На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
150 404.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Закупівля проводиться відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII та згідно Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178. Відповідно до пункту 10 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Особливості) замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених особливостями. Відповідно до пункту 14 Особливостей закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. Рішенням сесії №1238-34-VIII від 02 серпня 2024 року було збільшено видатки загального фонду місцевого бюджету в серпні 2024 року за рахунок перевиконання дохідної частини бюджету по КПКВК 0216030 «Організація благоустрою населених пунктів» КЕКВ 2240 – 150 404 грн. за послуги з прочистки каналізаційної мережі в селі Мирне, Бориспільського району, Київської області. Таким чином, враховуючи наявну потребу замовника та очікувану вартість закупівлі за предметом: «Послуги з прочистки каналізаційної мережі в с.Мирне, Бориспільського району, Київської області (за кодом ДК 021:2015 – 90470000-2 Послуги з чищення каналізаційних колекторів)» є необхідність у прийнятті рішення щодо здійснення Закупівлі за процедурою відкритих торгів з особливостями.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-08-06-011070-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 17 серпня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 17 серпня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 20 серпня, 08:00 |
Дата останніх змін | 19 вересня, 16:10 |
Очікувана вартість закупівлі | 150 404.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 21 серпня, 15:39 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 504.04 UAH з ПДВ |
---|
Послуги з прочистки каналізаційної мережі в с.Мирне, Бориспільського району, Київської області1 послуга Адреса поставки: 08361, Україна, Київська область, с. Мирне, каналізаційна мережа Строк: до 31.12.2024 17:37 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90470000-2, Послуги з чищення каналізаційних колекторів |
учасник процедури закупівлі надав неналежне обґрунтування щодо ціни або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції, що є аномально низькою;
За результатами оцінки тендерна пропозиція учасника ТОВ «КОМПЛЕКСЕКОСЕРВІС» ЄДРПОУ 42512536 визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією та такою, що є аномально низькою, 15:39 21 серпня 2024 року. Учасник надав обґрунтування щодо ціни послуг тендерної пропозиції протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції. Однак замовник вважає таке обґрунтування неналежним, оскільки пояснення ТОВ «КОМПЛЕКСЕКОСЕРВІС» ЄДРПОУ 42512536 Вих.№1 від 22.08.2024р. фактично містить загальні фрази щодо використання сучасного обладнання, залучення команди кваліфікованих спеціалістів з багаторічним досвідом (без розрахунку рівня оплати праці), надання послуги в об’ємах (згідно з Додатком 4) за зниженою ціною (без розрахунків заявленої ціни(вартості) послуг) і гарантією належної якості послуг (без точного підтвердження та вважається абстрактним твердженням). Згідно з положеннями чинного законодавства ціна є істотною умовою договірних правовідносин, а зміна ціни має бути обґрунтована документально – підкріплена розрахунками. Вивчивши справи у подібних випадках, замовник хоче дотриматись позицій суду, що обґрунтування аномально низької ціни (навіть при відсутності в тендерній документації чітких вимог щодо обґрунтування) повинно бути документально підтвердженим. З огляду на зазначене, замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника на підставі підпункту 1 пункту 45 Особливостей.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
Аномально низька ціна
За результатами оцінки тендерна пропозиція учасника ТОВ «КОМПЛЕКСЕКОСЕРВІС» ЄДРПОУ 42512536 визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією та такою, що є аномально низькою, 15:39 21 серпня 2024 року. Учасник надав обґрунтування щодо ціни послуг тендерної пропозиції протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції. Однак замовник вважає таке обґрунтування неналежним, оскільки пояснення ТОВ «КОМПЛЕКСЕКОСЕРВІС» ЄДРПОУ 42512536 Вих.№1 від 22.08.2024р. фактично містить загальні фрази щодо використання сучасного обладнання, залучення команди кваліфікованих спеціалістів з багаторічним досвідом (без розрахунку рівня оплати праці), надання послуги в об’ємах (згідно з Додатком 4) за зниженою ціною (без розрахунків заявленої ціни(вартості) послуг) і гарантією належної якості послуг (без точного підтвердження та вважається абстрактним твердженням). Згідно з положеннями чинного законодавства ціна є істотною умовою договірних правовідносин, а зміна ціни має бути обґрунтована документально – підкріплена розрахунками. Вивчивши справи у подібних випадках, замовник хоче дотриматись позицій суду, що обґрунтування аномально низької ціни (навіть при відсутності в тендерній документації чітких вимог щодо обґрунтування) повинно бути документально підтвердженим. З огляду на зазначене, замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника на підставі підпункту 1 пункту 45 Особливостей.
