На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Наявні вимоги або скарги без відповіді
Очікувана вартість
350 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Заблоковано
Опис закупівлі: категорія Замовника - Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади, місцезнаходження Замовника - Україна, 51909, Дніпропетровська обл., місто Кам’янське, ВУЛИЦЯ СТОВБИ, будинок 2, закупівля товару відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами та доповненнями)
Ідентифікаційний номер | UA-2024-08-03-000001-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 6 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 6 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 9 вересня, 11:00 |
Дата останніх змін | 24 вересня, 16:56 |
Очікувана вартість закупівлі | 350 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 10 вересня, 15:04 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 3 500.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 5 000.00 UAH |
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
Жалюзі вертикальні64 штука Адреса поставки: 51909, Україна, Дніпропетровська область, місто Кам’янське, ВУЛИЦЯ СТОВБИ, будинок 2 Строк: до 01.10.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39515440-1, Вертикальні жалюзі |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Код ЄДРПОУ | 3732609155 |
---|---|
Поштова адреса | 04205, Україна, м. Київ, місто Київ, ВУЛИЦЯ МАРШАЛА ТИМОШЕНКА, будинок 29, квартира 17 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Вадим Тропша |
Телефон | +380686874463 |
Ел. пошта | vdtropsha@gmail.com |
Час публікації: 2024-09-15 11:19:20
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-16 11:19:20
Опис
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 15.09.2024 року Придбання вертикальних жалюзів (за ДК 021:2015: 39510000-0 - Вироби домашнього текстилю) А) відповідно до п.20 Додатку 7 до тендерної документації, частини 3 Розділу VІ. Результати тендеру та укладання договору про закупівлю, Додатку 5 до тендерної документації «Проект договору про закупівлю, який викладено у Додатку 5 до тендерної документації заповнюється, підписується учасником та подається у повному обсязі у складі тендерної пропозиції.» Учасником: не подано не заповнений проєкт договору Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати Проект договору про закупівлю, який викладено у Додатку 5 до тендерної документації заповнений у повному обсязі та підписаний Учасником. Б) відповідно до п.14 Додатку 7 до тендерної документації, Частини 2 Розділу V. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку, яка містить інформацію про Учасника, а саме: повна та скорочена назва Учасника; код ЄДРПОУ (для юридичних осіб) або ідентифікаційний номер (для фізичної особи/фізичної особи-підприємця); юридична та фактична адреси; телефон та електронна адреса; тип суб’єкта господарювання; обрана система оподаткування; основні види діяльності згідно КВЕД; відомості про керівника та особу уповноважену на підписання тендерної пропозиції; найменування фінансової установи (банку) через яку будуть здійснюватися розрахунки за виконання договору по результатам даної закупівлі (найменування банку, номер банківського рахунку, МФО банку); зазначити код доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (статуту (якщо вносились зміни до статуту, то зазначити коду доступу до останніх змін до статуту) відповідно Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» (для юридичних осіб). Учасником подано довідку № 24 від 08.08.2024 р., яка містить не всі заповнення на вимогу тендерної документації. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати оновлену довідку№ 24 від 08.08.2024 р, яка містить інформацію про Учасника, а саме: повна та скорочена назва Учасника; код ЄДРПОУ (для юридичних осіб) або ідентифікаційний номер (для фізичної особи/фізичної особи-підприємця); юридична та фактична адреси; телефон та електронна адреса; тип суб’єкта господарювання; обрана система оподаткування; основні види діяльності згідно КВЕД; відомості про керівника та особу уповноважену на підписання тендерної пропозиції; найменування фінансової установи (банку) через яку будуть здійснюватися розрахунки за виконання договору по результатам даної закупівлі (найменування банку, номер банківського рахунку, МФО банку); зазначити код доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (статуту (якщо вносились зміни до статуту, то зазначити коду доступу до останніх змін до статуту) відповідно Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» (для юридичних осіб). В) відповідно до п.28,29 Додатку 7 та Додатку 1 до тендерної документації «Для підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) Учасник повинен надати: 1) Довідку складену за Формою 1, яка міститься в Додатку 1 до тендерної документації, про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів). Сканований оригінал аналогічного (аналогічних) договору (договорів) в повному обсязі з додатковою(ими) угодою(ми) при наявності, вказаного (вказаних) в довідці договору (договорів). На