На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
283 619.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Відмінена закупівля
Скасовано
23 серпня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Дата скасування відміни: 23 серпня, 00:00
Опис
Невірно зазначено обсяг закупівлі. Тобто у замовника немає потреби закупівлі Послуг загальним обсягом -273,33 тонн. Але існує потреба в закупівлі послуг з потребою у навантаженні та вивезення листя, гілля, будівельного сміття та великогабаритного сміття в обсязі 278,33 тонни. Оголошений обсяг закупівлі не відповідає потребам закладів управління освіти Херсонської міської ради.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-08-02-006839-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 7 серпня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 7 серпня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 10 серпня, 10:00 |
Дата останніх змін | 23 серпня, 00:00 |
Очікувана вартість закупівлі | 283 619.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 418.10 UAH з ПДВ |
---|
послуги з навантаження та вивезення листя, гілля185.4 тонна Адреса поставки: 73000, Україна, Херсонська область, м. Херсон, заклади управління освіти Херсонської міської ради Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90510000-5, Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям |
послуги з навантаження та вивезення будівельного сміття84.93 тонна Адреса поставки: 73000, Україна, Херсонська область, м. Херсон, заклади управління освіти Херсонської міської ради Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90510000-5, Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям |
послуги з навантаження та вивезення великогабаритного сміття3 тонна Адреса поставки: 73000, Україна, Херсонська область, м. Херсон, заклади управління освіти Херсонської міської ради Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90510000-5, Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Управління освіти Херсонської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02146713 |
Поштова адреса | 73000, Україна, Херсонська область, м. Херсон, вул. Воронцовська, 15-А |
Ім'я |
Ольга Бричка |
Телефон | +380552456061 |
Ел. пошта | osoba_10@ukr.net |