На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
300 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2024-08-05-011458-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 20 серпня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 20 серпня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 23 серпня, 18:00 |
Дата останніх змін | 20 вересня, 16:08 |
Очікувана вартість закупівлі | 300 000.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Аукціон | 26 серпня, 12:36 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 500.00 UAH без ПДВ |
---|
Послуги з управління активами відповідно до ст. 21 Закону № 772-VIII, а саме нежитловими приміщеннями, що знаходяться за адресою: м. Київ, вул. Коновальця Євгена (вулиця Щорса), будинок 34-А за ДК 021:2015(CPV) – 99999999-9 Не відображене в інших розділах1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.08.2029 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 99999999-9, Не відображене в інших розділах |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Підпункт 1 пункту 44 Особливостей - учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
Підпункт 1 пункту 44 Особливостей - учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Код ЄДРПОУ | 39016531 |
---|---|
Поштова адреса | 43010, Україна, Волинська область, Луцьк, ВУЛИЦЯ НАДРІЧНА, будинок 1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Синюк Христина |
Телефон | 380961845676 |
Ел. пошта | khrystyna.n@liset-consulting.com |
Час публікації: 2024-09-13 20:03:31
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-14 20:03:31
Опис
1. Додаток 3 до тендерної документації перелік документів, що надаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (частина друга статті 16 Закону).Відповідно до пункту 2 про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Інформація підтверджується довідкою про загальну кількість працівників Учасника, які перебувають у штаті та/або працюють за цивільно-правовими угодами із зазначенням кількості таких працівників. Інформація викладена у Довідці підтверджується копіями трудових книжок (всі заповнені сторінки) та копіями дипломів належно засвідченими у встановленому законодавством порядку або документ, що підтверджує здобуття вищої освіти, дані про який внесено до Єдиної державної електронної бази з питань освіти (ЄДЕБО). 1.1 Учасником подано довідку про загальну кількість працівників, які перебувають у штаті, але не надані підтверджуючі документи трудових відносин із Чилієм Миколою Тимофійовичем (відсутня трудова книжка). Також наявний договір про надання бухгалтерських послуг ТОВ «КОНСАЛТІНГОВА КОМПАНІЯ «ЛІСЕТ», кількість працівників (бухгалтерів) у штаті 5, але підтверджуючі документи трудових відносин відсутні для працівників: Лихути Наталії Олександрівни (запис в наданій трудовій книжці відсутній, підтверджуючі документи трудових відносин відсутні), Стрельчук Людмили Іванівни (запис в наданій трудовій книжці відсутній, підтверджуючі документи трудових відносин відсутні). Також надані копії не всіх заповнених сторінок трудових книжок, як вимагалося в тендерній документації, для працівників: Чилій Олени Петрівни (відсутні сторінки 22-23) Стрельчук Людмили Іванівни (надані копії лише сторінок 1 та 50, всі інші відсутні, визначити належність трудової книжки саме цьому співробітнику не вбачається за можливе), Редчук Юлії Петрівни (надані сторінки 40-69, запис про прийняття на роботу на окремих сторінках 2-3, визначити чи ця запис зроблена саме в книжці що належить цьому співробітнику не вбачається за можливе, наявність трудових відносин не підтверджена). 1.2 Для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції необхідно надати копії трудових книжок (всі заповнені сторінки) для працівників: Чилій Олени Петрівни, Стрельчук Людмили Іванівни, Редчук Юлії Петрівни. Підтверджуючі документи трудових відносин для Чилія Миколи Тимофійовича, Лихути Наталії Олександрівни, Стрельчук Людмили Іванівни, Редчук Юлії Петрівни. 