На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська, учасник надає переклад цього документа на українську мову. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%).
Ідентифікаційний номер | UA-2024-08-02-010161-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 8 серпня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 8 серпня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 11 серпня, 20:00 |
Дата останніх змін | 13 вересня, 12:52 |
Очікувана вартість закупівлі | 286 416.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 12 серпня, 11:29 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 432.08 UAH з ПДВ |
---|
Послуги з охорони майна7344 людино-година Адреса поставки: Україна, Черкаська область, Умань, вул. Індустріальна, 38Б, Логістичний центр Строк: до 30.06.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 79713000-5, Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони |
Не надав документи по ст.17. Не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону. є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176);. не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей;
Уповноваженою особою 06.09.2024 було опубліковано повідомлення про намір укласти договір з переможцем ТОВ «ОХОРОННА КОМПАНІЯ «ВАША ВАРТА» (Україна, 04201, місто Київ, ВУЛИЦЯ КУЛЬЖЕНКІВ СІМ’Ї, будинок 35. ЄДРПОУ 41558082) на закупівлю: «Послуги з охорони майна АТ «Укрпошта»», код ДК 021:2015 - 79710000-4: Охоронні послуги, id: UA-2024-08-02-010161-a, чия пропозиція була визнана найбільш економічно вигідною за результатами аукціону. За результатами розгляду пропозиції ТОВ «ОХОРОННА КОМПАНІЯ «ВАША ВАРТА» (Україна, 04201, місто Київ, ВУЛИЦЯ КУЛЬЖЕНКІВ СІМ’Ї, будинок 35. ЄДРПОУ 41558082), було встановлено наступне. Відповідно до розділу І Перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі Додатку 3 до Тендерної документації, переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей (Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів), шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель. Документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей: Документ, що підтверджує відсутність підстав, визначених підпунктами 5 або 6 та 12 пункту 47 Особливостей - витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі чи фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі. Однак, станом на 11.09.2024 в електронній системі відсутні наступні документи: - Документ, що підтверджує відсутність підстав, визначених підпунктами 6 та 12 пункту 47 Особливостей - витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі. Відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей На підставі викладеного, керуючись підпунктом 3 п. 44 Особливостей та пунктом 6 розділу V тендерної документації, вирішено відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ОХОРОННА КОМПАНІЯ «ВАША ВАРТА» (Україна, 04201, місто Київ, ВУЛИЦЯ КУЛЬЖЕНКІВ СІМ’Ї, будинок 35. ЄДРПОУ 41558082).
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Уповноваженою особою 06.09.2024 було опубліковано повідомлення про намір укласти договір з переможцем ТОВ «ОХОРОННА КОМПАНІЯ «ВАША ВАРТА» (Україна, 04201, місто Київ, ВУЛИЦЯ КУЛЬЖЕНКІВ СІМ’Ї, будинок 35. ЄДРПОУ 41558082) на закупівлю: «Послуги з охорони майна АТ «Укрпошта»», код ДК 021:2015 - 79710000-4: Охоронні послуги, id: UA-2024-08-02-010161-a, чия пропозиція була визнана найбільш економічно вигідною за результатами аукціону. За результатами розгляду пропозиції ТОВ «ОХОРОННА КОМПАНІЯ «ВАША ВАРТА» (Україна, 04201, місто Київ, ВУЛИЦЯ КУЛЬЖЕНКІВ СІМ’Ї, будинок 35. ЄДРПОУ 41558082), було встановлено наступне. Відповідно до розділу І Перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі Додатку 3 до Тендерної документації, переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей (Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів), шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель. Документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей: Документ, що підтверджує відсутність підстав, визначених підпунктами 5 або 6 та 12 пункту 47 Особливостей - витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі чи фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі. Однак, станом на 11.09.2024 в електронній системі відсутні наступні документи: - Документ, що підтверджує відсутність підстав, визначених підпунктами 6 та 12 пункту 47 Особливостей - витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі. Відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей На підставі викладеного, керуючись підпунктом 3 п. 44 Особливостей та пунктом 6 розділу V тендерної документації, вирішено відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ОХОРОННА КОМПАНІЯ «ВАША ВАРТА» (Україна, 04201, місто Київ, ВУЛИЦЯ КУЛЬЖЕНКІВ СІМ’Ї, будинок 35. ЄДРПОУ 41558082).
