На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
300 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-08-07-005895-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 19 серпня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 19 серпня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 22 серпня, 18:00 |
Дата останніх змін | 20 вересня, 15:14 |
Очікувана вартість закупівлі | 300 000.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Аукціон | 23 серпня, 16:13 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 500.00 UAH без ПДВ |
---|
Послуги з управління активами відповідно до ст. 21 Закону № 772-VIII, а саме: 9 суден - судно «Rondo» (ІМО:8858013); судно «Svir» (ІМО:8866694); судно «Avangard» (ІМО:8889438); судно «VolgoBalt 225» (ІМО:8230431); судно «VolgoBalt 193» (ІМО:8230302); судно «VolgoBalt 244» (ІМО:8230584); судно «Omskiy 6» (ІМО:8937687); судно «Naviger 2» (ІМО:8230845); судно «Omskiy 132» (ІМО:8873025). за ДК 021:2015 (CPV) – 99999999-9 Не відображене в інших розділах1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.08.2029 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 99999999-9, Не відображене в інших розділах |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Згідно з пунктом 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
Згідно з пунктом 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Код ЄДРПОУ | 43647341 |
---|---|
Поштова адреса | 10020, Україна, Житомирська область, місто Житомир, ВУЛИЦЯ БОГУНСЬКА будинок 50 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Андрій Боршош |
Телефон | +380995058604 |
Ел. пошта | sarmacity@ukr.net |
Час публікації: 2024-08-28 15:42:03
Кінцевий строк для усунення: 2024-08-29 15:42:03
Опис
1. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання і досвід у сфері менеджменту (Додаток 3). Інформація підтверджується довідкою про загальну кількість працівників Учасника, які перебувають у штаті та/або працюють за цивільно-правовими угодами із зазначенням кількості таких працівників. Довідка складається у довільній формі та має містити інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: - вказати прізвище, ім’я та по-батькові; - стаж роботи за фахом; - освіта; - наявність фахівців з вищою освітою за спеціальністю 073 «Менеджмент» та/або фахівців з вищою освітою, які закінчили професійні курси з менеджменту (управління) підприємством, які виконують функції керівників підприємств, членів виконавчих органів, головних інженерів, операторів, бухгалтерів та/або іншим чином забезпечують діяльність з управління майном та активами. Інформація викладена у Довідці підтверджується копіями трудових книжок (всі заповнені сторінки), копіями дипломів, копіями сертифікатів та/або інших документів, що підтверджують кваліфікацію, знання, досвід спеціалістів зазначених у Довідці. 1.1. Учасником подано довідку з інформацією про наявність працівників відповідної кваліфікації, в якій вказано прізвище, ім’я та по-батькові, стаж роботи за фахом, освіта. В підтвердження надані копії дипломів, однак відповідно ним не підтверджена освіта за спеціальністю 073 «Менеджмент», не подані копії сертифікатів або інших документів, що підтверджують кваліфікацію 073 «Менеджмент». Також, в підтвердження не подані копії трудових книжок (всі заповнені сторінки), що підтверджують досвід спеціалістів зазначених у Довідці. 1.2. Для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції необхідно надати довідку про загальну кількість працівників Учасника, які перебувають у штаті та/або працюють за цивільно-правовими угодами із зазначенням кількості таких працівників відповідно до вимог тендерної документації. Із підтвердженням викладеної у Довідці інформації копіями трудових книжок (всі заповнені сторінки), копіями дипломів, копіями сертифікатів та/або інших документів, що підтверджують кваліфікацію, знання, досвід спеціалістів зазначених у Довідці. 2. