На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
108 300.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: ПОСТАЧАЛЬНИК здійснює поставку ТОВАРУ на умовах DDP відповідно до «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року. Поставка ТОВАРУ проводиться партіями протягом строку дії Договору тільки на підставі наданої письмової рознарядки ПОКУПЦЯ, яка вважається дозволом на поставку та є підтвердженням готовності ПОКУПЦЯ до приймання ТОВАРУ. Строк поставки ТОВАРУ – протягом 5 (п’яти) календарних днів з моменту надання письмової рознарядки ПОКУПЦЕМ. Місце поставки ТОВАРУ: м. Харків, м. Полтава, м. Лозова, м. Тростянець, м. Миргород. Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 календарний день з дати підписання видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної, оформленої відповідно до вимог законодавства України. Очікувана вартість закупівлі визначена в порядку, передбаченому організаційно-розпорядчими документами Замовника та примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою Наказом Мінекономіки №275 від 18.02.2020 р.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 3439706629 |
---|---|
Поштова адреса | 40010, Україна, Сумська область, місто Суми, вул. Великочернеччинська, будинок 18 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Вероніка Безкоровайна |
Телефон | +380993174650 |
Ел. пошта | veronika27052024@gmail.com |
Причина відміни: Подання для участі в тендері менше необхідної кількості тендерних пропозицій
Ідентифікаційний номер | UA-2024-08-08-006730-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 108 300.00 UAH без ПДВ |
Подача пропозицій | до 13 серпня, 10:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 19 серпня, 12:59 |
Картопля столова рання, клас перший, ДСТУ 92216000 кілограм Адреса поставки: Україна Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03210000-6, Зернові культури та картопля Профіль: Картопля столова рання, клас перший, ДСТУ 9221 |
|
Термін збирання | рання |
---|---|
Клас | перший |
Відповідність ДСТУ 9221 | 1 |
Назва організації | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40081216 |
Поштова адреса | 61052, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Євгена Котляра, буд. 7 |
Ім'я |
Ліна Адаменко |
Телефон | +0577245833 |
Ел. пошта | pz_nhop2@lotus.pz.uz.gov.ua |