На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
3 209 677.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-08-02-007777-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 8 серпня, 13:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 13 серпня, 00:00 |
Дата останніх змін | 19 вересня, 14:41 |
Очікувана вартість закупівлі | 3 209 677.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Оскарження тендерної документації: | НІ |
Оскарження кваліфікації: | НІ |
Оскарження скасування: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 16 048.39 UAH без ПДВ |
---|
Капітальний ремонт крана козлового в/п=5т1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 28.02.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50530000-9, Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 3149613263 |
---|---|
Поштова адреса | 04108, Україна, Київська область, Київ, Україна, 03142, місто Київ, б.Вернадського Академіка, будинок 87, квартира 116 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт великого підприємництва |
Ім'я | Тетяна Краснікова |
Телефон | 380665022324 |
Ел. пошта | krasnikova1986@gmail.com |
Субпідрядники для виконання робіт згідно технічного завдання не залучаються
Час публікації: 2024-09-16 16:33:09
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-17 16:33:09
Опис
Шановний учаснику, ФОП Краснікова Тетяна Вікторівна За результатами конкурсу № UA-2024-08-02-007777-a Ваша пропозиція є найбільш економічно вигідною. Під час розгляду пропозиції, виявлено невідповідності в вимогах конкурсної документації та документах поданих Учасником. Враховуючи зазначене та на виконання п.1 Розділу 5 Конкурсної документації, слід направити Учаснику вимогу на усунення невідповідностей протягом 24 годин. Наведені нижче документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям закупівлі № UA-2024-08-02-007777-a відсутні у складі поданих учасником документів: «Капітальний ремонт крана козлового в/п=5т» 1. Невідповідність Відсутнє документальне підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) Посилання на вимогу в КД щодо якої виявлено невідповідність Згідно Додатку 1 пункт 2: «Додатково надаються лист-відгук від 1-го контрагента, із зазначених у довідці вище, щодо позитивного досвіду виконання аналогічних Договорів та копії видаткових накладних (акти виконаних робіт) або інших документів, що підтверджують виконання зазначених у довідці аналогічних договорів.» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей На виконання кваліфікаційного критерію учасником були надані акти виконаних робіт, які не відповідають поняттю аналогічний договір (*Аналогічним вважається договір з надання/виконання послуг/робіт по ремонту/капітальному ремонту козлових кранів та/або кранів вантажопід’ємностю не менше 5 т.) На виконання вимоги учасник повинен додатково надати підтвердження виконання договору від ТОВ «Алюміній сервіс індустрія», який відповідає поняттю аналогічний договір, а саме: - лист-відгук від 1-го контрагента, із зазначених у довідці вище, щодо позитивного досвіду виконання аналогічних Договорів - та копії видаткових накладних (акти виконаних робіт) або інших документів 2. Невідповідність Відсутнє документальне підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації Посилання на вимогу в КД щодо якої виявлено невідповідність Згідно Додатку 1, пункт 3: «Довідка згідно з формою 2 з інформацією про наявність фахівців, відповідної кваліфікації, а саме: - інженер-механік – не менше 1 особи; - інженер-електронік – не менше 1 особи; - електромонтер – не менше 1 особи; - зварювальник – не менше 1 особи.» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей На виконання кваліфікаційного критерію учасник надав довідку про наявних працівників, але в ній відсутні такі спеціалісти: - інженер-механік – не менше 1 особи; - інженер-електронік – не менше 1 особи; - електромонтер – не менше 1 особи; На виконання вимоги учасник повинен надати оновлену довідку з наявністю відповідних працівників 3. Невідповідність Відсутнє документальне підтвердження наявності трудових відносин Посилання на вимогу в КД щодо якої виявлено невідповідність Згідно Додатку 1, пункт 4: «Скановані копії документів, що підтверджують трудові відносини між Учасником та працівниками, зазначеними у довідці, а саме: або копія звіту до органу Державної податкової служби за останній звітний період за розділом «Наймані працівники», або копії витягів із трудових книг (перша сторінка і сторінка з крайнім записом), або наказів про прийняття на роботу, або трудові договори (у разі наявності), або штатний розпис (допускається подання інформації без зазначення посадових окладів працівників), або інший документ, який підтверджує трудові відносини.» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей На виконання вимоги учасник повинен надати підтвердження трудових відносин по всім працівникам, які будуть вказані в оновленій довідці згідно форми 2. Це можуть бути наступні документи: - або копія звіту до органу Державної податкової служби за останній звітний період за розділом «Наймані працівники», - або копії витягів із трудових книг (перша сторінка і сторінка з крайнім записом), - - або наказів про прийняття на роботу, - - або трудові договори (у разі наявності), - - або штатний розпис (допускається подання інформації без зазначення посадових окладів працівників), - - або інший документ, який підтверджує трудові відносини 4. Невідповідність Відсутнє документальне підтвердження наявності кваліфікації у працівників Посилання на вимогу в КД щодо якої виявлено невідповідність Згідно Додатку 1, пункт 5: «Скановані копії посвідчень працівників, вказаних у довідці згідно форми 2, що пройшли навчання, в ліцензованих навчальних закладах, та мають відповідну кваліфікацію.» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей На виконання вимоги учасник повинен надати скановані копії посвідчень працівників, вказаних у оновленій довідці згідно форми 2, що пройшли навчання, в ліцензованих навчальних закладах, та мають відповідну кваліфікацію. 5. Невідповідність Відсутнє документальне підтвердження посвідчення зварювальника з відповідним допуском Посилання на вимогу в КД щодо якої виявлено невідповідність Згідно Додатку 1, пункт 5: «Сканована копія посвідчення зварювальника з допуском до виконання зварювальних робіт на вантажопідіймальних кранах.» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей На виконання кваліфікаційного критерію учасник надав довідку в довільній формі, що не відповідає вимозі. На виконання вимоги учасник повинен надати скановану копію посвідчення зварювальника з допуском до виконання зварювальних робіт на вантажопідіймальних кранах 6. Невідповідність Відсутнє документальне підтвердження наявності у працівників посвідчень про проходження відповідних правил безпеки Посилання на вимогу в КД щодо якої виявлено невідповідність Згідно Додатку 1, пункт 6: «Скановані копії посвідчень працівників, згідно форми 2, про проходження Правил охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання НПАОП 0.00-1.80-18 та Правил електробезпеки.» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей На виконання вимоги учасник повинен надати, згідно оновленої довідки (відповідно до форми 2), скановані копії посвідчень працівників на наступні правила безпеки: - Правил охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання НПАОП 0.00-1.80-18 Правил електробезпеки 7. Невідповідність Відсутнє документальне підтвердження наявності конкурсно-цінової пропозиції Посилання на вимогу в КД щодо якої виявлено невідповідність Згідно Додатку 1, пункту 12: «Конкурсно-цінова пропозиція згідно з Додатком 5, приведена у відповідність до результатів аукціону.» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей На виконання вимоги учасник повинен надати конкурсно-цінову пропозицію згідно з Додатком 5, приведена у відповідність до результатів аукціону Нагадуємо, що Вам необхідно усунути усі встановленні невідповідності шляхом завантаження виправлених додатків/довідок у електронну систему закупівель Prozorro протягом 24 годин після надходження вимоги. Додатково повідомляємо, що у разі якщо конкурсною документацією вимагається надання документів, що непередбачені законодавством або діяльністю Учасника, Вам необхідно надати довідку у довільній формі із зазначенням відповідного факту та з посиланням на законодавчі підстави, які передбачають відсутність відповідних документів. У разі, якщо встановленні невідповідності не будуть виправленні протягом зазначеного строку, пропозицію Вашої компанії буде відхилено згідно п.3 Розділ5 конкурсної документації. Відповідальний за надання роз’яснень щодо конкурсної документації: Марина Володимирівна, відповідальна особа за організацію та проведення конкурсів т. +380952500291; tender133.1@ukroboronprom.com
Розрахунок за послуги, що надаються, проводиться ЗАМОВНИКОМ шляхом 50% попередньої оплати загальної вартості послуг, протягом 10 банківських днів з моменту отримання ЗАМОВНИКОМ від ВИКОНАВЦЯ рахунку - фактури.
Тип оплати: Аванс
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 50.00%
Остаточний розрахунок загальної вартості послуг проводиться ЗАМОВНИКОМ на підставі Акту наданих послуг, протягом 10 банківських днів від дати підписання Акту наданих послуг обома Сторонами.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 50.00%
Назва організації | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 08305644 |
Поштова адреса | Україна |
Ім'я |
Марина Володимирівна |
Телефон | 380952500291 |
Ел. пошта | tender133.1@ukroboronprom.com |