На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 035 410.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Скасування неуспішне
22 вересня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Опис
Під час проведення процедури щодо Закупівлі надійшла доповідна записка від ініціатора закупівлі, щодо виявлення допущеної помилки у Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі».
Ідентифікаційний номер | UA-2024-08-01-006993-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 6 серпня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 6 серпня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 9 серпня, 00:00 |
Дата останніх змін | 22 жовтня, 16:22 |
Очікувана вартість закупівлі | 1 035 410.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 9 серпня, 11:39 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 5 177.05 UAH з ПДВ |
---|
Стіл офісний (1200х600х750)68 штука Адреса поставки: Україна Строк: до 01.10.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Стіл офісний прямий (1700х700х750)35 штука Адреса поставки: Україна Строк: до 01.10.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Органайзер офісний (370х370х650)31 штука Адреса поставки: Україна Строк: до 01.10.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Шафа офісна книжкова 370х370х185049 штука Адреса поставки: Україна Строк: до 01.10.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Шафа офісна для одягу (370х370х1850)58 штука Адреса поставки: Україна Строк: до 01.10.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Дитячий столик із двома стільцями3 штука Адреса поставки: Україна Строк: до 01.10.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Крісло диван 90х90х75см3 штука Адреса поставки: Україна Строк: до 01.10.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Крісло мішок9 штука Адреса поставки: Україна Строк: до 01.10.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Крісло офісне31 штука Адреса поставки: Україна Строк: до 01.10.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Стілець офісний191 штука Адреса поставки: Україна Строк: до 01.10.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Ліжко односпальне3 штука Адреса поставки: Україна Строк: до 01.10.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Стіл офісний прямий приставний (1200х600х750)23 штука Адреса поставки: Україна Строк: до 01.10.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Стіл кутовий 1200х1500х7501 штука Адреса поставки: Україна Строк: до 01.10.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 35659221 |
---|---|
Поштова адреса | 48261, Україна, Тернопільська область, Чортківський р-н, місто Копичинці, вул. Мазепи, будинок 40А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Олександр Сідельник |
Телефон | +380990913303 |
Ел. пошта | info@mebel-ts.com.ua |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 45485233 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, Україна, 04060, місто Київ, вул.Берлінського Максима, будинок 9 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Олексій ХАРАНОВСЬКИЙ |
Телефон | 380956041308 |
Ел. пошта | tovjolix@gmail.com |
не залучено
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Головне управління Національної поліції в Чернівецькій області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40109079 |
Поштова адреса | Україна |
Ім'я |
Ганна Федоряк |
Телефон | +380372591677 |
Ел. пошта | annafedoryac@gmail.com |