На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
3 557 963.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Порушення не знайдено
Ідентифікаційний номер | UA-2024-08-13-010628-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 18 серпня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 18 серпня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 21 серпня, 10:00 |
Дата останніх змін | 17 вересня, 16:32 |
Очікувана вартість закупівлі | 3 557 963.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 22 серпня, 11:45 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 17 789.82 UAH з ПДВ |
---|
Вакуумна (асенізаційна) машина1 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 34144410-5, Автоцистерни для відкачування каналізаційних стоків |
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Відповідно до ст. 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану можуть встановлюватися окремі обмеження прав і свобод із зазначенням строку дії цих обмежень. Указом Президента України від 24.02.2022 № 64/2022, зі змінами, (далі – Указ № 64/2022) введено воєнний стан в Україні. Відповідно до пункту 37 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) Кабінет Міністрів України своїм рішенням затвердив особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (постанова № 1178 від 12 жовтня 2022 року) (далі - Особливості). Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пункту 41 Особливостей. В ході розгляду документів тендерної пропозиції Учасника виявлені наступні невідповідності із вимогами тендерної документації, а саме: 1) Відповідно до абз. 11 п. 2.6. розділу 2 додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен представити у складі тендерної пропозиції гарантійний лист від виробника готового автомобіля про можливість виготовлення та поставки йому завершеного транспортного засобу у кількості та терміни зазначеній у тендерній документації. Даний гарантійний лист відсутній у тендерній пропозиції Учасника. 2) Відповідно до абз. 9 п. 2.6. розділу 2 додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен представити у складі тендерної пропозиції інформацію в довільній формі про необхідну періодичність проведення ТО предмету закупівлі. Учасником було надано відповідно лист, однак даний лист не містить інформації щодо періодичність проведення ТО предмету закупівлі. 3) Відповідно до п. 2.1. розділу 2 додатку 2 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист про те, що гарантійний термін експлуатації обладнання повинен бути не менше 12 місяців або 100 000 км пробігу (в залежності від того, що настане раніше). Учасником надано відповідний гарантійний лист, однак даний лист не відповідає вимогам встановлених у п. 2.1. . розділу 2 додатку 2 до тендерної документації. 4) Відповідно до п. 10 розділу 4 додатку 1 до тендерної документації Учасником у складі тендерної пропозиції надається завізований проект договору. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутній даний документ. 5) Відповідно до п. 1 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації, на підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору Учасник має надати: довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за період 2021-2024 роки; договір(и) відповідно до довідки з усіма додатковими угодами, що є його невід’ємними частинами; документ(и), підтверджуючий(і) виконання договору аналогічного предмету закупівлі, а саме: позитивний лист-відгук від контрагента, видаткова накладна/акт приймання-передачі товару. Даним пунктом передбачено, що аналогічним вважається договір постачання товару аналогічного за предметом закупівлі. Учасником у складі тендерної пропозиції було надано довідку про виконання аналогічного договору № 505/07/2024р.-13 20 липня 2024р, та відповідно їй договір №2023/06/12-ДФ від 01.06.2023р., акт приймання – передачі від 09.06.2023, лист – відгук від контрагента №20/10/2023 від 20.10.2023 р. Розглянувши дані документи, Уповноваженою особою КП «Ковельводоканал» було встановлено, що предметом закупівлі договору наданого Учасником є бортовий автомобіль, що не є аналогічним предметом закупівлі відповідно до предмету закупівлі даної процедури - вакуумної (асенізаційної) машини. 