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (не менше двох діючих або закінчених договорів) (Додаток 3) - копії аналогічних договорів, інформація про які наведена в довідці (не менше двох договорів). На підтвердження надаються: копії документів (згідно з умовами договору), що підтверджують виконання вказаних у довідці договорів в повному обсязі у період їх виконання - лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше двох) від контрагента згідно з аналогічними договорами, які зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цих договорів з обов’язковим зазначенням номеру, дати укладання та інформації про відсутність претензій та порушень умов договору (у разі подання контрагентів фізичних осіб, подається за наявності). Під аналогічними договорами слід розуміти діючі або виконані учасником договори щодо надання послуг з управління активами та/або послуг з надання в оренду (суборенду) суден. 2.1. Учасником подано Довідку про наявність досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, в якій зазначено тільки один договір. Однак відповідно до умов тендерної документації, в підтвердження досвіду необхідно надати не менше двох аналогічних за предметом закупівлі договору (діючих або завершених). В довідці відсутня інформація про виконання договорів протягом останніх п’яти років. В наданому Договорі чартеру № 01/07/FR від 01.07.2021р. відсутня інформація про термін укладання тайм-чартеру, також в договорі зазначено, що час та порт передачі суден Учаснику 01.07.2024р., при цьому в наданому акті виконаних робіт №3 від 30.06.2024 зазначено виконання робіт в повному обсязі в період з 01.05.2024 по 30.06.2024. Водночас, не надані копії документів (згідно з умовами договорів), що підтверджують виконання договорів, а саме не надано копій банківських документів, що підтверджують проведення розрахунків по договорам та акти виконаних робіт за 2021, 2022, 2023 роки. Також, не надано листи-відгуки (рекомендаційні листи) від контрагента про належне виконання цих договорів, який зазначено в довідці. 2.2. Для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції необхідно виключити допущені помилки щодо наявності не менше двох аналогічних договорів та надати належну Довідку про наявність досвіду виконання не менше двох аналогічних за предметом закупівлі договорів, а також надати копії документів (згідно з умовами договору), що підтверджують виконання вказаних у довідці договорів протягом останніх п’яти років. Надати не менше двох листів-відгуків (рекомендаційні листи) від контрагентів про належне виконання цих договорів. 3. Додаток 6 до Тендерної документації 3.1. Учасником подано документ, але документ не заповнено та не завірено належним чином 3.2. Для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції документ необхідно заповнити за завірити та подати належним чином
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 32100930 |
---|---|
Поштова адреса | 68600, Україна, Одеська область, Ізмаїльський р-н, місто Ізмаїл, вул.Бурлаченка Сергія, будинок 88 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ірина Самусенко |
Телефон | +380503916098 |
Ел. пошта | rosm@te.net.ua |
Час публікації: 2024-09-18 15:54:02
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-19 15:54:02
Опис
1. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання і досвід у сфері менеджменту (Додаток 3). Інформація підтверджується довідкою про загальну кількість працівників Учасника, які перебувають у штаті та/або працюють за цивільно-правовими угодами із зазначенням кількості таких працівників. Довідка складається у довільній формі та має містити інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: - вказати прізвище, ім’я та по-батькові; - стаж роботи за фахом; - освіта; - наявність фахівців з вищою освітою за спеціальністю 073 «Менеджмент» та/або фахівців з вищою освітою, які закінчили професійні курси з менеджменту (управління) підприємством, які виконують функції керівників підприємств, членів виконавчих органів, головних інженерів, операторів, бухгалтерів та/або іншим чином забезпечують діяльність з управління майном та активами. Інформація викладена у Довідці підтверджується копіями трудових книжок (всі заповнені сторінки), копіями дипломів, копіями сертифікатів та/або інших документів, що підтверджують кваліфікацію, знання, досвід спеціалістів зазначених у Довідці. 1.1. Учасником подано довідка з інформацією про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: вказано прізвище, ім’я та по-батькові, стаж роботи за фахом, освіта. В підтвердження подані копії трудових книжок (всі заповнені сторінки), копії дипломів, копії сертифікатів та/або інших документів, що підтверджують кваліфікацію, знання, досвід спеціалістів зазначених у Довідці. В копіях наданих документів відсутні відповідні записи фахівців з вищою освітою за спеціальністю 073 «Менеджмент». В порушення вимог тендерної документації Учасником відносно працівника Бабчинецького П.