На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
57 495.00 UAH
Замовник
Філія «Головний інформаційно-обчислювальний центр» акціонерного товариства «Українська залізниця»
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Закупівля не відбулась
Ідентифікаційний номер | UA-2024-08-12-005431-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 18 серпня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 18 серпня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 21 серпня, 10:00 |
Дата останніх змін | 2 вересня, 00:00 |
Очікувана вартість закупівлі | 57 495.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 574.95 UAH без ПДВ |
---|
Послуги з технічного обслуговування кондиціонерів (Дніпровське відділення)85 послуга Адреса поставки: Україна, Дніпропетровська область, Дніпро Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50730000-1, Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Відповідно до пункту 41 Особливостей, на виконання норм пункту 43 Особливостей, 22.08.2024р. було затверджено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: згідно Додатку 2 п.2.2 надати довідку та підтверджуючі документи про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: у слюсара з ремонту та обслуговування систем вентиляції та кондиціювання Маркина Д.А. – посвідчення ПБЕЕС дійсне до 17.02.24 з групою 4 до 1000 В, а протоколі засідання комісії до 01.03.2025 з групою 3 до 1000 В. Учасник 1 ТОВ «СМАРТ КЛІМАТ ГРУП» надав посвідчення слюсара з ремонту та обслуговування систем вентиляції та кондиціювання Головіна О.В., але не надав протоколи засідання комісій, на підставі яких видані посвідчення
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Відповідно до пункту 41 Особливостей, на виконання норм пункту 43 Особливостей, 22.08.2024р. було затверджено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: згідно Додатку 2 п.2.2 надати довідку та підтверджуючі документи про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: у слюсара з ремонту та обслуговування систем вентиляції та кондиціювання Маркина Д.А. – посвідчення ПБЕЕС дійсне до 17.02.24 з групою 4 до 1000 В, а протоколі засідання комісії до 01.03.2025 з групою 3 до 1000 В. Учасник 1 ТОВ «СМАРТ КЛІМАТ ГРУП» надав посвідчення слюсара з ремонту та обслуговування систем вентиляції та кондиціювання Головіна О.В., але не надав протоколи засідання комісій, на підставі яких видані посвідчення
Код ЄДРПОУ | 38760205 |
---|---|
Поштова адреса | 03179, Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ ЛЬВІВСЬКА, будинок 59А, квартира 62 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Александр Казаров |
Телефон | +380930855267 |
Ел. пошта | smartclimate@ukr.net |
Оплата за надані Послуги здійснюється ЗАМОВНИКОМ на 21-й (двадцять перший) календарний день з дати підписання уповноваженими представниками Сторін Акту здачі-приймання наданих Послуг за умови реєстрації ВИКОНАВЦЕМ податкової/их накладної/их в системі електронного адміністрування податку на додану вартість.. Якщо ВИКОНАВЕЦЬ не зареєстрував, несвоєчасно зареєстрував або зареєстрував з помилками податкову/і накладну/і, незалежно від причин такої не реєстрації, несвоєчасної реєстрації чи реєстрації податкової/их накладної/их з помилками, строк оплати за надані ЗАМОВНИКУ Послуги починає свій перебіг з дня реєстрації ВИКОНАВЦЕМ податкової/их накладної/их в системі електронного адміністрування податку на додану вартість, реєстрації коректної податкової/их накладної/их. В такому випадку, ЗАМОВНИК має право притримати оплату/и ВИКОНАВЦЮ до дати фактичної реєстрації податкової/их накладної/их в системі електронного адміністрування податку на додану вартість, реєстрації коректної податкової/их накладної/их. (для неплатників ПДВ) Оплата за надані Послуги здійснюється ЗАМОВНИКОМ на 21-й (двадцять перший) календарний день з дати підписання уповноваженими представниками Сторін Акту здачі-приймання наданих Послуг. * при укладанні Договору пункти та абзаци за неналежністю платника податку на додану вартість можуть бути видалені. Якщо дата оплати припадає на вихідний день, оплата здійснюється на наступний робочий день після вихідного.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 21 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Філія «Головний інформаційно-обчислювальний центр» акціонерного товариства «Українська залізниця» |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40081258 |
Поштова адреса | 01054, Україна, Київська область, Київ, вул. І. Франка 21 |
Ім'я |
Скринецький Вадим Віталійович |
Телефон | 380444650967 |
Ел. пошта | skrynetskyi.v.v@uz.gov.ua |