6) Відповідно до п. 2.11. розділу 2 Додатку 2 до тендерної документації, учасник процедури закупівлі подає у складі тендерної пропозиції сертифікат типу обладнання (або сертифікат типу транспортного засобу) чи сертифікат відповідності транспортних засобів або обладнання, чи сертифікат відповідності щодо індивідуального затвердження, в якому зазначено місцезнаходження виробника колісного транспортного засобу в Україні, виданий органом із сертифікації для індивідуального затвердження колісних транспортних засобів, партій частин та обладнання, який відповідно до законодавства призначений Мінінфраструктури, чи свідоцтво про присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI), що входить в структуру ідентифікаційного номера колісного транспортного засобу (VIN), виданого національною організацією України, уповноваженою на ведення реєстрації та присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI). Учасником було надано свідоцтво про присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI), що входить в структуру ідентифікаційного номера колісного транспортного засобу (VIN) №511 від 22.04.2024, однак, як зазначено у свідоцтві, воно видане для маркування продукції – автомобілі спеціальні (авто- бетонозмішувачі), EUROMASH, N3GS. Враховуючи, що у даному свідоцтві конкретно зазначено вид спеціальної транспорту – автобетонозмішувачі, свідоцтво про присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI), що входить в структуру ідентифікаційного номера колісного транспортного засобу (VIN) №511 від 22.04.2024 надане Учасником не відповідає товару запропонованого Учасником у своїй тендерній пропозиції та предмету закупівлі вцілому. 7) Також, розглянувши порівняльну таблицю надану Учасником із зазначенням технічних характеристик запропонованого товару та предмета закупівлі, який вимагається відповідно до розділу 1 додатку 2 до тендерної документації, було виявлено наступні невідповідності до технічних вимог товару: - у п. 2.3. Учасником вказано вантажопідйомність шасі 5435 кг, що не відповідає технічній вимозі Замовника – не менше 7100 кг; - у п. 2.6., Учасник вказує на максимальну потужність двигуна 115 кВт, хоча вимога Замовника становить не менше 125 кВт; - у п. 2.8. Учасник надає зазначає об’єм двигуна 3760 см3, що не відповідає вимозі Замовника – не менше 3900 см3; - у п. 2.9. Учасником пропонується паливний бак об’ємом 125 л, що не підпадає під технічну вимогу Замовника, де зазначено, що паливний бак повинен бути об’ємом не менше 150 л; - у п. 2.12. Учасник зазначає ширину (по кабіні) 2100 мм, що не відповідає технічній вимозі Замовника – не більше 2030 мм; - у п. 2.14. Учасник пропонує шини 8.25 R16 діаметром 820 мм, що не відповідає вимозі Замовника, оскільки Замовником передбачена шини 225/75 R17,5. Зважаючи на вищевказане, керуючись п. 43 Особливостей, уповноважена особа КП «Ковельводоканал» невбачає доцільності у розміщенні повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель про невідповідностей у документах вказаних у п. 1-6 питання першого порядку денного даного протоколу, оскільки невідповідність вимог до предмета закупівлі у п. 7 питання першого порядку денного даного протоколу є причиною відхилення тендерної пропозиції Учасника. Враховуючи вищезазначене та оскільки надані характеристики товару запропонованого Учасником не є еквівалентом, а також не є кращими, за характеристики, які вимагається Замовником, на підставі абз. 2 пп. 2 п. 44 Особливостей – тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідностей у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. На підставі вищевказаного, та абц. 2 пп. 2. 44 Особливостей, УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА ВИРІШИЛА: 1. Прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "ЮРОМАШ" (ЄДРПОУ - 32849408; 01013, Україна, Київська область, Київ, ВУЛИЦЯ БУДІНДУСТРІЇ, будинок 7, ЛІТЕРА "Ц"), оскільки тендерна пропозиція: - не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей у процедурі закупівлі Великовантажні мототранспортні засоби, 34140000-0 (Вакуумна (асенізаційна) машина) (ідентифікатор закупівлі - № UA-2024-08-13-010628-a).