підтвердження виконання наданого (наданих) договору (договорів) Учасник повинен надати: 1) Сканований оригінал відгуку (відгуки) від контрагента про належне виконання Учасником наданого (наданих) договору (договорів). Відгук (відгуки) повинен (повинні) містити: інформацію щодо найменування контрагента; дату та номеру договору, на який надано відгук; інформацію про добросовісне виконання таким учасником своїх обов’язків, відсутність претензій до нього протягом строку виконання договору. Відгук (відгуки) повинен бути завірений підписом керівника контрагента (або його уповноваженим представником) та печаткою (у разі її використання). Підтвердженням виконання аналогічного договору (замість відгуку (відгуків)) може бути також звіт про виконання договору, оприлюднений в електронній системі закупівель, який необхідно подати Учасником у складі пропозиції. Сканований оригінал видаткової (их) накладної (их) та/або акту (ів) приймання – передачі товару за договором (ами), що зазначений (і) у довідці (якщо видаткових накладних та/або актів приймання-передачі товару (ів) по даному договору більше одного, то додатково надається довідка в довільній формі, в якій зазначається перелік видаткових накладних та/або актів із зазначенням номеру та суми кожного документу). Учасником подано довідку вих. № 2 від 08.08.2024 р., яка містить не всі дані відповідно до встановленої форми довідки, подано: - Аналогічний договір №236, видаткова накладна до нього та лист відгук, але лист відгук до даного договору містить не всю інформацію на вимогу тендерної документації (не містить інформації про відсутність претензій до нього протягом строку виконання договору). - Аналогічний договір 58/07-23, видаткова накладна до нього та лист відгук, але лист відгук до даного договору містить не всю інформацію на вимогу тендерної документації не містить інформації про відсутність претензій до нього протягом строку виконання договору) Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати оновлену довідку вих. № 2 від 08.08.2024 р., яка містить всі дані відповідно до встановленої форми довідки, листи відгуку до договору №236 та 58/07-23, які містять всю інформацію на вимогу тендерної документації (в тому числі містить інформації про відсутність претензій до нього протягом строку виконання договору) Г) відповідно до пунктів 30, 31, 32 Додатку 7, формі Додатку 6, частині 2 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції «Учасником подається забезпечення тендерної пропозиції у формі гарантії (електронної), яку Учасник завантажує в електронну систему закупівель. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 5 000 гривень (п’ять тисяч гривень 00 коп.). Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати вимогам до даного забезпечення встановленим у частині 2 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції та формі встановленій в Додатку 6 до тендерної документації. У разі надання тендерного забезпечення у вигляді електронної банківської гарантії, то така банківська гарантія повинна бути оформлена в банку, який має кредитний рейтинг за національною шкалою на рівні не меншим ніж «uaAА». Разом з електронною банківською гарантією учасником надається: Ліцензія, яка видана банку або Витяг з державного реєстру банків, який містить інформацію про номер, дату статус (чинність) банківської ліцензії; Сканований оригінал або копія документу про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію; Документ (свідоцтво/рішення/довідка від банку/ тощо), що підтверджує кредитний рейтинг за національною шкалою на рівні не меншим ніж «uaAА» (тобто «uaAА», або «uaAА+», або «uaAАА»). У разі надання тендерного забезпечення у вигляді електронної страхової гарантії, то така страхова гарантія повинна бути видана страховою організацією (гарантом), яка здійснює свою діяльність не менше ніж три роки та протягом останніх двох звітних періодів (тобто останніх двох календарних років) має чистий прибуток не менше ніж п’ятсот тисяч гривень за кожний звітний період. В підтвердження зазначеного учасник надає лист від страхової організації (гаранта) з даною інформацією та скріншотом з інтернет джерел, тощо про чистий прибуток або скріншотом з фінансової звітності страхової організації (гаранта) з інформацією про чистий прибуток). Разом з електронною страховою гарантією учасником надається: Ліцензія на провадження страхової діяльності у формі добровільного страхування фінансових ризиків, яка видана уповноваженим на це органом. Якщо страховою організацією (гарантом), на виконання Постанови НБУ від 29.12.2023 року №199, переоформлено чинну ліцензію, то замість ліцензії на провадження страхової діяльності у формі добровільного страхування фінансових ризиків надається Витяг із Державного реєстру фінансових установ на діяльність із страхування (пряме страхування та вхідне перестрахування) в якому обов’язково зазначено клас 16 – страхування інших фінансових ризиків. Свідоцтво про реєстрацію фінансової установи. Програму добровільного страхування фінансових ризиків невиконання або неналежного виконання страхувальником (принципалом/учасникам) вимог тендерної документації/ оголошення про проведення закупівлі (або оголошення про проведення відбору/оголошення про проведення спрощеної закупівлі/ відкритих торгів з особливостями тощо), яка повинна бути затверджена керівником фінансової установи (головою правління або іншою уповноваженою на це особою), мати дату затвердження та обов’язково містити: страхові ризики, які також передбачають застереження/умови відповідно до частини 3 статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень пункту 47 Особливостей (де визначення учасник/ переможець може бути замінено на принципал). Лист (адресований на ім’я бенефіціара (вигодонабувача /замовника) в довільній формі від фінансової установи (страхової компанії), яка видала страхову гарантію, про наявність розроблених та затверджених керівником фінансової установи (або уповноваженою на це особою) Правил добровільного страхування фінансових ризиків із наданням: копії або оригіналу Правил добровільного страхування фінансових ризиків; У разі надання тендерного забезпечення у вигляді електронної банківської гарантії, то забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії повинно бути покритим. Покриття підтверджується учасником документально (платіжним дорученням/ платіжною інструкцією, в якій також зазначено посилання на дану закупівлю (тобто дані адресної строки) на сайті https://prozorro.gov.ua/ tender/UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X (унікальний номер даної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель). У разі надання тендерного забезпечення у вигляді електронної страхової гарантії, то здійснення страхового платежу згідно договору добровільного страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником вимог тендерної документації (далі – Договір) підтверджується надання платіжної інструкції, в якій також зазначено посилання на дану закупівлю (тобто дані адресної строки) на сайті https://prozorro.gov.ua/ tender/UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X (унікальний номер даної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель).» Учасником подано: - ГАРАНТІЯ №000810/2024/ГР, яка не відповідає вимогам до даного забезпечення встановленим у частині 2 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції та формі встановленій в Додатку 6 до тендерної документації (а саме в реквізити гарантії, які є обов’язковими для складання гарантії і передбачені наказом Мінекономіки від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції», деякі відсутні в поданій учасником гарантій, а деякі не відповідають вимогам заповненню відповідно до наказу Мінекономіки), - Витяг з державного реєстру банків, який містить інформацію про номер, дату статус (чинність) банківської ліцензії, - Довіреність Синчук В.І., - Свідоцтво про кредитний рейтинг за національною шкалою «uaAАА». Платіжне доручення/ платіжна інструкція, в якій також зазначено посилання на дану закупівлю (тобто дані адресної строки) на сайті https://prozorro.gov.ua/ tender/UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X (унікальний номер даної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель) - ВІДСУТНЯ Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати: - зміни до ГАРАНТІЇ №000810/2024/ГР якими виправити невідповідності гарантії вимогам до даного забезпечення встановленим у частині 2 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції та формі встановленій в Додатку 6 до тендерної документації (а саме в реквізитах гарантії, які є обов’язковими для складання гарантії і передбачені наказом Мінекономіки від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції», зазначити всю інформацію у відповідності до наказу Мінекономіки від 14.12.2020 № 2628). - платіжне доручення/ платіжна інструкція, в якій також зазначено посилання на дану закупівлю (тобто дані адресної строки) на сайті https://prozorro.gov.ua/ tender/UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X (унікальний номер даної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель) Уповноважена особа _____________Лариса Літус
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 45195246 |
---|---|
Поштова адреса | 01024, Україна, м. Київ, м. Київ, вул.Круглоуніверситетська будинок 7 офіс 26 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Аліна Граф |
Телефон | +380985210202 |
Ел. пошта | a79270172@gmail.com |
Оплата проводиться Покупцем по факту надходження бюджетних коштів, шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Постачальника після підписання Сторонами акту приймання-передачі товару/ видаткової накладної, виставленого рахунку з можливим відтермінуванням платежу до 120 робочих днів. Форма оплати безготівкова.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 120 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЛІЦЕЙ №20 ІМ.О.І.СТОВБИ" КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 23372543 |
Поштова адреса | 51909, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам'янське, вул. Стовби, 2 |
Ім'я |
Лариса Літус |
Телефон | +380978538293 |
Ел. пошта | lrslitus@gmail.com |