Час публікації: 2024-08-21 15:39:40
Кінцевий строк для усунення: 2024-08-23 00:00:00
Опис
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Код ЄДРПОУ | 42512536 |
---|---|
Поштова адреса | 04116, Україна, м. Київ, ВУЛИЦЯ МАРШАЛА РИБАЛКА, будинок 11-Б, офіс 8 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Півоварова Світлана |
Телефон | 380672305520 |
Ел. пошта | grupakompanijsouz@gmail.com |
не залучається
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Аномально низька ціна
Час публікації: 2024-08-23 13:30:21
Кінцевий строк для усунення: 2024-08-27 00:00:00
Опис
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Код ЄДРПОУ | 2645112332 |
---|---|
Поштова адреса | 08436, Україна, Київська область, Переяслав-Хмельницький р-н, c.Стовп'яги, вул. Шевченка, будинок 21 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Усик Олександр |
Телефон | 030995367272 |
Ел. пошта | ysikop@gmail.com |
Не залучається
Час публікації: 2024-09-18 10:15:49
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-19 10:15:49
Опис
Пунктом 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Рішенням уповноваженої особи №28-08-24/01 від 28 серпня 2024 року було продовжено строк розгляду тендерної пропозиції на 20 робочих днів, а саме до 20 вересня 2024 року, у зв’язку з тим, що замовник не встигає опрацювати значний обсяг документів в робочому процесі, потребує додаткового часу для детального опрацювання та замовнику потрібно отримати додатковий юридичний висновок щодо окремих документів учасника. Так, під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Усик Олександр Петрович у процедурі закупівлі «Послуги з прочистки каналізаційної мережі в с.Мирне, Бориспільського району, Київської області (за кодом ДК 021:2015 – 90470000-2 Послуги з чищення каналізаційних колекторів)» (ідентифікатор закупівлі: UA-2024-08-06-011070-a), було виявлено наступні невідповідності: 1) Відповідно до пункту 2.1 Додатку №2 тендерної документації Кваліфікаційні критерії учасник процедури закупівлі повинен надати підтвердження про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: 2.1. Довідка/ки, складена/ні у довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації (перелік), які мають необхідні знання та досвід. Довідки повинні/можуть міститись з: штатний розклад; працівники за цивільно-трудовими угодами (у разі їх залучення); працівники субпідрядних організацій (у разі їх залучення). Кількість, склад працівників та їх професії повинні відповідати предмету закупівлі та кількості використовуваного обладнання для виконання робіт та їх обсягу. Учасник ФОП Усик Олександр Петрович надав довідку, в якій проінформував про те, що він має відповідний штат працівників для надання послуг та виконання робіт передбачених тендерною документацією, без уточнень згідно вимог у Додатку№2 тендерної документації. 2) Відповідно до пункту 6 Додатку №2 тендерної документації Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для учасників) учасник процедури закупівлі повинен надати Копію документа (виписка або витяг), наданий органами Державної служби статистики України щодо надання відомостей про включення учасника до ЄДРПОУ, або іншого аналогічного документу в залежності від законодавства країни, де зареєстрований учасник. Учасник ФОП Усик Олександр Петрович надав копію Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (згідно до пункту 7 Додатку№2 тендерної документації.) Перелік документів, які необхідно завантажити учаснику: • Довідку, складену довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації (перелік), які мають необхідні знання та досвід. Довідка повинна/може міститись з: штатний розклад; працівники за цивільно-трудовими угодами (у разі їх залучення); працівники субпідрядних організацій (у разі їх залучення). Кількість, склад працівників та їх професії повинні відповідати предмету закупівлі та кількості використовуваного обладнання для виконання робіт та їх обсягу. (згідно з пунктом 2.1 Додатку №2 тендерної документації Кваліфікаційні критерії). • Копію документа (виписка або витяг), наданий органами Державної служби статистики України щодо надання відомостей про включення учасника до ЄДРПОУ, або іншого аналогічного документу в залежності від законодавства країни, де зареєстрований учасник (згідно з пунктом 6 Додатку №2 тендерної документації Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для учасників).
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 16301347 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Єленін Володимир Іванович |
Телефон | 380444251002 |
Ел. пошта | SK.STIK@META.UA |
відсутній
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 36107044 |
---|---|
Поштова адреса | 08132 , Україна, Київська область, Вишневе, 08132, Київська обл., Києво-Святошинський район, місто Вишневе, ВУЛИЦЯ ГОРЬКОГО, будинок 6 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олександр |
Телефон | 0678291274 |
Ел. пошта | KANAL.SERVIS@GMAIL.COM |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 43494005 |
---|---|
Поштова адреса | 04073, Україна, м. Київ, місто Київ, ПРОСПЕКТ СТЕПАНА БАНДЕРИ, будинок 8 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Юлія Євгенівна |
Телефон | +380983702052 |
Ел. пошта | tendergidrogrupp@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 39279548 |
---|---|
Поштова адреса | 52001, Україна, Дніпропетровська область, Дніпровський район, місто Підгородне, ВУЛИЦЯ НАГОРНА, будинок 16 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ілона Пільєва |
Телефон | +380676533802 |
Ел. пошта | gidraservice5.dp@gmail.com |
Проміжні платежі, здійснюються в межах договірної ціни, проіндексованої із врахуванням рівня інфляції робіт на момент їх виконання протягом п’яти банківських днів, після передачі Підрядником Замовнику чергового акта здачі - приймання виконаних робіт, підписаного сторонами. При порушенні графіків виконання робіт з вини Підрядника ціна робіт, що оплачуються, індексується з врахуванням рівня інфляції на момент, коли ці роботи повинні були виконуватись. Кінцеві розрахунки за виконані роботи з Підрядником здійснюються протягом 15 календарних днів з моменту завершення робіт і підписання останнього акта виконаних робіт. Замовник має право затримати кінцеві розрахунки за роботи, виконані з недоробками і дефектами, виявленими Замовником до їх усунення.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Виконавчий комітет Вороньківської сільської ради Бориспільського району Київської області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 44042825 |
Поштова адреса | 08352, Україна, Київська область, село Вороньків, вулиця Паркова 2 |
Ім'я |
Григор Ганна Михайлівна ( ) |
Телефон | +380631357280 |
Ел. пошта | zakupkavoronkiv@ukr.net |