На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
300 000.00 UAH
Замовник
РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПРИДНІПРОВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Опис закупівлі: запасні частини до електровозів ВЛ
Ідентифікаційний номер | UA-2024-08-07-007325-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 16 серпня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 16 серпня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 19 серпня, 09:00 |
Дата останніх змін | 24 вересня, 15:01 |
Очікувана вартість закупівлі | 300 000.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Аукціон | 20 серпня, 14:47 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 500.00 UAH без ПДВ |
---|
Вкладиш моторно-осьового підшипника12 комплект Адреса поставки: Україна, Дніпропетровська область, смт Іларіонове Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 34630000-2, Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху |
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
1. З урахуванням протоколу засідання робочої комісії служби «НХ» від 25.07.2024 № 1132, за результатами проведення розгляду тендерної пропозиції – відхилити тендерну пропозицію - ФОП Ужакова Олена Станіславівна, ЄДРПОУ 2842004529, учасника торгів на закупівлю: ДК 021:2015: 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (запасні частини до електровозів ВЛ), номер закупівлі в електронній системі закупівель № UA-2024-08-07-007325-a (номер на електронному майданчику SmartTender.biz № 24790294) відповідно до пп.2 ст.44 Особливостей через невідповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
1. З урахуванням протоколу засідання робочої комісії служби «НХ» від 25.07.2024 № 1132, за результатами проведення розгляду тендерної пропозиції – відхилити тендерну пропозицію - ФОП Ужакова Олена Станіславівна, ЄДРПОУ 2842004529, учасника торгів на закупівлю: ДК 021:2015: 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (запасні частини до електровозів ВЛ), номер закупівлі в електронній системі закупівель № UA-2024-08-07-007325-a (номер на електронному майданчику SmartTender.biz № 24790294) відповідно до пп.2 ст.44 Особливостей через невідповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Код ЄДРПОУ | 2842004529 |
---|---|
Поштова адреса | 51931, Україна, Дніпропетровська область, Кам'янське, вулиця Галини Романової, будинок 9А, квартира 31 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | УЖАКОВА ОЛЕНА |
Телефон | 380975121450 |
Ел. пошта | teplovogazik@gmail.com |
Час публікації: 2024-09-09 13:35:06
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-10 13:35:06
Опис
ФОП Ужакова Олена Станіславівна Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» (п.16 ст.29 Закону) 1. Виявлена невідповідність: 1.1 Видаткова накладна що підтверджує виконання наданого аналогічного договору, відноситься до іншого договору який не надано. 2. Вимоги тендерної документації: 1. пп.1 п.2 Додатку 2 ТД: Тендерної документації «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» вимагає: Надати документ(ти), що підтверджує(ють) виконання наданого(их) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), а саме: первинний(ні) документ(ти), що підтверджує(ють) факт здійснення господарської(их) операції(й) та/або 2. позитивний(і) лист(и)-відгук(и) контрагента(ів).. 3. Протягом 24 годин з моменту розміщення цього повідомлення підтвердити відповідність вимогам: 3.1 Надати документ(ти), що підтверджує(ють) виконання наданого(их) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) відповідно до вимог пп.1 п.2 Додатку 2 ТД, або аналогічний за предметом закупівлі договір, якій відповідає наданому документу, що підтверджує факт здійснення господарських операцій. Уповноважена особа Євген КРУТЬ
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 44651359 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Яна Грицаєнко |
Телефон | 380664248567 |
Ел. пошта | zmp-trade@ukr.net |
Для контрагентів-платників ПДВ – Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 45 календарний з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної, оформленої відповідно до вимог законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ Для контрагентів, які не є платниками ПДВ - Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 45 календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. ( Детальніше – розділ 7 Додатку 7 «Проєкт договору»)
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПРИДНІПРОВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40081237 |
Поштова адреса | 49600, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, 49602, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ПРОСПЕКТ ДМИТРА ЯВОРНИЦЬКОГО, будинок 108 |
Ім'я |
Круть Євген Олегович |
Телефон | 380567930542 |
Ел. пошта | E.Krut@dp.uz.gov.ua |