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Відповідно до ст. 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану можуть встановлюватися окремі обмеження прав і свобод із зазначенням строку дії цих обмежень. Указом Президента України від 24.02.2022 № 64/2022, зі змінами, (далі – Указ № 64/2022) введено воєнний стан в Україні. Відповідно до пункту 37 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) Кабінет Міністрів України своїм рішенням затвердив особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (постанова № 1178 від 12 жовтня 2022 року) (далі - Особливості). Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пункту 41 Особливостей. В ході розгляду документів тендерної пропозиції Учасника виявлені наступні невідповідності із вимогами тендерної документації, а саме: 1) Відповідно до абз. 11 п. 2.6. розділу 2 додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен представити у складі тендерної пропозиції гарантійний лист від виробника готового автомобіля про можливість виготовлення та поставки йому завершеного транспортного засобу у кількості та терміни зазначеній у тендерній документації. Даний гарантійний лист відсутній у тендерній пропозиції Учасника. 2) Відповідно до абз. 9 п. 2.6. розділу 2 додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен представити у складі тендерної пропозиції інформацію в довільній формі про необхідну періодичність проведення ТО предмету закупівлі. Учасником було надано відповідно лист, однак даний лист не містить інформації щодо періодичність проведення ТО предмету закупівлі. 3) Відповідно до п. 2.1. розділу 2 додатку 2 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист про те, що гарантійний термін експлуатації обладнання повинен бути не менше 12 місяців або 100 000 км пробігу (в залежності від того, що настане раніше). Учасником надано відповідний гарантійний лист, однак даний лист не відповідає вимогам встановлених у п. 2.1. . розділу 2 додатку 2 до тендерної документації. 4) Відповідно до п. 10 розділу 4 додатку 1 до тендерної документації Учасником у складі тендерної пропозиції надається завізований проект договору. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутній даний документ. 5) Відповідно до п. 1 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації, на підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору Учасник має надати: довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за період 2021-2024 роки; договір(и) відповідно до довідки з усіма додатковими угодами, що є його невід’ємними частинами; документ(и), підтверджуючий(і) виконання договору аналогічного предмету закупівлі, а саме: позитивний лист-відгук від контрагента, видаткова накладна/акт приймання-передачі товару. Даним пунктом передбачено, що аналогічним вважається договір постачання товару аналогічного за предметом закупівлі. Учасником у складі тендерної пропозиції було надано довідку про виконання аналогічного договору № 505/07/2024р.-13 20 липня 2024р, та відповідно їй договір №2023/06/12-ДФ від 01.06.2023р., акт приймання – передачі від 09.06.2023, лист – відгук від контрагента №20/10/2023 від 20.10.2023 р. Розглянувши дані документи, Уповноваженою особою КП «Ковельводоканал» було встановлено, що предметом закупівлі договору наданого Учасником є бортовий автомобіль, що не є аналогічним предметом закупівлі відповідно до предмету закупівлі даної процедури - вакуумної (асенізаційної) машини. 6) Відповідно до п. 2.11. розділу 2 Додатку 2 до тендерної документації, учасник процедури закупівлі подає у складі тендерної пропозиції сертифікат типу обладнання (або сертифікат типу транспортного засобу) чи сертифікат відповідності транспортних засобів або обладнання, чи сертифікат відповідності щодо індивідуального затвердження, в якому зазначено місцезнаходження виробника колісного транспортного засобу в Україні, виданий органом із сертифікації для індивідуального затвердження колісних транспортних засобів, партій частин та обладнання, який відповідно до законодавства призначений Мінінфраструктури, чи свідоцтво про присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI), що входить в структуру ідентифікаційного номера колісного транспортного засобу (VIN), виданого національною організацією України, уповноваженою на ведення реєстрації та присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI). Учасником було надано свідоцтво про присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI), що входить в структуру ідентифікаційного номера колісного транспортного засобу (VIN) №511 від 22.04.2024, однак, як зазначено у свідоцтві, воно видане для маркування продукції – автомобілі спеціальні (авто- бетонозмішувачі), EUROMASH, N3GS. Враховуючи, що у даному свідоцтві конкретно зазначено вид спеціальної транспорту – автобетонозмішувачі, свідоцтво про присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI), що входить в структуру ідентифікаційного номера колісного транспортного засобу (VIN) №511 від 22.04.2024 надане Учасником не відповідає товару запропонованого Учасником у своїй тендерній пропозиції та предмету закупівлі вцілому. 