Ф. подана копія трудової книжки не в повному обсязі. Копія Трудової книжки серії БТ-1 № 5251285 надана у вигляді копій аркушів: 1, 42-47. Дата заповнення трудової книжки 10.06.1983, отже запис на 42 сторінці який датовано 19.08.2011 не може бути першим записом до трудової книжки, відтак Учасником не надана копія трудової книжки з усіма заповненими сторінками. Також поданий диплом серії ДМ 004172 на ім’я Бабчинецького П.Ф. не міститься в інформаційному ресурсі «Реєстр документів про освіту» за посиланням: https://info.edbo.gov.ua/edu-documents. Отже вказаний документ не може бути прийнято без додаткового підтвердження. 1.2. Для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції необхідно надати копії трудових книжок (всі заповнені сторінки), копії дипломів, копії сертифікатів та/або інших документів, що підтверджують кваліфікацію, знання, досвід спеціалістів зазначених у Довідці. 2. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (не менше двох діючих або закінчених договорів) (Додаток 3) - копії аналогічних договорів, інформація про які наведена в довідці (не менше двох договорів). На підтвердження надаються: копії документів (згідно з умовами договору), що підтверджують виконання вказаних у довідці договорів в повному обсязі у період їх виконання - лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше двох) від контрагента згідно з аналогічними договорами, які зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цих договорів з обов’язковим зазначенням номеру, дати укладання та інформації про відсутність претензій та порушень умов договору (у разі подання контрагентів фізичних осіб, подається за наявності ). Під аналогічними договорами слід розуміти діючі або виконані учасником договори щодо надання послуг з управління активами та/або послуг з надання в оренду (суборенду) суден. 2.1. Учасником подано довідку про наявність досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, однак не подано копії документів (згідно з умовами договору), що підтверджують виконання вказаних у довідці договорів в повному обсязі. 2.2. Для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції необхідно надати копії документів (згідно з умовами договору), що підтверджують виконання вказаних у довідці договорів в повному обсязі 3. п.8, Додатку 4 до тендерної документації Копія статуту зі змінами та доповненнями з відміткою державного реєстратора 3.1. Учасником подано копію статуту, однак в документі відсутній запис про проведення державної реєстрації цього статуту, водночас Учасником не надано опису. 3.2. Для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції необхідно надати: копію статуту з штампом проведення державної реєстрації або належний опис. 4. Оформлення тендерної пропозиції. Тендерна пропозиція повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис на захищеному типі носія (КЕП) уповноваженої особи Учасника, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів. 4.1. Підписувачі Підписувач Самусенко Ірина Вікторівна П.І.Б. Самусенко Ірина Вікторівна Країна Україна РНОКПП 2455106827 Організація (установа) ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАРІНЕКС" Код ЄДРПОУ 32100930 Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для даних від Надавача) 12:03:45 22.08.2024 Сертифікат виданий КНЕДП ДПС Серійний номер 3FAA9288358EC003040000002A341D006127B000 Тип носія особистого ключа Незахищений Алгоритм підпису ДСТУ 4145 Тип підпису Удосконалений Тип контейнера Підпис та дані в одному файлі (CAdES enveloped) Формат підпису Базовий (CAdES-BES) Сертифікат Кваліфікований 4.2. Накласти кваліфікований електронний підпис на захищеному типі носія (КЕП) уповноваженої особи Учасника на тендерну пропозицію.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | НАЦІОНАЛЬНЕ АГЕНТСТВО УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ВИЯВЛЕННЯ,РОЗШУКУ ТА УПРАВЛІННЯ АКТИВАМИ,ОДЕРЖАНИМИ ВІД КОРУПЦІЙНИХ ТА ІНШИХ ЗЛОЧИНІВ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 41037901 |
Поштова адреса | 01001, Україна, м. Київ, ВУЛИЦЯ БОРИСА ГРІНЧЕНКА, будинок 1 |
Ім'я |
Омельченко Дмитро |
Телефон | 0442900852 |
Ел. пошта | d.omelchenko@arma.gov.ua |