вимог підпункту 2.3.1.» ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Учаснику необхідно привести у відповідність інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід згідно підпункту 2.3. пункту 2 розділу I Додатку ІІ до тендерної документації та приміток до даного підпункту. 4. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Учасник не виконав вимоги підпункту 3.1. пункту 3. Додатку ІІ до тендерної документації, а саме надав Опитувальник Контрагента – юридичної особи (далі - Опитувальник), в пункті 10.1 якого не зазначено інформацію щодо працевлаштування осіб, зазначених у пунктах 6-7, на посаді керівника юридичної особи, що є спорідненою чи афілійованою особою Товариства (далі також – АТ «Укртрансгаз»), та/або мають істотну участь у спорідненій чи афілійованій особі Товариства. ВИМОГА ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ПОСИЛАННЯ НА НЕЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Підпункт 3.1. пункту 3. Додатку ІІ до тендерної документації: «3. Інша інформація, яка вимагається замовником у відповідності до ч. 3 ст. 22 Закону: 3.1. Опитувальник контрагента: - учасник - юридична особа подає таку інформацію за формою, яку наведено у Додатку V-а до тендерної документації (схематичне зображення структури власності Контрагента надається у випадках, що визначені в п. 8.3 даного Додатку V-а до тендерної документації); - учасник торгів - фізична особа подає таку інформацію за формою, яку наведено у Додатку V-б до тендерної документації. Для уникнення непорозумінь, просимо Вас давати повні відповіді на поставлені питання, уникати прочерків, пропусків питань чи відповідей типу "інформація/дані/відомості/ відсутні (невідомі)", в питаннях, які передбачають варіанти відповідей необхідно поставити відмітку в пустому полі проти відповіді, яка найбільш повно відображає фактичний стан речей. Водночас, ненадання в Опитувальнику контрагента інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних, згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, наданої у складі тендерної пропозиції такого учасника не буде підставою для відхилення пропозиції учасника. При цьому, у разі надання в Опитувальнику контрагента некоректної інформації, що міститься у пунктах 1, 2, 3, 6, 7, 8.1, 8.2, 11 Опитувальника Контрагента − юридичної особи та у пунктах 1, 2, 3, 5 Опитувальника Контрагента − фізичної особи, Замовником буде врахована інформація, що оприлюднена у формі відкритих даних, згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, наданої у складі тендерної пропозиції такого учасника, не буде підставою для відхилення пропозиції учасника.» ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Надати належним чином заповнений Опитувальник Контрагента – юридичної особи згідно з Додатком V-а до тендерної документації, відповідно до вимог підпункту 3.1 пункту 3 Розділу І Додатку ІІ до тендерної документації. 5. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Учасник не виконав пункт 12 Зведеної інформації про закупівлю, а саме надав Банківську гарантію №SME/G/49259 від «12» серпня 2024 року (файл «Гарантія ПП ХМО UA-2024-07-31-008547-a».pdf) у вигляді електронного документа без накладення кваліфікованого електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (за наявності) банка-гаранта. ВИМОГА ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ПОСИЛАННЯ НА НЕЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Пункт 12 Зведеної інформації про закупівлю: «12. Банківська гарантія (оригінал електронної банківської гарантії, що оформлена в електронному вигляді з дотриманням вимог законодавства про електронний документообіг та електронний підпис). Тендерне забезпечення повинно відповідати вимогам, що викладені в Додатку VI до тендерної документації, зі строком дії не менше 120 днів з кінцевої дати подання тендерних пропозицій.» Пункт 2. Додатку VІ до тендерної документації: «2. Форма надання банківської гарантії: банками – резидентами України: у вигляді електронного документа з накладенням кваліфікованого електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (за наявності) банка-гаранта, що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) банка-гаранта та його печатки відповідно з урахуванням вимог законів України “Про електронні документи та електронний документообіг” та “Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги”. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії повинно бути посилання на засіб електронного підпису та печатки (за наявності), який використовується для створення та/або перевірки електронного підпису та печатки. При цьому зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав електронний підпис; іноземними банками: у електронній формі автентичним свіфт-повідомленням на свіфт-адресу банка бенефіціара (Замовника) __(реквізити банку)__, у такому випадку до складу тендерної пропозиції/пропозиції додається сканкопія такого свіфт-повідомлення з текстом банківської гарантії.» ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Учаснику необхідно привести у відповідність тендерне забезпечення згідно пункту 12 Зведеної інформації про закупівлю.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 40684354 |
---|---|
Поштова адреса | 61068, Україна, Харківська область, Харків, пр. Московський, б. 179-б, офіс 701 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Пятаков Сергій Володимирович |
Телефон | +380972380080 |
Ел. пошта | mariya210660@gmail.com |
-
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 35439877 |
---|---|
Поштова адреса | 36002, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Довженка, 2Ж, каб. 201 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Сергій Жмуренко |
Телефон | +380668777796 |
Ел. пошта | tov.antares3000@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 37153018 |
---|---|
Поштова адреса | 02093, Україна, Київська область, Киев, Поліська 22, к.126 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Анна Кузічкіна |
Телефон | +380445319363 |
Ел. пошта | szsheriff@ukr.net |
Оплата за надані послуги проводиться Замовником щомісячно протягом 120-ти (ста двадцяти) днів з дати підписання Сторонами відповідного акта про надання послуг за звітний місяць окремо по кожному об’єкту Замовника та наявності інформації про реєстрацію податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних згідно з пунктом 4.5. Договору.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 120 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Акціонерне товариство "Укртрансгаз" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 30019801 |
Поштова адреса | Україна, Київська область, Київ |
Ім'я |
Глущенко Дар'я Володимирівна |
Телефон | 380444612285 |
Ел. пошта | hlushchenko-dv@utg.ua |