2. Додаток 4 до тендерної документації Інша інформація встановлена відповідно до законодавства, відповідно до пункту 8 для учасників-юридичних осіб Учасник повинен надати копію статуту зі змінами та доповненнями з відміткою державного реєстратора (у випадку відсутності відмітки державного реєстратора на статуті, учасник додатково у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку або опис, де зазначено код доступу, за яким існує можливість перевірити достовірність наданого статуту або переглянути електронну версію документу, інший установчий документ зі змінами (у випадку законодавчо обумовленої відсутності статуту)). У разі, якщо Учасник здійснює господарську діяльність на підставі модельного статуту, надається копія відповідного рішення загальних зборів учасників. 2.1 Учасником подано статут (нова редакція) від 2019 року без відмітки державного реєстратора. Не надано довідку або опис, де зазначено код доступу, за яким існує можливість перевірити достовірність наданого статуту. 2.2 Для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції необхідно надати довідку або опис, де зазначено код доступу, за яким існує можливість перевірити достовірність наданого статуту. 3. Додаток 4 до тендерної документації, інша інформація встановлена відповідно до законодавства відповідно до пункту 8 Учасник має надати документи, що підтверджують повноваження посадової особи учасника або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю за результатами торгів. 3.1 Учасником подано статут ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІСТА +" (нова редакція) в якому наявні обмеження відповідно до розділу 10 «ПОРЯДОК ВЧИНЕННЯ ОКРЕМИХ ПРАВОЧИНІВ», зокрема пункту 10.1, в якому зазначено, що Значним правочином є вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів Товариства станом на кінець попереднього кварталу. Зазначений розділ передбачає наявність інформації щодо вартості чистих активів підприємства. 3.2 Для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції необхідно надати фінансову звітність за кінець попереднього кварталу, тобто II кварталу 2024 року, з доказами його прийняття контролюючими органами, де чітко вказано вартість чистих активів товариства, для перевірки чи є даний правочин значним. 4. Додаток 3 до тендерної документації перелік документів, що надаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (частина друга статті 16 Закону), відповідно до пункту 3 про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договорів Учасник має надати лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо, не менше двох) від контрагента згідно з аналогічними договорами, які зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цих договорів з обов’язковим зазначенням номеру, дати укладання та інформації про відсутність претензій та порушень умов договору. 4.1 Учасником подано документи від контрагентів: Брук Т.П., Свистак М.Л., Федюк А.І., які не відповідають оформленню листа, зокрема надані документи не мають підтвердження офіційного находження, оформлені неналежним чином, без зазначення адресата, не містить вхідного/вихідного реєстраційних номерів. Зазначене не дає змоги підтвердити факт виконання аналогічних договорів. Документ наданий від контрагента Андрій Покровський «про належне виконання договору» не містить інформації щодо номеру договору, вказаного у довідці, що не дає змоги вважати наданий документ підтвердженням виконання договору. 4.2 Для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції необхідно надати лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо, не менше двох) від контрагента згідно з аналогічними договорами, які зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цих договорів з обов’язковим зазначенням номеру, дати укладання та інформації про відсутність претензій та порушень умов договору. Лист-відгук повинен містити підтвердження офіційного находження, має бути оформлений належним чином, із зазначенням кому адресований, містити вхідні/вихідні реєстраційні номери.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 32735917 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, м. Київ, Київ |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Драчук Андрій Валентинович |
Телефон | +380954378399 |
Ел. пошта | bazakpds@gmail.com |
відсутні
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | НАЦІОНАЛЬНЕ АГЕНТСТВО УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ВИЯВЛЕННЯ,РОЗШУКУ ТА УПРАВЛІННЯ АКТИВАМИ,ОДЕРЖАНИМИ ВІД КОРУПЦІЙНИХ ТА ІНШИХ ЗЛОЧИНІВ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 41037901 |
Поштова адреса | 01001, Україна, м. Київ, ВУЛИЦЯ БОРИСА ГРІНЧЕНКА, будинок 1 |
Ім'я |
Миронюк Тарас |
Телефон | 0442900852 |
Ел. пошта | t.myronyuk@arma.gov.ua |