7) Також, розглянувши порівняльну таблицю надану Учасником із зазначенням технічних характеристик запропонованого товару та предмета закупівлі, який вимагається відповідно до розділу 1 додатку 2 до тендерної документації, було виявлено наступні невідповідності до технічних вимог товару: - у п. 2.3. Учасником вказано вантажопідйомність шасі 5435 кг, що не відповідає технічній вимозі Замовника – не менше 7100 кг; - у п. 2.6., Учасник вказує на максимальну потужність двигуна 115 кВт, хоча вимога Замовника становить не менше 125 кВт; - у п. 2.8. Учасник надає зазначає об’єм двигуна 3760 см3, що не відповідає вимозі Замовника – не менше 3900 см3; - у п. 2.9. Учасником пропонується паливний бак об’ємом 125 л, що не підпадає під технічну вимогу Замовника, де зазначено, що паливний бак повинен бути об’ємом не менше 150 л; - у п. 2.12. Учасник зазначає ширину (по кабіні) 2100 мм, що не відповідає технічній вимозі Замовника – не більше 2030 мм; - у п. 2.14. Учасник пропонує шини 8.25 R16 діаметром 820 мм, що не відповідає вимозі Замовника, оскільки Замовником передбачена шини 225/75 R17,5. Зважаючи на вищевказане, керуючись п. 43 Особливостей, уповноважена особа КП «Ковельводоканал» невбачає доцільності у розміщенні повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель про невідповідностей у документах вказаних у п. 1-6 питання першого порядку денного даного протоколу, оскільки невідповідність вимог до предмета закупівлі у п. 7 питання першого порядку денного даного протоколу є причиною відхилення тендерної пропозиції Учасника. Враховуючи вищезазначене та оскільки надані характеристики товару запропонованого Учасником не є еквівалентом, а також не є кращими, за характеристики, які вимагається Замовником, на підставі абз. 2 пп. 2 п. 44 Особливостей – тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідностей у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. На підставі вищевказаного, та абц. 2 пп. 2. 44 Особливостей, УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА ВИРІШИЛА: 1. Прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "ЮРОМАШ" (ЄДРПОУ - 32849408; 01013, Україна, Київська область, Київ, ВУЛИЦЯ БУДІНДУСТРІЇ, будинок 7, ЛІТЕРА "Ц"), оскільки тендерна пропозиція: - не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей у процедурі закупівлі Великовантажні мототранспортні засоби, 34140000-0 (Вакуумна (асенізаційна) машина) (ідентифікатор закупівлі - № UA-2024-08-13-010628-a).
Код ЄДРПОУ | 32849408 |
---|---|
Поштова адреса | 01013, Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ БУДІНДУСТРІЇ, будинок 7, ЛІТЕРА "Ц" |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Андрій Сапельніков |
Телефон | +380503104534 |
Ел. пошта | sapelnikov@euromash.com.ua |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 32670703 |
---|---|
Поштова адреса | 03113, Україна, Київська область, м Київ, проспект Берестейський, 68/1, оф.62 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Нікітін Володимир Олексійович |
Телефон | +380445799069 |
Ел. пошта | td.bshm@gmail.com |
-
Здійснення платежу на підставі виставленого Постачальником рахунку-фактури у розмірі 20% від загальної суми Договору та наданого оригіналу видаткової накладної протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту поставки Товару;
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 20.00%
Здійснення остаточного розрахунку за поставлений Товар (80% від загальної суми Договору) здійснюється після отримання гарантійного листа від банку, з яким Покупець укладе кредитний договір щодо надання фінансування та даний Товар - протягом 10 (десяти) робочих днів.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 80.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОВЕЛЬВОДОКАНАЛ" КОВЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 05500871 |
Поштова адреса | 45000, Україна, Волинська область, Ковель, Волинська обл. м. Ковель. вул. Геологів 2 |
Ім'я |
Хомич Анна Сергіївна |
Телефон | 380672103913 |
Ел. пошта | anna.khomych26@gmail.com |