Код ЄДРПОУ | 41558082 |
---|---|
Поштова адреса | 04201, Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ КУЛЬЖЕНКІВ СІМ'Ї, будинок 35 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Руслан Давидов |
Телефон | +380668124607 |
Ел. пошта | vasha.varta@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 45230699 |
---|---|
Поштова адреса | 02121, Україна, м. Київ, м. Київ, Харківське шосе будинок 190 приміщення 681 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Адам Туаєв |
Телефон | +380503990443 |
Ел. пошта | tender@kruk.company |
Час публікації: 2024-09-12 09:22:49
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-13 09:22:49
Опис
Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, Замовник надсилає учаснику ТОВ "КРУК-ВАРТА" (Україна, 02121, місто Київ, Харківське шосе, будинок 190, приміщення 681. ЄДРПОУ 45230699) повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: На підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію, Учасником у складі тендерної пропозиції не надано позитивного листа-відгуку від контрагента, зазначеного у довідці № 09/АД від 05.08.2024 «Про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору», у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору. Невідповідність: не надано позитивний лист- відгук згідно пп. 1.1.2. п.1.1. ч. 1 Додатку 2 до тендерної документації. На підтвердження відповідності тендерної пропозиції іншим вимогам, учасником у складі тендерної пропозиції було надано лист у довільній формі з інформацією про наявність чинного документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, а саме: Лист-роз’яснення про ліцензію на надання охоронних послуг № 02/ПЛ від 05.08.2024 (далі - Лист) та із сервісу Дія -Декларацію № 053009/23 від 24.11.2023 «Про провадження господарської діяльності». Проте, у даному Листі відсутня інформація яка передбачена у ч. 6 Додатку 2 до тендерної документації, а саме: номер та строк дії документа дозвільного характеру (Декларації про провадження господарської діяльності). Невідповідність: не зазначено у Листі номер та строк дії документа дозвільного характеру. Учасником у складі тендерної пропозиції надано «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», які передбачені Додатком 2 до тендерної документації, а саме: - Довідка № 09/АД від 05.08.2024 «Про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору»; - Довідка № 07-ТЗ від 05.08.2024 «Про згоду з умовами та вимогами, які визначені у технічній специфікації (розділ VII тендерної документації) та гарантування їх виконання»; - Лист-згода № 07/01-ТЗ від 05.08.2024 з умовами та вимогами, які визначені у технічній специфікації (Розділ VII до тендерної документації), та гарантування їх виконання із технічною специфікацією; - Довідка № 08/ВПУ «Відомості про учасника»; - Довідка № 17/01 від 05.08.2024 - підтвердження відсутності підстав для відхилення пропозиції учасника згідно вимоги ПКМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178, а саме: підтвердження відсутності фактів не виконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору; - Довідка № 17 від 05.08.2024 «щодо відповідності Учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону та пункті 47 Особливостей»; - Довідка № 05 від 05.08.2024 з інформацією про не залучення до надання послуг субпідрядника/співвиконавця в обсязі не більше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Проте, дані довідки знаходяться у одному файлі (файл: «Тендерна пропозиція _010161.pdf») який підписаний одним кваліфікованим електронним підписом (далі -КЕП) (підписаний файл: «Тендерна пропозиція _010161.pdf.p7s») директора ТОВ "КРУК-ВАРТА" ТУАЄВ АДАМ ВАСИЛЬОВИЧ. На даних довідках/документах відсутній фізичний підпис та печатка учасника (якщо використовується). Тобто, кожна надана довідка/документ повинна бути окремо підписана уніфікованим електронним підписом або КЕП службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі, а не одним загальним цифровим підписом, який накладений на файл із усіма довідками/документами, як тендерну пропозицію (в електронній системі) або із накладенням фізичного підпису та проставленням печатки (у разі використання) учасника. Невідповідність у підписанні довідок. 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Відповідно до пп. 1.1.2. п. 1.1. ч. 1, ч. 6 «Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Додатку 2 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції подає: «1. Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям: 1.1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): 1.1.2. Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці (пп. 1.1.1. п. 1.1. ч. 1 цього додатку), у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору. 6. Документи на підтвердження відповідності тендерної пропозиції іншим вимогам: Лист у довільній формі з інформацією про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання документа дозвільного характеру або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом (вказати номер, строк дії ліцензії або документа дозвільного характеру, посилання на ліцензію/дозвільний документ у відкритому доступі, якщо таке посилання наявне). У випадку якщо ліцензія або дозвільний документ видається безстроково, то учасник замість строку дії зазначає про безстроковість ліцензії/дозвільного документу.» Відповідно до п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «III. Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації»: «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення замовником), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи, які вимагаються замовником у додатку 2 до тендерної документації, та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», та іншого діючого законодавства. Під час подання тендерних пропозицій та створенні даних, особа, яка має повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції, повинна пройти електронну ідентифікацію в електронній системі закупівель за допомогою кваліфікованого електронного підпису (надалі – КЕП) або удосконаленого електронного підпису на незахищеному типі носія (надалі – УЕП) (автентифікацію): Якщо учасником є юридична особа: КЕП або УЕП службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі, або КЕП або УЕП фізичної особи - представника учасника процедури закупівлі за довіреністю, дорученням або іншим документом, що уповноважує її. Якщо учасником є фізична особа-підприємець: КЕП або УЕП фізичної особи. Створити та підписати електронний документ за допомогою кваліфікованого електронного підпису можна за допомогою загальнодоступних програмних комплексів, наприклад: https://acskidd.gov.ua/sign. Замовником не вимагається від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою (у разі використання) та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги". Повноваження на підпис документів тендерної пропозиції та внесення інформації в електронні поля тендерної пропозиції підтверджуються документально згідно додатку 2 до тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику надати: - відповідно до пп. 1.1.2. п. 1.1. ч. 1 Додатку 2 до тендерної документації: позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці № 09/АД від 05.08.2024 «Про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору», у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору та/або нової Інформації та документів, які вимагаються замовником у ч. 1 Додатку 2 до тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції); - новий Лист у довільній формі з інформацією про наявність чинної ліцензії або чинного документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності (Декларацію № 053009/23 від 24.11.2023 «Про провадження господарської діяльності») із урахуванням вимог ч. 6 Додатку 2 до тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) та із зазначенням номера та строку документа дозвільного характеру (У випадку якщо дозвільний документ видається безстроково, то учасник замість строку дії зазначає про безстроковість ліцензії/дозвільного документу). - довідки/документи, які були завантажені учасником у складі тендерної пропозиції одним файлом (файл «Тендерна пропозиція _010161.pdf» з накладенням КЕП директора ТОВ "КРУК-ВАРТА" ТУАЄВ АДАМ ВАСИЛЬОВИЧ (підписаний файл: «Тендерна пропозиція _010161.pdf.p7s»)) - окремими файлами (перелік довідок/документів зазначено у абз. 3 п. 1 цього повідомлення, які передбачені додатком 2 до тендерної документації та/або у файлі «Тендерна пропозиція _010161.pdf») із урахуванням вимог п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «III. Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації (з накладенням на кожну довідку/документ КЕП або УЕП службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі або із проставленням фізичного підпису та печатки (у разі використання)). Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Відповідно до умов Договору, проєкт якого наведений в Додатку 1 до тендерної документації: пункт 3.6. Оплата здійснюється за фактично надані Послуги з охорони щомісячно протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг (далі - Акт), складеного за формою, визначеною у Додатку 3 до Договору, згідно з рахунком на оплату, що надається Виконавцем одночасно з Актом, за умови реєстрації Виконавцем до дати платежу належним чином складеної податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних у визначеному законодавством порядку та за умови відсутності неусунених Виконавцем зауважень Замовника до змісту та форми зазначених документів. Пункт 3.7. Якщо у терміни, встановлені Договором для оплати Послуг з охорони, Виконавець не здійснить реєстрацію податкової накладної або зареєструє податкову накладну, складену з порушенням діючого порядку її заповнення, оплата за надані Послуги з охорони здійснюється Замовником на умовах визначених Договором, у розмірі 80 (вісімдесяти) відсотків від вартості наданих Послуг з охорони. Оплата залишкової суми у розмірі 20 (двадцяти) відсотків від вартості Послуг з охорони здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів від дати реєстрації Виконавцем усіх належним чином оформлених податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до Податкового кодексу України. Сторони погодили, що затримка оплати наданих Послуг з охорони у випадках, передбачених цим пунктом Договору, не є порушенням Замовником своїх зобов’язань за Договором. Пункт 3.8. У разі, якщо Виконавець не є платником ПДВ або Послуга з охорони не є об’єктом оподаткування ПДВ, умови п.п. 3.6 та 3.7 щодо складання та реєстрації податкової накладної не застосовуються.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 21560045 |
Поштова адреса | 01001, Україна, Київська область, Київ, вул. Хрещатик, 22 |
Ім'я |
Бедрій Роман Михайлович |
Телефон | 380507503200 |
Ел. пошта | bedriy-rm@ukrposhta.ua |