На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 112 317.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: 44410000-7 – Вироби для ванної кімнати та кухні.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-08-05-000871-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 9 серпня, 11:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 14 серпня, 12:00 |
Дата останніх змін | 28 серпня, 13:58 |
Очікувана вартість закупівлі | 1 112 317.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Оскарження тендерної документації: | НІ |
Оскарження кваліфікації: | НІ |
Оскарження скасування: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 5 561.59 UAH без ПДВ |
---|
Урна для сміття142 одиниця Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 30.11.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44410000-7, Вироби для ванної кімнати та кухні |
Вкладка-тримач мішка до урни142 одиниця Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 30.11.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44410000-7, Вироби для ванної кімнати та кухні |
Дозатор рідкого мила67 одиниця Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 30.11.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44410000-7, Вироби для ванної кімнати та кухні |
Тримач туалетного паперу140 одиниця Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 30.11.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44410000-7, Вироби для ванної кімнати та кухні |
Щітка для унітазу140 одиниця Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 30.11.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44410000-7, Вироби для ванної кімнати та кухні |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 31287090 |
---|---|
Поштова адреса | 02068, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Вербицького, 1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Денис Скиба |
Телефон | +380956115655 |
Ел. пошта | atmatender@gmail.com |
Час публікації: 2024-08-20 15:35:13
Кінцевий строк для усунення: 2024-08-21 15:35:13
Опис
Шановний учаснику, ТОВ «Атма» За результатами конкурсу № UA-2024-08-05-000871-а Ваша пропозиція є найбільш економічно вигідною. Під час розгляду пропозиції, виявлено невідповідності в вимогах конкурсної документації та документах поданих Учасником. Враховуючи зазначене та на виконання п.1 Розділу 5 Конкурсної документації, слід направити Учаснику вимогу на усунення невідповідностей протягом 24 годин. Наведені нижче у таблиці документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям закупівлі № UA-2024-08-05-000871-а відсутні у складі поданих учасником документів: «Сантехнічні вироби» 1. Невідповідність Відсутнє документальне підтвердження виконання аналогічних договорів Посилання на вимогу в КД щодо якої виявлено невідповідність Згідно Додатку 1, пункту 2: «Додатково надаються лист-відгук принаймні від 2-х контрагентів, із зазначених у довідці вище, щодо позитивного досвіду виконання аналогічних Договорів та копії видаткових накладних (акти виконаних робіт) або інших документів, що підтверджують виконання зазначених у довідці аналогічних договорів.» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей На виконання кваліфікаційного критерію учасником було надано, згідно довідки про аналогічні договори, від контрагента ТОВ «АВЗ-КИЇВ» і лист-відгук і видаткову накладну, а від контрагента «Управління адміністративними будинками державного управління справами» надано тільки видаткову накладну. На виконання вимоги учасник повинен надати лист відгук від другого учасника (Управління адміністративними будинками державного управління справами), вказаного в довідці про виконання аналогічних договорів Нагадуємо, що Вам необхідно усунути усі встановленні невідповідності шляхом завантаження виправлених додатків/довідок у електронну систему закупівель Prozorro протягом 24 годин після надходження вимоги. Додатково повідомляємо, що у разі якщо конкурсною документацією вимагається надання документів, що непередбачені законодавством або діяльністю Учасника, Вам необхідно надати довідку у довільній формі із зазначенням відповідного факту та з посиланням на законодавчі підстави, які передбачають відсутність відповідних документів. У разі, якщо встановленні невідповідності не будуть виправленні протягом зазначеного строку, пропозицію Вашої компанії буде відхилено згідно п.3 Розділ5 конкурсної документації. Відповідальний за надання роз’яснень щодо конкурсної документації: Марина Володимирівна, відповідальна особа за організацію та проведення конкурсів т. +380952500291; tender133.1@ukroboronprom.com
Передоплата у розмірі 70% від вартості товару протягом 7 (семи) календарних днів з дня підписання Договору та отримання рахунку на оплату від Постачальника
Тип оплати: Аванс
Період: 7 календарних днів
Розмір оплати: 70.00%
Остаточний розрахунок 30% від вартості товару протягом 3 (трьох) робочих днів після підписання Сторонами видаткових накладних.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 3 робочих днів
Розмір оплати: 30.00%
Назва організації | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 08305644 |
Поштова адреса | Україна |
Ім'я |
Марина Володимирівна |
Телефон | 380952500291 |
Ел. пошта | tender133.1@ukroboronprom.com |